VTEX, lider pe segmentul „Digital Commerce for Midmarket Growth” în raportul IDC MarketScape și  „Customers’ Choice” de către Gartner®

Cu rezultate care au inclus rentabilitatea investiției (ROI) de 133% și o reducere a cheltuielilor de 5,8 milioane dolari pentru companiile care au migrat de pe platformele tradiționale, VTEX a fost desemnată lider în două rapoarte IDC Marketscape pentru B2B și B2C „Digital Commerce for MidmarketGrowth” și a fost recunoscut cu distincția „Customers’ Choice” în raportul Gartner Voice of the Customer report

București, 20 martie 2024VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile B2C și B2B își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, a reușit să obțină recunoașterea experților din industrie chiar în primele luni ale anului 2024. Noile distincții vin să consolideze poziția de lider global, furnizor de tehnologii ecommerce care modelează viitorul comerțului digital:

  • VTEX a fost numită “Lider” în IDC MarketScape: Worldwide B2B Digital Commerce Applications for Midmarket Growth 2023-2024 Vendor Assessment (doc #US50625723, decembrie 2023). Citiți mai multe informații aici.
  • VTEX este singurul furnizor desemat “Customers’ Choice” în Raportul Gartner® Voice of the Customer for Digital Commerce 2024: 98% dintre utilizatorii VTEX sunt dispuși să recomande platforma de ecommerce și altor companii, iar VTEX a primit o medie de rating de 4,8/5,0 din partea clienților, pe baza unui total de 57 de recenzii colectate pânî în noiembrie 2023. Citiți mai multe aici.
  • VTEX a fost numită “Lider” în IDC MarketScape: Worldwide B2C Digital Commerce Platforms for Midmarket Growth 2024 Vendor Assessment (doc #US50626123, ianuarie 2024): VTEX este cel mai bine cotat “Lider” dintre cei 25 de furnizori de comerț digital evaluați în raport. VTEX, și abordarea sa pragmatică de comerțul digital composable, este recunoscută pentru versatilitatea sa în diverse industrii, inclusiv în retail, FMCG, domeniul alimentar, producție, distribuție și altele. Citiți mai multe aici.

Modelul de analiză a furnizorilor IDC MarketScape este conceput pentru a oferi o imagine de ansamblu a aptitudinii concurențiale a furnizorilor TIC pe o anumită piață. Metodologia de cercetare utilizează o procedură riguroasă de notare bazată pe criterii calitative și cantitative care are ca rezultat o singură ilustrare grafică a poziției fiecărui furnizor pe o anumită piață. Punctajul Capabilității măsoară produsele furnizorului, lansarea pe piață și execuția afacerii pe termen scurt. Punctajul pentru strategie măsoară alinierea strategiilor furnizorului cu cerințele clienților pe o perioadă de 3-5 ani. Cota de piață a furnizorului este reprezentată de mărimea pictogramelor.

Aceste rapoarte vin în completarea studiului Total Economic Impactᵀᴹ Of The VTEX Digital Commerce Platform (TEI) din septembrie 2023, realizat pentru VTEX de Forrester Consulting. Rezultatele analizei arată că brandurile care au migrat către platforma VTEX au beneficiat atât de eficiența operațiunilor de dezvoltare și de marketing, cât și de capacitatea de a susține mai multe modele de afaceri (B2C, B2B și capacități de piață) pentru o abordare comercială unică pe o singură platformă.

Rezultatele reale ale retailerilor arată beneficiile cheie ale VTEX: 133% randament al investiției; creșterea afacerii generează un plus de 17,1 milioane USD; economii de 5,8 milioane USD după migrarea de la o platformă de comerț digital tradițională (legacy) la VTEX. Citiți mai multe aici.

“Desemnarea drept Leader de către o firmă de analiză de top precum IDC, împreună cu studiul Forrester TEI, subliniază valoarea imensă de care se pot bucura brandurile globale atunci când implementează platforma enterprise, composable și complexă VTEX. Acest lucru este în linie cu numirea noastră ca fiind „Customers’ Choice”, în raportul Gartner Voice of the Customer pentru comerțul digital. VTEX se află în fruntea modelării viitorului comerțului. Prin eficientizarea infrastructurii de comerț digital, aducem o creștere a profitabilității companiilor din 43 de țări din întreaga lume”, a declarat Santiago Naranjo, CRO la VTEX.

Printre brandurile care au intrat într-o nouă eră a comerțului digital, fiind noi clienți VTEX în 2023 se numără:

  • 7-Eleven
  • BeautyCounter
  • Hearst
  • H-E-B
  • Kayser Roth
  • Osklen
  • Pierce Manufacturing
  • Tiffany & Co.

Pentru mai multe detalii despre recunoașterile din industrie ale VTEX, studii de caz despre clienți susținute cu date de la branduri B2C și B2B și multe altele, apăsați aici.

Disclaimer Gartner:

Gartner, Voice of the Customer for Digital Commerce, Peer Contributors, 30 ianuarie 2024.

GARTNER este o marcă înregistrată și marcă de serviciu a Gartner, Inc. și/sau a afiliaților săi în SUA și internațional, iar PEER INSIGHTS sunt mărci înregistrate ale Gartner, Inc. și/sau afiliaților săi și sunt utilizate aici cu acordul lor. Toate drepturile sunt rezervate.

Conținutul Gartner Peer Insights constă în opinii individuale ale utilizatorilor finali, bazate pe propriile experiențe cu furnizorii enumerați pe platformă, nu ar trebui interpretat ca declarații de fapt și nici nu reprezintă opiniile Gartner sau ale afiliaților săi. Gartner nu susține niciun furnizor, produs sau serviciu descrise în acest conținut și nu oferă nicio garanție expresă sau implicită în aceea ce privește acuratețea sau caracterul complet ale acestui conținut, inclusiv orice garanții de comercializare sau potrivire pentru un anumit scop.

Visits: 2

Lasă un răspuns