Studiul Samsung Techonomic dezvăluie că tot mai multe femei sunt atrase de jocurile electronice

Indicele Samsung Techonomic dezvăluie o nouă tendință care se răspândește în Europa. Tot mai multe femei introduc jocurile electronice printre activitățile lor zilnice. Acestea nu mai folosesc telefoanele mobile și tablete doar pentru convorbiri și navigări pe internet, ci și în scop distractiv. Mai mult de atât, studiul Techonomic arată că femeile sunt cele care propun astfel de activități în cadrul grupului de prieteni sau în familie.
Nu mai este nicio surpriză faptul că există tot mai mulți oameni care nu și-ar putea imagina viețile fără tehnologie, iar aceasta are o contribuție majoră în menținerea legăturilor dintre membrii familiei, chiar și când aceștia se află la mare distanță. În plus, tehnologia aduce membrii familii împreună. Multe familii preferă, de exemplu, să se adune seara în fața televizorului.

Playroom
Mai nou, se pare că privitul la televizor nu mai este singura activitate de grup a familiei. Jocurile electronice pe telefoane și tablete sunt tot mai populare, în special printre femei, ele fiind principalii membrii ai familiei care propun și iau inițiativa în privința acestor activități. Lucru puțin surprinător, având în vedere faptul că, din cei 5.000 de europeni chestionați în cele cinci țări în care a fost desfășurat studiul, 98% au declarat că dețin cel puțin un telefon mobil, 97% au un laptop sau un PC, 58% dețin o consolă de jocuri video, iar 53% au în posesie o tabletă.
Indicele Samsung Techonomic dezvăluie că:
• În una din 10 gospodării din Europa sunt desfășurate zilnic activități ce implică jocurile electronice (pe telefoane, tablete și console). Peste un sfert dintre femeile chestionate (26%) au declarat că ele sunt cele care, de obicei, propun jocurile electronice în cadrul familiei.
• Aproape una din cinci femei (17%) a instalat aplicații cu jocuri pe telefon sau tabletă, în timp ce mult mai puține (4%) se joacă pe console.
• Mai multe femei decât bărbați (17% vs. 14%) folosesc zilnic aplicații de divertisment și jocuri pe telefoane și tablete.
• În zilele obișnuite în care femeile aleg să folosească aplicațiile de divertisment și jocurile instalate, mai mult de una din 10 femei (11%) petrece peste o oră jucându-se pe telefon, mai mult de una din cinci (21%) petrece între 30 și 60 de minute cu aceste aplicații, iar aproape o treime dintre ele (29%) petrece între 15 și 30 de minute în fața telefoanelor și a tabletelor.
Studiul arată că telefoanele mobile sunt dispozitivele cele mai populare, fiind frecvent cumpărate și cel mai des folosite, mai mult de o persoană din cinci (22%) declarând că ea sau cineva din gospodăria sa a achiziționat un dispozitiv de acest tip în ultimele trei luni, în timp ce una din zece persoane chestionate a declarat că intenționează să cumpere un telefon mobil sau o tabletă în următoarele trei luni. Peste jumătate din cei chestionați (62%) au declarat că accesează aplicații de divertisment și jocuri pe telefoanele mobile și pe tablete, iar un sfert dintre ei au răspuns că aceste jocuri îi ajută să se apropie mai mult de membrii familiei lor.
Samsung a lansat Indicele Techonomic pentru a vedea cum se schimbă felul în care interacționează oamenii pe măsură ce crește rata de adopție a tehnologiei. Au fost chestionați online 5.000 de respondenți din categoria de vârstă 18-65, din cinci țări europene (Marea Britanie, Franța, Germania, Spania și Italia), studiul fiind realizat la solicitarea Lifestyle Samsung European Research Lab, în parteneriat cu Ipsos MORI.

București, 18 noiembrie 2014 – Samsung

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: