Telekom Romania a fost certificată pentru Sistemul de Management al Continuității Afacerii, conform standardului internațional ISO 22301:2012

  • Telekom Romania a obținut certificarea ISO 22301:2012 pentru Sistemul de Management al Continuității Afacerii, fiind printre primele companii din țară care primesc această certificare;
  • Certificarea ISO 22301:2012 demonstrează capacitatea companiei de a asigura disponibilitatea produselor și serviciilor oferite, prin asigurarea continuității funcțiunilor critice ale afacerii, în cazul unor incidente majore.

 

Telekom Romania a fost certificată pentru Sistemul de Management al Continuității Afacerii (BCMS) conform standardului ISO 22301:2012, de către TÜV HELLAS (parte a grupului TÜV NORD). Astfel, Telekom Romania se numără printre primele companii din țară care au obținut această certificare, demonstrând capacitatea organizației de a asigura continuitatea funcțiunilor critice ale afacerii, în cazul unor incidente majore.

untitled

Această certificare reflectă preocuparea companiei de a asigura disponibilitatea produselor și serviciilor oferite clienților rezidențiali și companiilor, chiar și în cazul apariției unui incident neprevăzut. Astfel, experiența acumulată de Telekom Romania în acest domeniu reprezintă un element de încredere a clienților noștri în alegerea serviciilor Telekom, reflectând expertiza și capacitatea organizației de oferi produse și servicii la cele mai înalte standarde internaționale.Certificarea BCMS a fost acordată atât pentru Telekom Romania

tel

Communications, cât și pentru Telekom Romania Mobile Communications, în urma unui audit extins, care a avut loc pe parcursul anului 2014. Certificarea ISO 22301:2012 acoperă toate produsele și serviciile fixe și mobile, Internet și date, voce, servicii cu valoare adăugată, servicii BPO și ICT oferite de Telekom Romania clienților săi, persoane fizice și juridice, prin toate canalele de vânzări și centrele de contact.Pentru Telekom Romania, activitatea de BCMS este o activitate importantă la nivel organizațional, fiind o componentă esențială a securității operaționale a companiei. Astfel, în cadrul Telekom Romania, activitățile aferente Sistemului de Management al Continuității Afacerii sunt gestionate de o echipă de specialiști instruiți și certificați în acest domeniu de activitate, respectând în totalitate cerințele standardului internațional ISO 22301:2012.Planurile de continuitate a afacerii ale Telekom Romania sunt aliniate cu principiile standardului internațional ISO 22301:2012 și includ cele mai bune practici internaționale. Acestea se referă la activitățile realizate zi de zi cu scopul de a menține un sistem viabil, care să asigure serviciile, consecvența și recuperarea funcțiilor critice ale companiei, în situații neprevăzute. Aceste activități implică cooperarea tuturor structurilor Telekom Romania prin instruiri și teste permanente, cu scopul de a oferi angajaților companiei toate informațiile și calificarea necesare pentru a asigura continuitatea afacerilor companiei.Pe lângă certificarea Sistemului de Management al Continuității Afacerii conform standardului ISO 22301:2012, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications sunt certificate pentru sistemele de management al calității (ISO 9001:2008), al mediului (ISO 14001:2004), al securității și sănătății ocupaționale (OHSAS 18001:2007), al securității informației (ISO 27001:2013), precum și pentru sistemul de management al serviciilor ICT (ISO/IEC 20000-1:2011).

23 ianuarie 2015 –  COMUNICAT DE PRESĂ Telekom Romania

Views: 0

Lasă un răspuns