Toshiba lanseaza campania pan-Europeana ‘Make IT work’
Toshiba Europe GmbH anunta astazi lansarea campaniei ‘Make IT work’, o noua campanie majora pan-Europeana adresata partenerilor de afaceri si clientilor care opereaza in cadrul pietelor de dimensiuni medii si corporate. ‘Make IT work’ va functiona ca umbrela pentru produsele Toshiba de business si subliniaza implicarea companiei pe aceasta piata. Va sustine, de asemenea, si promovarea noii game de produse Toshiba dedicate mediului de afaceri, care sunt acum disponibile in toata Europa.
‘Make IT work’ a fost creata pentru a demonstra pozitia puternica detinuta de Toshiba in satisfacerea nevoilor aflate in continua dezvoltare ale mediilor profesionale actuale, atat prin intermediul gamelor diverse de solutii B2B, cat si prin nivelul de suport acordat partenerilor si clientilor sai.
Noua gama de produse de business de la Toshiba, cea mai variata de pana acum, consta in douasprezece noi platforme ce includ patru laptopuri de top si dispozitive hibrid – Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C si Portégé Z20t-C – toate fiind construite in baza valorilor Toshiba referitoare la securitate, fiabilitate, conectivitate si administrare usoara. Acestea sunt echipate cu noile procesoare Intel® Core™ din generatia 6, o componenta esentiala pentru a oferi performante optime cu Windows 10 si maximizarea duratei de viata a bateriei.
Jorge Borges, Director de marketing al diviziei B2B, Toshiba Europe, declara: “Niveluri fara precedent de inovare tehnologica se prezinta afacerilor, cu oportunitati incredibile pentru a le spori operatiunile. Dar provocarea pentru companii, in special de dimensiuni medii si din segmentul corporate, este reprezentata de implementarea acestor tehnologii de crestere a eficientei, in timp ce se garanteaza siguranta si fiabilitatea pentru forta de munca. Aceste aspecte stau la baza campaniei noastre „Make IT work” – credem ca este platforma perfecta pentru a ne asigura ca afacerile inteleg faptul ca suntem aici pentru a le ajuta sa adopte strategii IT mai inteligente si mai eficiente, la fiecare pas din drum.”
“Suntem, de asemenea, foarte mandri de noile dispozitive dedicate mediului de afaceri. Acestea incorporeaza solutiile renumite ale Toshiba pentru securitate, fiabilitate si administrare fara rival, precum si costurile eficiente ce asigura un puternic ROI,” adauga Jorge Borges.
Toshiba ofera o gama larga de solutii B2B, dincolo de dispozitivele hardware, inclusiv Toshiba Cloud Client Manager (TCCM) ce permite companiilor sa isi administreze cu usurinta dispozitivele printr-o solutie completa de management al acestora si mecanisme exhaustive ce asigura eficienta si conformitate.
Lansarea ’Make IT work’ care este sustinuta de o investitie de peste 1 milion euro, reafirma implicarea Toshiba in pietele corporate si medii, urmand initiativele anterioare cum ar fi ‘Get Modern with Toshiba’ si ‘Toshiba Means Business’, care au avut un succes semnificativ in sectorul IMM-urilor.
Bucuresti, Romania, 16 februarie 2016: Toshiba Europe GmbH
Views: 0