Telekom Romania invită startup-urile la cea de-a V-a ediţie

  • Aplicațiile pot fi depuse până la data de 20 aprilie
  • Acceleratorul WARP al hub:raum Cracovia caută să identifice idei de business care pot avea succes pe pieţele europene
  • hub:raum Cracovia este centrul de inovaţie din Europa Centrală și de Est al grupului Deutsche Telekom

Orice start-up românesc se poate înscrie la cea de-a cincea ediție a “hub:raum Krakow WARP – turbo accelerator”, academia de business gratuită a hub:raum pentru Europa Centrală și de Est, până la data de 20 aprilie 2016.

WARP photo1

hub:raum Cracovia WARP, proiect dezvoltat în cadrul grupului Deutsche Telekom, este un program de seminarii personalizate pentru antreprenorii din regiunea ECE, cu durata de o săptămână, programat pentru perioada 21-27 mai 2016. Startup-urile îşi pot dezvolta ideile sub îndrumarea mentorilor şi a experţilor, urmând apoi să fie prezentate investitorilor din cadrul grupului Deutsche Telekom. Ulterior, juriul alege cele mai interesante proiecte, cu perspectiva de a atrage clienţi, iar posibilităţile de finanţare sunt de până la 80.000 de euro pentru fiecare proiect.

Echipele selectate îşi vor putea dezvolta ideile în cadrul hub:raum Cracovia timp de câteva săptămâni, beneficiind de sesiuni în care vor învăța cum să obțină finanțări, sesiuni de mentorat, având la dispoziție un spațiu de lucru comun. Scopul principal al acestei etape din accelerator este să pregătească un produs sau serviciu de piaţă cu ajutorul companiilor din cadrul grupului Deutsche Telekom. Costurile de transport și de cazare pentru echipele selectate vor fi suportate de către organizatori.

WARP photo2

„Până acum, cele patru ediţii ale programului nostru au dovedit că parteneriatul dintre corporaţii şi startup-uri poate aduce beneficii reciproce. Startup-urile se bazează pe experienţa partenerului global, care le poate susţine în lansarea mai rapidă a proiectelor pe piaţă. Pe de altă parte, corporaţiile beneficiază de elemente de inovaţie în baza căreia îşi pot construi avantajul competitiv. Este un exemplu clasic de situaţie win-win şi un model care funcţionează bine”, consideră Jakub Probola, coordonatorul hub:raum Cracovia.

Până în prezent, şase echipe româneşti au participat la ediţiile anterioare şi două startup-uri româneşti au obţinut câte o finanţare de 80.000 de euro ca să îşi dezvolte ideile în cadrul programului Omnipaste în 2013 şi DeviceHub în 2014.

WARP photo3

„Am participat la ultima ediţie a WARP şi trebuie să recunosc că a fost o experienţă aparte pentru noi. În tot acest timp am avut ocazia să întâlnim investitori de anvergură, clienţi şi experţi din toată lumea şi, astfel, am avut multe idei despre cum să ne dezvoltăm serviciul. Acum ne pregătim pentru lansarea sa pe piaţă. Înscrierea la WARP a meritat toate eforturile”, spune Marius Corici, cofondator al CTF365.

hub:raum Cracovia este hub-ul de inovaţie dezvoltat de Deutsche Telekom pentru antreprenori din tehnologie, prin care li se oferă acces la piaţă şi clienţi. Centrul de inovaţie nu reţine nicio redevenţă din idei. Startup-urile care doresc să participe la accelerator trebuie să completeze formularul pe care îl găsesc la adresa de web warpaccelerator.com.

“Prin intermediul acestui program dorim să ajutăm companiile tinere şi cu idei inovatoare să îşi contureze mai repede şi mai bine produsele pe piaţă. Telekom susţine inovaţia şi sprijină companiile de toate dimensiunile, deoarece această combinaţie oferă premisele unei dezvoltări durabile a societăţii de mâine”, a declarat Olaf Lausen, Chief of Staff şi Director Dezvoltarea Afacerii Telekom Romania.

Mai multe detalii despre programe similare derulate de Deutsche Telekom la nivel local sunt disponibile aici.

Despre hub:raum Cracovia

hub:raum Cracovia este centrul de inovaţie din Europa Centrală și de Est al grupului Deutsche Telekom din aprilie 2013. Aceasta se concentrează pe sprijinirea afacerilor inovatoare din Europa Centrală şi de Est, punând laolaltă viziunea şi expertiza echipelor, cu puterea financiară a uneia dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii integrate din lume. Aceasta se realizează prin oferirea unui pachet complet de seed-funding, spaţiu de lucru și mentorat asigurat de experți internaționali

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.

Telekom Romania17 martie 2016

Hits: 0

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: