Valoarea comună oferită clienților din Europa de Est prin intermediul ecosistemului IBM

De Igor Pravica, General Manager și Lider al echipei de Tehnologie, pentru teritoriul IBM din Europa de Est

De peste 90 de ani de lucru cu ecosistemul nostru partener, sprijinind împreună clienții cu tehnologie inovatoare și expertiză în industrie, modelând economiile Europei de Est.

În anii 1930, odată cu deschiderea birourilor din Ungaria și Bulgaria, IBM și-a început povestea în Europa de Est.

În ultimii 90 de ani ai prezenței noastre în regiune, am transformat permanent modul de lucru – cum interacționăm cu clienți și cum creăm un ecosistem de parteneri care prosperă.

Pandemia a adus în modul în care își desfășoară activitatea companiile din toate sectoarele și regiunile ani de schimbări. În unele domenii, precum comerțul electronic, organizațiile au cunoscut echivalentul a 10 ani de creștere în mai puțin de un an. A apărut o urgență de a construi afaceri noi care să creeze noi avantaje. Potrivit McKinsey, 7 din 10 directori generali introduc schimbări pe scară largă în crearea de valoare, moduri de lucru și procese. (Sursa: raport McKinsey).

Colaborarea strânsă cu partenerii noștri pentru a aborda și rezolva aceste provocări specifice de afaceri ale clienților noștri nu a fost niciodată mai importantă.

Prin puterea IBM și a ecosistemului partenerilor noștri, combinată cu un vast portofoliu de tehnologie având în centru Red Hat OpenShift, contribuim la promovarea schimbărilor transformatoare pentru clienții din Europa de Est, care să le permită să modernizeze, să prevadă, să automatizeze și să securizeze infrastructura și platformele lor tehnologice critice, indiferent de sectorul în care își desfășoară activitatea.

Astăzi, la Masa Rotundă a Clienților și Partenerilor de Afaceri IBM din Europa de Est, am anunțat mai multe colaborări ale clienților cu companii de top din regiune care au apelat la IBM și Ecosistemul IBM pentru a le ajuta să se reinventeze digital:

  • Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România din punct de vedere al activelor, care deservește peste 3 milioane de clienți, a selectat tehnologia IBM pentru a-și securiza și automatiza activitatea. Bancase bazează pe IBM Security QRadar pentru vizibilitate centralizată în ceea ce privește datele de securitate la nivel de companie și informații utile cu privire la amenințările de cea mai înaltă prioritate, permițându-i să ia decizii de răspuns mai bune. De asemenea, prin implementarea soluției IBM Guardium Data Activity Monitor, aceasta poate monitoriza activitățile bazei de date în timp real, poate automatiza conformitatea și raportarea, și poate descoperi și clasifica datele și sursele de date. Ambele soluții au fost implementate și sunt întreținute de partenerul de afaceri IBM K-BusinessCom Romania.
  • Tot în România, Black Sea Oil & Gaseste o companie energetică independentă cu sediul în România, care vizează dezvoltarea resurselor de gaze offshore în conformitate cu Obiectivul pentru Zero Emisii al Uniunii Europene până în 2050. Recent, au selectat IBM Maximo pentru atât pentru a îmbunătăți siguranța, productivitatea și fiabilitatea activelor companiei, dar și pentru a anticipa mai bine nevoile de întreținere. Noua soluție va fi soluția Maximo pentru industria de petrol și gaze, care susține cerințele specifice ale industriei, inclusiv minimizarea atât a perioadelor de nefuncționare neprogramate din cauza defecțiunilor echipamentelor, cât și a timpului petrecut pentru întreținere. FIA Integra, partener de afaceri IBM, a fost încredințat cu procesul de implementare și a lucrat mână în mână cu departamentul IT al clientului pentru a lansa cu succes proiectul în 5 luni.
  • În Bulgaria,First Investment Bank, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din țară, a apelat la securitatea IBM pentru a-și crește reziliența cibernetică. Banca a implementat IBM Security QRadar®, o soluție SIEM lider de piață, în întregul său peisaj IT pentru a obține vizibilitate cuprinzătoare și centralizată în ceea ce privește datele de securitate la nivel de bancă și pentru a ajuta echipele de securitate ale băncii să detecteze, să prioritizeze și să răspundă amenințărilor extrem de rapid. Soluția stă la baza angajamentului băncii de a implementa soluții cu nivel înalt de tehnologizare care oferă clienților săi oportunități pentru servicii bancare din orice loc din întreaga lume în orice moment, protejând în același timp identitățile clienților săi. Implementarea a fost realizată de partenerul de afaceri IBM CNsys PLC.
  • Partenerul de afaceri de platină al IBM, Inter-Computer Llc. a implementat o stivă completă IBM Data Warehouse la MVM Démászdin Ungaria, un membru al MVM Group, un jucător predominant în sistemul energetic maghiar, ca o componentă de bază de bază a procesului întreprinderii de luare a deciziilor. Soluția permite clientului să reunească date din mai multe surse diferite într-un singur depozit de date, utilizând, de asemenea, IBM Data Model for Energy and Utilities pentru analize sofisticate și suport decizional.
  • AIK Bankfurnizează produse și servicii bancare inovatoare clienților săi din Serbia de peste 40 de ani. Recent, au colaborat cu IBM și partenerul de afaceri al IBM, Comtrade System Integration, pentru a dezvolta o platformă multicanal de management al proceselor de afaceri pentru împrumuturile bancare cu amănuntul. Prin implementarea unei soluții IBM Business Automation Workflow, banca a crescut eficiența operațională, a făcut mai rapid timp până la da și timp până la încasări și, astfel, crește satisfacția clienților, alături de evaluări și proceduri automatizate de risc pentru a susține operațiunile lor de afaceri 24/7. Cu noua soluție, AIK Banka a câștigat o platformă fiabilă și sigură care poate fi utilizată oriunde, pe orice dispozitiv, cu o experiență consecventă și date persistente pe toate canalele. Soluția a fost implementată și este întreținută de Comtrade System Integration.
  • În Slovenia, Zavarovalnica Triglav, unul dintre cele mai importante grupuri de asigurări-financiare din Europa de Sud-Est și cea mai mare companie de asigurări din Slovenia, a ales IBM Cloud Object Storage pentru a-și moderniza infrastructura. Implementarea a fost încredințată echipei IBM Expert Labs și partenerului de afaceri IBM SmartIs, ceea ce a dus la migrarea avansată a datelor de la EMC Centera și integrarea IBM Content Manager cu Cloud Object Storage într-un mediu de producție fără nicio întrerupere a serviciului. Noua soluție oferă Zavarovalnica Triglav o infrastructură de stocare stabilă și robustă, permițându-i să gestioneze în mod eficient arhiva proprie de documente și cu posibilitatea de a o extinde la aplicațiile altor companii.

