vivo se poziționează în topul producătorilor de smartphone-uri, pe piața asiatică, în cel de-al patrulea trimestru al anului 2020, conform Counterpoint

vivo a avut cele mai multe livrări de smartphone-uri de pe piața asiatică, în al patrulea trimestru din 2020, cu o cotă totală de piață de 15%, conform Counterpoint[1]. Clasamentul se datorează parțial unei bune performanțe pe piețe precum Indonezia, Thailanda și Malaezia, unde vivo a avut cele mai multe livrări dintre toți producătorii de smartphone-uri în acest trimestru[2].

Pe lângă performanța sa din Asia, vivo a avut rezultate impresionante în piețele globale. Compania s-a plasat pe locul cinci la nivel mondial pentru livrările de smartphone-uri în anul 2020, cu o cotă de piață de 8,6%[3]. De la primul său pas în lansarea pe piețele internaționale, în 2014, vivo și-a întărit poziția pe piața asiatică și a accelerat procesul de globalizare.

[1] Sursa: Counterpoint, martie 2021

[2] Sursa: Estimările Canalys (livrări sell-in), Smartphone Analysis, februarie 2021

[3] Sursa: IDC, ianuarie 2021

Despre vivo

vivo este o companie globală, cu tehnologie de vârf, axată pe furnizarea de dispozitive și servicii inteligente. vivo se angajează să conecteze utilizatorii din întreaga lume, cu ajutorul smartphone-urilor și accesoriilor inovatoare și captivante, precum și prin servicii care integrează tehnologia și gândirea în moduri unice și creative. Urmând valorile de bază ale companiei, care includ inovația, orientarea către client și filosofia benfen*, vivo a implementat o strategie de dezvoltare durabilă. Viziunea vivo este aceea de a deveni o companie lider în tehnologie, de talie mondială.

Cu sediul central în China, susținut de o rețea de 10 centre de cercetare și dezvoltare în Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai, Xi’an, Taipei, Tokyo și San Diego, vivo se concentrează pe dezvoltarea tehnologiilor de ultimă generație pentru consumatori, inclusiv 5G, inteligență artificială, design industrial, fotografie și alte tehnologii în curs de dezvoltare. vivo a creat, de asemenea, 5 hub-uri de producție (inclusiv un centru de producție autorizat de brand) în China, Asia de Sud și de Sud-Est, producând aproape 200 de milioane de smartphone-uri în fiecare an. În prezent, vivo și-a extins rețeaua de vânzări în mai mult de 40 de țări și regiuni, brand iubit de peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume.

*„Benfen” este un termen care descrie atitudinea de a face lucrurile corecte, într-un mod corect – aceasta este descrierea ideală a misiunii vivo, de a construi tehnologie pentru binele tuturor.

Hits: 7

%d blogeri au apreciat: