Telekom Romania anunţă strategia pentru 2015: peste 160 de milioane de euro investiţii în reţea şi cea mai bună experienţă pentru clienţi
- Obiectivele pe 2014 au fost atinse: peste 1 miliard de euro venituri şi cotă de piaţă, ca cifră de afaceri, de 30% – baza pentru o performanţă financiară solidă;
- 2015: noi investiţii în fibră optică şi reţele 3G/4G, în oferirea unei experienţe de top pentru consumatori şi în inovaţie;
- În curând, clienţii Telekom care au pachete convergente fix-mobil vor fi preluaţi în call center în mai puţin de 10 secunde;
Servicii inovatoare de cloud pentru clienţii de business.Telekom Romania a anunţat joi planurile pentru 2015, care continuă abordarea strategică din 2013-2014, concentrându-se pe două direcţii majore: experienţe de top pentru consumatori şi leadership tehnologic prin inovaţie, în toate domeniile. În 2015, Telekom va investi în România peste 160 de milioane de euro în dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii, pentru a le oferi clienţilor servicii şi produse de calitate şi de încredere, pentru a stimula convergenţa fix-mobil şi a deveni operatorul telecom integrat preferat al românilor.
„În 2015, vom direcţiona cea mai mare parte a investiţiilor prevăzute, de peste 160 de milioane de euro, pentru a continua dezvoltarea reţelei şi a asigura leadershipul tehnologic. O parte din acest buget va veni din exploatarea activelor colaterale, precum portofoliul imobiliar şi vechea infrastructură de cupru, care vor genera capitalul necesar pentru îndeplinirea acestui obiectiv. Practic, în 2015, fiecare metru de tehnologie veche valorificată, precum cuprul, va fi transformat într-un altul nou, modern, precum tehnologia FTTH”, a declarat Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania.10 secunde timp de aşteptare în call center pentru clienţii pachetelor integrate„Ofertele integrate reprezintă viitorul în industria telecom şi noi suntem cel mai bine poziţionaţi pentru a câştiga competiţia. Pe scurt, povestea serviciilor noastre convergente fix-mobil este următoarea: totul de la un singur furnizor, cea mai bună valoare, maximum de confort, cu o singură factură, un singur call center şi o ofertă de terminale atractivă. Nu ne vom opri însă aici: vom îmbunătăţi procesele, vom extinde oferta de produse şi ne vom asigura că le vom oferi clienţilor noştri de pachete fix-mobil cel mai bun şi mai rapid serviciu în call center. În curând, aceşti clienţi vor fi preluaţi în call center în mai puţin de 10 secunde”, a declarat Nikolai Beckers.De la lansarea T şi până la sfârşitul lunii decembrie 2014, Telekom Romania a câştigat 46.000 de clienţi pentru pachetele sale convergente fix-mobil.Ofertele integrate sunt şi mai atractive datorită noului serviciu IPTV, care oferă cea mai bună experienţă TV de pe piaţa din România. Alături de conţinutul sportiv exclusiv precum Champions League şi Europe League, disponibil din septembrie 2015, pachetele integrate sunt o combinaţie câştigătoare pentru clienţii Telekom.
Servicii inovatoare pentru clienţii B2B
Pe segmentul B2B, companiile vor continua să beneficieze de un portofoliu complet de soluţii fixe şi mobile, aplicaţii şi soluţii IT integrate. La acestea, se pot adăuga soluţii inovatoare de cloud şi M2M, menite să crească competitivitatea companiilor. De asemenea, „Cloud VPN”, un serviciu inovator pentru reţele virtuale private, lansat luna aceasta în premieră de Deutsche Telekom în Croaţia, Ungaria şi Slovacia, va deveni disponibil şi pentru clienţii din România.