IBM + Ecosistemul IBM = Valoare comună pentru clienții din Europa de Est

Clienții se află în centrul misiunii IBM. Le oferim tehnologie de vârf și sprijin pentru a le asigura succesul. Partenerii joacă un rol cheie, acționând în prim-plan pentru a livra soluții și aplicații. Aceștia sunt un vehicul esențial al amprentei noastre de piață și al creșterii în regiune.

De aceea, în ultimii ani, pe măsură ce IBM și-a îmbunătățit strategia corporativă folosindu-se de două forțe majore care generează schimbare în afaceri – mediul cloud hibrid deschis și IA – ne-am extins foarte mult ecosistemul partener cu noi competențe, beneficii și abilități. La nivel global, continuăm să investim în partenerii noștri pentru a-i ajuta pe aceștia și pe clienții lor să captureze oportunitatea oferită de piața mediului cloud hibrid de 1 trilion de dolari.

Continuăm să oferim sprijin partenerilor, întrucât ne dorim ca ei

  • să fie cei mai buni din industrie la crearea unui mediu cloud hibrid și a amprentei IA pentru clienți
  • să fie încrezători în competențele și expertiza tehnică cu care contribuie la proiectele clienților
  • să creeze experiențe unice pentru client. De exemplu, încurajăm partenerii să exploreze noile capabilități IBM Client Engineering în ECE, aflate la Praga și Varșovia. Ei pot lucra alături de experții noștri pentru a crea împreună cu agilitate tehnologie IBM și soluții de consultanță pentru clienții din Europa de Est – toate, în termen de 6-8 săptămâni.

Cu toate acestea, efortul nostru comun cu partenerii nu este întotdeauna despre afaceri.

De asemenea, este imperativ să deservim comunitățile în care lucrăm – mai ales acum, în momentele dificile ale războiului din Ucraina. Recent, am lansat o inițiativă ca răspuns la clienții din Ucraina care ne abordează solicitându-ne ajutor imediat în legătură cu migrarea datelor acestora în IBM Cloud pentru protecția datelor și continuitatea afacerii. Mulți dintre partenerii noștri din Europa Centrală și de Est se alătură inițiativei cu asistență și expertiză tehnică proprie și îi încurajăm și pe alții să participe.

Visits: 1