Volt, aplicație prin care zeci de mii de români își află gradul de îndatorare și scorul de credit, estimează peste 150.000 de utilizatori în 2022, o creștere de 170% față de anul acesta

  • Peste 000 de români au încercat deja aplicația mobilăVolt
  • Volume de 11,5 milioane lei prin serviciul de transfer instant între carduri
  • Sute de credite de la partenerii Volt acordate din aplicație
  • Peste jumătate dintre cardurile înregistrate în aplicația Volt sunt emise de Revolut
  • Utilizatorii își pot afla scorul FICO înainte de a solicita un credit de la bancă sau IFN; unii utilizatori își verifică și de 10 ori pe săptămână scorul FICO

 Aplicația Volt vizează un număr de peste 150.000 de utilizatori în 2022, mai mult cu 170% față de anul acesta, după ce în primele 10 luni a ajuns la peste 40.000 de conturi unice. Per total, doar în 2021 circa 16.500 de utilizatori au interacționat măcar o data cu Volt.

În jur de 37% dintre utilizatorii Volt au un scor FICO mai mare de 700, ceea ce înseamnă un risc de neplată scăzut în viitor, scor care se traduce inclusiv în credite mai ieftine și mai ușor de obținut.

Aplicația Volt a pornit ca un instrument ușor de accesat, aflat la îndemâna celor care vor să-și transfere bani între două carduri, indiferent de banca emitentă, cât și a celor care doresc să își consulte scorul FICO. Acesta este indicatorul în funcție de care băncile și unele IFN-uri decid ce clienți obțin finanțare și cine este respins și are o valoare medie de 635 puncte în România, conform unui studiu realizat de Volt.

Beneficiul a fost asimilat ca atare de către utilizatori, printre aceștia aflându-se persoane care interacționează de cel puțin 3 ori pe săptămână cu Volt, pentru a se asigura că băncile sau IFN-urile le închid la timp datoriile raportate la Biroul de Credit.

“Volt a devenit o aplicație necesară pentru zeci de mii de români care vor să-și afle scorul de credit, gradul de îndatorare și istoricul plăților la creditele în derulare. Comunitatea Volt se asigură astfel că băncile sau IFN-urile nu fac greșeli de înregistrare a plăților și nici nu uită să le șteargă datoriile din Biroul de Credit. Viziunea noastră, însă, nu se oprește aici! Deja clienții noștri pot solicita credite sau constitui depozite direct din aplicație, iar în curând vor putea să compare dobânzile pe care ei le-au primit de la instituțiile financiare din România cu cele obținute de prietenii lor, iar experți financiari le vor oferi sfaturi gratuite pentru a-și optimiza cât mai mult costurile de împrumut”, spune Radu Ciorbă, fondatorul Volt.

Monitorizarea rambursărilor la credite și asigurarea faptului că băncile și instituțiile financiare nebancare le închid creditele la timp în Biroul de Credit sunt motivele pentru care clienții Volt cu împrumuturi revin lună de lună în aplicație.

Utilizatorii Volt primesc constant detalii despre datorii si află ce pot îmbunătăți la nivelul comportamentului de plată pentru a-și crește scorul de credit. Share-ul de informații dintre cei care își evaluează posibilitățile de creditare se traduce ulterior în accesarea unor credite mai ieftine și mai inteligent obținute.

Visits: 1