Tastatura Trust TORAC GXT 856 ILLUMINATED – review

Poate ca tastaturile de gaming din plastic rezistent sunt la moda. Cine oare isi putea oare inchipui ca se mai fabrica tastaturi cu carcasa metalica rezistenta si totusi la o greutate acceptabila pentru gamer si o stabilitate de invidiat in timpul jocului. Trust a dat un astfel de raspuns pentru clientii sai, fabricand o tastatura mecanica iluminata RGB, cu tastele iesite in afara si la o dimensiune extrem de potrivita in timpul jocului.

Tastatura pentru jocuri Trust GXT 856 TORAC este o tastatura destul de decenta si un raport calitate-pret excelent. Vine cu 12 taste media programabile, anti-ghosting si o placa superioara metalica care ii ofera o senzatie placuta si robusta. Are, de asemenea, iluminare din spate cu LED curcubeu, dar nu este personalizabila si nu are iluminare customizabila. Proiectata pentru jocuri serioase, tastatura pentru jocuri Trust GXT 856 TORAC combina durabilitatea cu capacitatea de utilizare, cu un plus de culoare de la iluminarea LED. Cu un aspect de dimensiune completa, o greutate de 913 grame si dimensiuni de 468 mm x 188 mm x 37 mm, aceasta este disponibila. Este genul de tastatura pe care doriti sa o puteti pune intr-o singura pozitie si apoi lasati acolo si, desigur, nu exista nicio optiune wireless.

GXT 856 are un curcubeu de culori diferite care lumineaza golurile dintre taste. Este un design destul de atragator, dar, din pacate, nu exista posibilitatea de a modifica diferitele culori dupa bunul plac. In schimb, exista trei niveluri diferite de luminozitate si un mod, care vede iluminarea si se lumineaza incet si apoi se estompeaza.

In ceea ce priveste caracteristicile, tastatura are 12 taste media programabile diferite si acestea pot fi folosite pentru redarea muzicii, accesarea aplicatiilor precum aplicatiile de calcul si e-mail de deschiderea browserului web. Exista, de asemenea, un comutator la indemana „Mod joc”, care impiedica functionarea tastei Windows atunci cand este declansata si exista si suport anti-ghosting. Suportul anti-ghosting poate inregistra pana la opt intrari diferite de la tastatura in acelasi timp. Acesta este perfect pentru impuscaturi la persoana intai sau MOBA-uri in care va trebui sa declansati o multime de comenzi diferite simultan.

Este dificil sa nu fii impresionat de liniile ascutite si de constructia solida a tastaturii TORAC de la Trust – estetica sa nu va fi pe gusturile tuturor, dar atunci ai putea spune asta a oricarei tastaturi de gaming. Ne place destul de mult abordarea unghiulara, zimtata a acestei tastaturi, iar cu designul de dimensiune completa, tastele voluminoase si iluminarea multicolora dedesubt, aceasta nu este o tastatura pe care o veti pierde cu usurinta sau pe care o veti putea ignora odata ce este pe birou. Ca sa ajunga pe birou trebuie sa deschidem pachetul de vanzare care pentru Trust este unul dintre cele mai la obiect in ceea ce inseamna o tastatura.

Puteti gasi absolut tastaturi de gaming care ofera mai multe in ceea ce priveste specificatiile, performanta, caracteristicile, personalizarea si orice altceva, dar nu cred ca veti gasi multe care sa ofere genul de raport calitate-pret pe care TORAC o face. Trebuie doar sa fiti constienti de limitarile si de punctele sale de vanzare si asigurati-va ca sunteti de acord cu o experienta de tastare delicata si va va fi de folos. Modul in care este construita aceasta tastatura inseamna ca nu se simte ca se va misca in timpul utilizarii, iar cadrul metalic din jurul bazei de plastic a TORAC adauga acel sentiment de ceva greu si substantial. Iluminarea de fundal cu LED-uri curcubeu ofera tastaturii un aspect dramatic, profesional, mai ales in mediile mai intunecate, desi negrul este singura optiune de culoare disponibila pentru cadru si taste.

Chiar si cu picioarele mici extinse, tastatura nu este deosebit de inalta in ceea ce priveste profilul ei, dar asta se potrivea foarte bine mainilor si incheieturilor noastre. Ar putea fi demn de remarcat faptul ca buza inferioara extinsa ar putea interfera cu un suport pentru incheietura mainii daca preferati sa utilizati unul. Marca alba GXT este realizata cu gust, la fel si luminile albastre de stare pentru blocarea numerelor, blocarea majusculelor si blocarea derularii.

In ceea ce priveste configurarea, este doar un caz de conectare a tastaturii de joc Trust GXT 856 Torac la computer Windows sau Mac a fost recunoscuta dupa cateva secunde. Nu exista software insotitor sau drivere de instalat, asa ca nu puteti gresi cand vine vorba de configurarea laptopului.

Mufa USB-A pe care o utilizati pentru a conecta tastatura se afla la capatul unui cablu lung de 180 cm, astfel incat exista multa flexibilitate atunci cand vine vorba de pozitionare. GXT 856 are un cadru metalic robust care inconjoara tastele cu membrana. Tastatura pare robusta si nu am simitit niciodata ca s-ar rupe daca ar fi sa o scap accidental sau sa o zdrobesc cu un alt obiect. Am descoperit ca tastele raspund la intrari, dar s-au simtit rigide la inceput pana cand am folosit perifericul cateva zile. Pe langa faptul ca o folosesc pentru jocuri, am ajuns sa folosesc tastatura in timpul zilei normale de lucru, unde petrec creand stiri si articole pentru site. Cand lucrez, tastez, desigur, mult si am constatat ca tastatura nu mi-a creat niciun fel de disconfort chiar si atunci cand o folosesc pe perioade mai lungi.

Visits: 0