Un alt target antreprenorial Retargeting
In mai multe articole de blog am adus vorba despre tendinta marilor companii de a utiliza in dezvoltarea proprie, un parteneriat avantajos reciproc, impreuna cu antreprenorii, care identifica un startup in mod eficient, este vorba de incubatorul de idei.
Compania, desigur va gasi calea sa cumpere aceasta idee, si sa o faca profitabila. Aceasta, este pe scurt tendinta ce se identifica in ultima vreme, in special, in ceea ce priveste tehnologia. In Romania nimeni nu duce lipsa de idei si atunci generatia ce se remarca prin initiative laudabile in bransa IT, dar si multe idei inovatoare, pe care in momentul de fata, nici nu le putem banui, devine din ce in ce mai creativa, miscand tehnologia catre comert, acolo unde se urmareste cresterea vanzarilor si aici avem nenumarate exemple.
Retargeting nu este numai o cale din Marketing ci este si un plan de dezvoltare tehnologica, intrucat numai acele idei valoroase, care prind in industrie, vor fi promovate si sustinute financiar, restul sfarsind tocmai in etapa de incubator.
Pentru a vedea cum intelege Deutche Telekom incubatoarele de idei, aveti mai jos prezentarea lui Sascha Wolter, Senior Manager Developer Evangelism (IoT/M2M, Mobile and Web) at Deutsche Telekom – Prototyping the Internet of Things: M2M and Telco APIs for now and the future, pentru ca este evident ca germanii pun mare pret pe incubatoarele de idei, si vad in acest mecanism o modalitate sigura de succes.
Cred ca v-a placut dinamismul lui Sascha pentru ca, el este tocmai insufletit de aceste idei tehnologice, care se vor transforma prin puterea deosebita a Internetului, intr-o certitudine comerciala, un astfel de asociere in parteneriat aducand avantaje deosebite clientilor, care vor avea o cale cu mult mai usurata, de a putea sa isi realizeze dorintele zilnice asistati de tehnologie asa cum am aflat si eu la conferinta Mobile: Next 2014.
Views: 0