Top Social Brands 2022: Brandurile campioane în social media din România

Revista Biz a lansat ediția a 14-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri care fac performanță în digital.

Top Social Brands 2022 este o analiză unică a peisajului social media din România, care scoate în evidență noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile cele mai eficiente din online-ul românesc.

“De peste doi ani mare parte din viața noastră s-a mutat online, iar rețelele sociale au cunoscut o adevărată explozie. Dar cum poți să te faci remarcat într-un peisaj atât de aglomerat? Studiul Top Social Brands realizat de Biz identifică brandurile care reușesc să se impună în digital prin creativitate, inovație și strategie. Topul prezintă, ca în fiecare an, campionii social media din România”, spune Gabriel Bârligă, redactor-șef Biz.

Rețelele sociale au devenit esențiale în viața multora dintre noi și reprezintă un instrument de business extrem de valoros pentru brandurile care știu cum să folosească la maxim avantajele oferite de acestea. Iar cele mai bune 50 de branduri în social media din România fac exact acest lucru, prin creativitate, inovație, tehnologie și strategie. Ele sunt cu adevărat Top Social Brands.

Înregistrarea video a conferinței, alături de lansarea topului poate fi urmărită aici, pe YouTube: https://youtu.be/_LoTBl_tIps

Întregul clasament, care cuprinde 50 de branduri, este disponibil în revista numărul 364 al revistei Biz, care apare pe piață pe 18 iulie.

Despre metodologie puteți afla mai multe informații aici: https://www.revistabiz.ro/top-social-brands-2022-cele-mai-puternice-branduri-in-social-media-din-romania/

Trofeul a fost realizat de artistul plastic Ovidiu Toader.

Mulțumim partenerilor ediție:

Leading Partner: Banca Transilvania
Partners: Avon, Siviero Maria, KFC, Tazz by eMAG, Fashion Days
Official Coffee Partner: Nespresso

Evenimentul s-a desfășurat cu suportul OVN.ro și Grand Hotel Bucharest

Visits: 1