Vitacom Electronics s-a mutat într-un nou centru logistic, după o investiție de aproximativ 6,7 milioane de euro

Vitacom Electronics, companie ce se ocupă cu comercializarea produselor și accesoriilor electronice, anunță că din iunie centrul logistic s-a mutat într-un nou sediu și urmează ca birourile să fie mutate la începutul acestei toamne. Mai mult decât atât, investiția în noul punct de lucru se ridică la suma de 6,7 milioane de euro. 

Noul sediu este situat în comuna Apahida, din județul Cluj-Napoca și dispune de o suprafață totală de aproximativ 13.000 de metri pătrați. Depozitul are o suprafață utilă de 5.000 metri pătrați, iar birourile de 1.300 metri pătrați. 

Odată cu mutarea în noul sediu, portofoliul de produse va fi extins și, mai mult decât atât, va fi orientat către cererile din piață. Dat fiind faptul că dimensiunea noului punct de lucru este mai mare, va fi permisă extinderea business-ului cu actualii colaboratori, dar și cu noii parteneri.

„Nu putem decât să fim mândri de decizia de a ne muta într-un nou sediu deoarece acesta aduce numeroase beneficii atât pentru companie, cât și pentru angajați. Mai exact, a fost îmbunătățită semnificativ viteza de livrare, iar optimizarea proceselor va conduce la un rezultat cost-beneficiu mult mai bun. Mai mult decât atât, erorile de procesare se vor reduce, iar sistemul va fi flexibil și scalabil. De asemenea, birourile vor fi open space, vom avea săli de meeting-uri și conferințe, zonă de relaxare, dar și program pilot cu privire la modul de lucru. Datorită noii schimbări, echipa este fericită, închegată și dornică de dezvoltarea business-ului. Bineînțeles, acest lucru ajută la creșterea gradului de satisfacție al clienților și partenerilor noștri”, a declarat Aviva Vita, Director Executiv Administrativ Vitacom Electronics.  

Datorită implementării acestui proiect, angajații companiei vor dispune de echipamente performante și un mediu de muncă plăcut în activitatea pe care o desfășoară, clienții vor beneficia de servicii îmbunătățite și timpi de răspuns optimi, furnizorii și partenerii se vor bucura de dezvoltarea business-ului, iar managementul va putea să își asume obiective mai ambițioase, astfel încât acestea să poată fi atinse.

Visits: 0