Telekom Romania Mobile în Q3 2023: venituri totale de 71.1 milioane euro și o creștere a bazei de abonați cu 3.2% față de anul trecut

 Telekom Romania Mobile în Q3 2023: venituri totale de 71.1 milioane euro și o creștere a bazei de abonați cu 3.2% față de anul trecut

  • Numărul clienților pe bază de abonament a crescut cu 3,2% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la un număr total de 1,9 milioane
  • EBITDA Adj. AL (ajustată după contractele de leasing) a fost de 4.6 milioane de Euro

Telekom Mobile a înregistrat 1,9 milioane de clienți pe bază de abonament la sfârșitul celui de-al treilea trimestru din 2023, o creștere de 3,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Numărul total de clienți la sfârșitul trimestrului al treilea din 2023 a fost de 3,9 milioane, pe fondul unei reduceri a bazei de utilizatori de cartelă.
La 30 septembrie 2023, Telekom Romania Mobile a înregistrat venituri totale de 71.1 milioane de euro, în scădere cu 7.4% față de aceeași perioadă a anului 2022, în principal din cauza reducerii tarifelor de interconectare cu 27%, a vânzărilor mai scăzute de dispozitive mobile și accesorii și a întreruperii business-ului MVNO. EBITDA ajustată după leasing a fost de 4.6 milioane de Euro, fiind în continuare sub influența negativă a costurilor crescute în principal cu energia electrică, respectiv dispariția veniturilor provenite din business-ul MVNO.
Baza de clienți pe bază de abonament a Telekom Romania Mobile și-a menținut creșterea anuală încă din trimestrul al patrulea, 2020, ceea ce reprezintă o tendință pozitivă constantă, dar și o validare a misiunii și strategiei companiei, de a-și pune clienții in centrul a tot ceea ce întreprinde.
Telekom Romania Mobile își menține angajamentul de a investi cu scopul  de a îmbunătăți continuu experiența serviciilor, pentru a crește satisfacția clienților săi.
În trimestrul al treilea al acestui an, Telekom Romania Mobile și-a lansat strategia prin care combate stereotipurile despre produsele si serviciile de telecomunicații, oferind românilor „MOBIL PUR ȘI SIMPLU”. Compania va continua, în același spirit, să lanseze oferte comerciale noi, care simplifică și îmbunătățesc experiența utilizatorilor.
„Așa cum se reflectă și în rezultatele noastre financiare, este important să ne amintim că provocările sunt adesea o etapă către succes. Baza noastră totală de clienți, veniturile și profitabilitatea au avut o ușoară scădere în acest trimestru, însă noi vedem aceste rezultate ca pe o oportunitate pentru transformare și creștere. Învățăm acum lecții prețioase, adaptând și inovând pentru a deveni mai puternici. În continuare, vom urmări orice oportunitate neexplorată, pentru a le oferi o experiență superioară clienților noștri și o valoare mai mare acționarilor noștri”, a spus Babis Mazarakis, CEO Telekom Romania Mobil

Visits: 0

Lasă un răspuns