Telekom anunță competiția internațională pentru proiecte digitale „Media, sure! But secure.”

  • Competiția „Media, sure! But secure.” face parte din inițiativa Teachtoday, un program Deutsche Telekom;
  • Proiecte din toate țările europene care promovează utilizarea într-o manieră sigură a mediei digitale printre copiii cu vârste cuprinse între 9 și 12 ani se pot înscrie în concurs;
  • Termenul limită pentru depunerea aplicațiilor: 15 septembrie 2015.

Telekom Romania anunță competiția Media, sure! But secure. care face parte din inițiativa Teachtoday, un program dezvoltat de către Deutsche Telekom. Profesioniști din învățământ care au dezvoltat proiecte adresate copiilor cu vârste între 9 și 12 ani cu scopul de a promova metode noi de învățare cu ajutorul mediei digitale pot participa în cadrul concursului. Scopul principal al competiției este de a oferi profesorilor, asistenților sociali și persoanelor din domeniul educațional o platformă cu ajutorul căreia aceștia pot face schimb de experiențe în domeniul educației digitale.

10631126_854638101215124_9077873463465981848_o

Proiectele care iau parte la concurs trebuie să se încadreze într-una din cele două categorii: „Învățând cu media digitală” și „Folosirea mediei digitale în mod sigur”. Proiectele pot fi derulate în cadrul unei școli sau ca parte a unui program extracurricular. Termenul limită pentru depunerea aplicațiilor este 15 septembrie 2015. Câștigătorii vor fi anuntați în noiembrie 2015.

Competiția are un caracter specific datorat faptului că toți participanții câștigă și vor primi un kit de instrumente privind integrarea mediei digitale în curriculum și învățarea de zi cu zi. Un juriu format din experți din domeniul educației digitale, profesori și oameni de știință vor selecta cele mai bune proiecte care vor primi următoarele premii: două în valoare de 500 de Euro, două în valoare de 200 de Euro și două în valoare de 100 de Euro. În plus, proiectele vor fi prezentate ca modele de bună practică în cadrul Summit-ului pentru copiii din Germania în toamna anului 2015. Jurizarea se va face în baza unor criterii care includ ușurința cu care pot fi implementate proiectele pe termen lung.

Aplicațiile se pot trimite în engleză sau germană folosind formularul de înscriere online. Aplicanții sunt rugați să descrie obiectivele și rezultatele proiectului și să exemplifice metodele prin care proiectul poate fi implementat de alți profesori. Împreună cu formularul de participare pot fi trimise materiale adiționale precum poze, video etc.

Proiectele care se înscriu în cadrul competiției trebuie să promoveze metode prin care elevii pot învăța să folosească media digitală într-o manieră sigură și să dezvolte modalități de învățare durabile. În prezent, profesorii încearcă să incorporeze media digitală în curriculumul școlar și în programele sociale. Aceștia dezvoltă proiecte pentru a le arăta elevilor cum să folosească media digitală în mod corect. Cu toate acestea, proiectele nu sunt foarte vizibile în sistemul de învățământ. Prin intermediul competiției Media, sure! But secure. aceste proiecte pot deveni vizibile.

Mai multe informații privind competiția Media, sure! But secure. se găsesc pe platorma TeachToday.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE întărește poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru comaniile din România, indiferent de mărimea lor.

Până la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

15 iulie 2015, București – Telekom Romania

Visits: 0

Lasă un răspuns