Telekom Romania Mobile în T1 2023: venituri totale de 69 de milioane de euro și o creștere a bazei de clienți cu 6,3% față de anul precedent

  • Baza totală de clienți a crescut cu 6,3% de la an la an – atât abonații (+6,2%), cât și utilizatorii de cartele prepaid (+6,4%) – până la un total de 4,06 milioane;
  • Baza de abonați a crescut pentru al șaselea trimestru consecutiv;
  • EBITDA ajustată a fost de 3,5 milioane de euro.

Telekom Romania Mobile înregistra 4,06 milioane de clienți (abonați și utilizatori de cartele preplătite) la sfârșitul primului trimestru din 2023, cu 6,3% mai mult față de aceeași perioadă din 2022, reprezentând o creștere netă de peste 240.000 de utilizatori.

La sfârșitul primului trimestru din 2023, Telekom Romania Mobile avea 1,86 milioane de abonați (în creștere cu 6,2% față de anul precedent) și 2,21 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 6,4% față de anul precedent). EBITDA ajustată (AL) a fost de 3,5 milioane de euro, relativ stabilă față de anul precedent (excluzând creșterea costurilor cu energia și impactul MVNO).

Baza de clienți a Telekom Romania Mobile și-a menținut tendința de creștere anuală pentru al șaselea trimestru consecutiv, ceea ce reprezintă o validare a misiunii și strategiei companiei de a  pune clientul în centrul activităților sale. Telekom Romania Mobile va continua să investească pentru beneficiul clienților, compania fiind încrezătoare că această strategie va duce la o îmbunătățire a performanței.

Telekom Romania Mobile efectuează sondaje periodice pentru a măsura satisfacția și loialitatea clienților.

De exemplu, 82% dintre clienții* care au interacționat cu Telekom Romania Mobile sunt promotori. Indicatorul Net Promoter Score este în continuă creștere, angajamentul ferm de a livra produse și servicii de înaltă calitate pentru clienți contribuind la satisfacția și loialitatea acestora.

La finalul primului trimestru din 2023, Telekom Romania Mobile a înregistrat venituri totale de 69 de milioane de euro, ușor sub nivelul anului precedent, cu aproximativ 2%, excluzând reducerea tarifelor apelurilor de terminare în rețea și impactul MVNO.

Compania a adus îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește experiența digitală a clienților săi. Au fost lansate cu succes noi fluxuri digitale end-to-end pe website și în aplicația  MyAccount, un nou sistem integrat de achiziție automată și simplificare a procesului digital de trecere de la serviciile preplătite, la cele de abonament. În plus, acum, clienții pot activa plăți automate ale facturilor și să își reînnoiască digital abonamentul. De asemenea, în aplicația mobilă MyAccount, clienții pot intra în contact cu un chatbot AI pentru soluționarea problemelor.

Fiind conștienți de importanța tot mai mare a sustenabilității în era digitală, compania  își dorește să îi încurajeze și pe cei din jur să folosească soluțiile digitale pentru a contribui la un mediu înconjurător mai bun. Astfel, sunt implementate o serie de măsuri menite să reducă consumul de energie, precum utilizarea unor tehnologii mai eficiente din punct de vedere energetic și optimizarea infrastructurii cu scopul de a scădea consumul de energie. În plus, Telekom Romania Mobile face demersuri pentru a reduce cantitatea de deșeuri. Toate aceste inițiative, împreună cu alte măsuri prietenoase cu mediul, susțin angajamentul companiei de a crea un viitor mai bun pentru toți.

*NPS pentru Tranzacții, T1 2023, Raport intern

Views: 0

Lasă un răspuns