Peste 1 milion de locuinţe acoperite cu fibră optică şi dublarea acoperirii 4G până la finalul anului
Pentru a menţine leadershipul tehnologic, Telekom va continua migrarea la IP a clienţilor actuali. Astfel, aceştia vor beneficia de servicii moderne, îmbunătăţite. De asemenea, compania va continua extinderea reţelei bazate pe fibră optică (FTTH/FTTB). Numărul estimat de locuinţe acoperite cu fibră optică până la finalul anului este de un milion, în timp ce până la finalul anului 2016 acoperirea va atinge 2 milioane de gospodării. Pe segmentul mobil, acoperirea 4G se va dubla până la finalul anului.
Iniţiativele destinate valorificării infrastructurii vechi de cupru vor continua, la fel şi eforturile de a deveni furnizorul numărul unu pe segmentul wholesale de tip backhaul. Procesul de monetizare a activelor colaterale, cu scopul de a finanţa creşterea companiei, va genera venituri pentru activităţile principale. Vânzarea anumitor proprietăţi în cursul anului 2015 este estimată să genereze zeci de milioane de euro pentru investiţii în creşterea calităţii reţelei
Abordarea inovatoare se va reflecta nu doar pe partea operaţională, dar şi prin dezvoltarea unor zone precum eBusiness, eSales, eCommerce şi ePayment.
„Observăm că inovaţia tinde să aibă cicluri tot mai scurte. Ce înseamnă acest lucru pentru noi? Trebuie să absorbim mai multă expertiză tehnologică, să ne perfecţionăm continuu capacităţile, să oferim servicii mai rapide şi mai bune”, a concluzionat Nikolai Beckers.
Realizările din 2014
Rezultatele obţinute de Telekom Romania în 2014 reflectă strategia bazată pe premiere comerciale şi pe o politică de control al costurilor, combinată cu concentrarea pe activităţile principale. Aceste direcţii au susţinut organizaţia să ofere servicii bazate pe cele mai recente tehnologii, precum FTTH şi 3G/4G. 2014 a adus o experienţă integrată pentru clienţi, cu un nou portofoliu pe pachete de servicii şi o platformă multi-screen.
Odată cu lansarea brandului T, Telekom Romania le-a făcut o nouă promisiune clienţilor săi, în linie cu viziunea de a deveni operatorul integrat numărul unu, cu o poziţie durabilă în toate segmentele şi toate zonele geografice. Telekom Romania este singurul operator care poate valorifica sinergiile fix-mobil de-a lungul întregului lanţ operaţional, pentru a oferi clienţilor o experienţă de top. Într-o piaţă extrem de competitivă, compania operează cu un model foarte eficient şi concentrat. Telekom Romania şi-a atins obiectivele pentru 2014: peste un miliard de euro venituri şi cotă de piaţă de 30%, ca venituri, ca rezultat al strategiei Think One.
Think One este o strategie multianuală, bazată pe trei piloni principali şi zece iniţiative majore, multe implementate anul trecut:
- dezvoltarea iniţiativelor comerciale şi de customer care, pentru a crea operatorul telecom integrat numărul unu din România;
- schimbarea regulilor jocului, concomitent cu
- transformarea modelului operaţional.
În cadrul primului pilon, o serie de iniţiative importante au fost lansate anul trecut: produse convergente fix-mobil, rebrandingul, integrarea forţei de vânzări. Pe segmentul B2B, compania s-a concentrat pe transformarea în cel mai mare integrator de sisteme. În cadrul celui de-al doilea pilon, Telekom a lansat un portofoliu simplu, transparent şi cu un preţ corect, a consolidat parteneriatele pe segmentul wholesale şi a crescut investiţiile în reţele.Pe al treilea pilon, principalele iniţiative au constat în creşterea calităţii experienţei clienţilor şi concentrarea pe activităţile principale de business. În ceea ce priveşte experienţa consumatorilor, brandul T înseamnă oferte integrate cu conţinut TV multi-screen, concentrarea pe cele mai bune competiţii sportive şi conţinut exclusiv.
12 martie 2015 București – Telekom Romania
Views: 0