Studiu easySales: 40% din magazinele din platformă vor avea reduceri de Black Friday între 10 și 20%, cele mai mari discount-uri vor fi la categoria Casă și Grădină

  • 94,7% dintre magazinele din platformă vor avea campanii de reduceri de Black Friday
  • Peste 10% dintre comercianți vor acorda reduceri între 50-70%
  • 57,9% dintre comercianți se vor baza pe marketplace-ul eMag, de Black Friday
  • Comercianții vor plasa reducerile și pe platformele Decathlon și Flanco, integrate în easySales, anunțate în conferința eCommerce Talks by easySales

40% dintre magazinele din platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales vor afișa reduceri între 10-20% de Black Friday, în timp ce peste 10% vor practica prețuri chiar și cu 50-70% mai mici, potrivit unui studiu realizat de easySales pe baza proprie de clienți.

Nu mai puțin de 94,7% dintre magazinele din platformă vor avea campanii de reduceri de Black Friday, în acest sfărșit de săptămână.

Categoriile de produse la care comercianții vor pregăti cele mai mari reduceri sunt:

  • Casă și Grădină – 47,4%
  • Electronice și IT – 26,3%
  • Electrocasnice – 18,4%
  • Frumusețe – 18,4%
  • Sănătate și îngrijire – 15,8%

Pentru rezultate favorabile de Black Friday, 78,9% dintre comercianți se axează pe promovare, 63,2% pe un site optimizat, 55,3% pe automatizări și, în egală măsură, pe un serviciu îmbunătățit de relații cu clienții.

Clienții platformei easySales consideră că, de Black Friday, canalele care vor ajuta cel mai mult vânzările sunt eMag Marketplace – 57,9%, site-urile proprii – 26,3%, Doraly Marketplace – 5,3%.

Comercianții vor plasa reducerile și pe platformele Decathlon și Flanco, integrate în easySales, anunțate în conferința eCommerce Talks by easySales

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com.

Hits: 6

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: