Sony prezintă cele mai noi produse și lansează noi inițiative din domeniul divertismentului la CES 2019
Președintele și CEO-ul Sony Corporation, Kenichiro Yoshida, a vorbit în cadrul conferinței de presă Sony susținute luni, 7 ianuarie: “Sony este o companie creativă din domeniul divertismentului. Sony intră în parteneriat cu creatori de conținut care produc muzică, filme, emisiuni TV și jocuri care ajung la miliarde de ochi, urechi și minți din întreaga lume. Ne dorim să arătăm felul în care tehnologiile de ultimă generație ale Sony îi sprijină pe creatorii din industriile de divertisment să producă conținut uimitor. De asemenea, veți putea vedea cum produsele adresate consumatorilor îi conectează pe creatori și utilizatori, permițându-le celor din urmă să se bucure de conținut de cea mai bună calitate.”
Ela subliniat cum “comunitățile de interes”, comunități de oameni care împart aceleași pasiuni, valori emoționale și experiențe, se formează în jurul conținutului de divertisment și al produselor precum PlayStation® și α™, camerele foto cu obiective interschimbabile. În încheiere, acesta a adăugat: “Cu tehnologia noastră, Sony urmărește să le ofere fanilor cea mai bună experiență de divertisment posibilă și să aducă emoție în rândul oamenilor.”
Pe scenă au urmat Tom Rothman (Chairman, Motion Pictures Group, Sony Pictures Entertainment (SPE)) și Kristine Belson (President, Sony Pictures Animation, SPE), care au vorbit despre cum tehnologiile noi, conținutul de calitate și distribuția prin intermediul internetului sunt cruciale pentru a îndeplini viziunea Sony. Au continuat prin descrierea modului în care produsele și tehnologiile Sony transformă viziunea creatorilor în realitate.Spre exemplu, camerele CineAlta VENICE și α9 au fost utilizate în crearea de filme și seriale TV. De asemenea, noua serie de televizoare Sony BRAVIA® MASTER se adaptează la viziunea creatorilor pentru a le oferi utilizatorilor cel mai bun conținut.
De asemenea, Rob Stringer (CEO, Sony Music Entertainment) a urcat pe scenă și a dat ca exemplu campania de brand “Lost In Music”ca exemplu de combinare a muzicii și tehnologiilor Sony. A adăugat apoi faptul că Sony va oferi noi experiențe muzicale prin 360 Reality Audio.
Principalele produse și prototipuri prezentate
Spațiul dedicate Sony din cadrul CES include mai multe zone precum “Visual Entertainment,” “Music Entertainment” “α” și “PlayStation.”Fiecare zonă prerzintă eforturile Sony de a conecta tehnologiile și userii prin cele ma noi produse, oferind cea mai bună experiență de divertisment.
Un podium a fost instalat în centrul standului Sony. Aici, mai multe sesiuni zilnice de discursuri și proiecții vor evidenția mesajele artistice pe care creatorii doresc să le transmită (printre care se numără câștigători de premii Grammy pentru sunet, fotografi profesioniști șamd). Aceste momente vor include conținut al creatorilor realizat cu produse Sony, precum și viziunea acestora
Visual Entertainment
La stand sunt expuse noile modele din seria BRAVIA® MASTER, care încorporează noile tehnologii de imagine și audio.
Televizorul LED ZG9 8K HDR Full Array (98”/85”) din seriaBRAVIA MASTER este primul televizor Sony 8K HDR Full Array LED și dispune de procesorul de imagine de nouă generație X1™ Ultimate dotat cu o bază de date cu algoritm 8K, ceea ce-i permite tehnologiei 8K X-Reality™ PRO să converească orice tip de conținut la calitatea 8K. În plus, tehnologia unică Backlight Master Drive de la Sony aduce un nou modul LED și un algoritm optimizat pentru 8K.
Acest mix de tehnologii aduce la viață într-un mod unic imaginile de rezoluție înaltă și contrast ridicat. De asemenea, Acoustic Multi-Audio™ cu patru boxe amplasate deasupra și la baza ecranului le permite utilizatorilor să audă sunetul din ecran, nu din zona în care sunt poziționate boxele, ceeace duce la un nivelridicat de fidelitate audio și de imersiune.
Noile televizoare AG9 4K HDR OLED (77”/65”/55”) din seria BRAVIA MASTER sunt de aproximativ două ori1 mai subțiri decât modelele anterioare atunci când sunt instalate pe perete, integrându-se ușor în orice spațiu. Ele dispun de procesorul de imagine X1 Ultimate și de tehnologia Pixel Contrast Booster™ care controlează întregul panou și reproduce cu fidelitate detalii, de la cel mai întunecat negru la cele mai puternici luminate culori. Tehnologia Acoustic Surface™ Audio+ generează sunetul direct din ecran și armonizează imaginile cu sunetul, oferind o experiență surround-sound. TV Centre SpeakerMode2 este compatibil3 cu Dolby Atmos®, cel mai nou format audio.
Seria BRAVIA MASTER dispune de Netflix Calibrated Mode, care permite accesarea unei game variate de conținut Netflix așa cum au intenționat să îl transmită creatorii. De asemenea, aceste televizoare fac parte din programul de certificare IMAX® Enhanced, care este rezultatul colaborării dintre inginerii Sony și IMAX, DTS® și creatorii de conținut.
1: Distanța de la parte frontală a ecranului la perete, comparativ cu seria AF9 printr-un sistem de montare pe perete.
2: Trebuie combinat cu un sistem home cinema.
3: Disponibil printr-un update de sistem.
Music Entertainment
Pentru a sprijini colaborarea dintre creatorii de conținut și tehnologiile Sony, compania a introdus 360 Reality Audio, o nouă experiență muzicală care creează“câmpuri de sunet” care le oferă ascultătorilor senzația că aud sunet din toate direcțiile. Această nouă experiență oferă noi modalități de a asculta muzică și vine în completarea High Resolution Audio (Hi-Res) și celelalte funcționalități audio Sony în corporate în tehnologia de noise cancelling.
360 Reality Audio constă într-o tehnologie audio bazată pe obiecte. Poate adăuga distanță, unghiuri și alte detalii poziționale unui sunet, cum ar fi voci, cor, instrumente etc pentru a produce un câmp audio tridimensional. Sunetele și elementele muzicale pot fi proiectate oriunde, la un unghi de 360 de grade în jurul ascultătorului. Astfel este creată o experiență bogată și imersivă similară celei de concert. Conținutul compatibil va fi creat4 în colaborare cu marile case de discurișiva fi disponibil prin rețelele de distribuție de muzică5.
Standul Sony mai dispune de un sistem de boxe cu 13 unități și un demo6 cu căștile MDR-Z7M2. O boxă-prototip care oferă sunet 360 Reality Audio va fi expusă în aceeași zonă. De asemenea sunt expuse produse audio Hi-Res din seria Signature precum și modelul de căști wireless WH-1000XM3 lansat în vară, care a devenit un reper7 pe segmentul noise canceling, datorită performanței.
4: Sony va furniza unelte pentru producția de conținut și face public formatul pentru fișiere. Formatul utilizează standardul MPEG-H 3D audio, optimizat pentru streaming-ul de muzică cu ajutorul Fraunhofer IIS, care face parte din cea mai mare organizație europeană de cercetare aplicată.
5: Serviciul va fi disponibnil pe Deezer, nugs.net, Qobuz, și TIDAL.
6: Demo-ul analizează în primă fază caracteristicile de audiție ale fiecărui utilizator pentru a oferi un câmp audio imersiv și optimizat.
7: La 30 august 2018, conform cercetărilor Sony Corporation, măsurătorile fiind efectuate cu respectarea indicațiilor JEITA. Referire la piața căștilor cu noise cancelling wireless de tip headband.
α
Pentru a veni în întâmpinarea fotografilor și a creatorilor de conținut video, Sony prezintă camerele foto full-frame mirrorless din seriile α9 și α7, care oferă noi capabilități foto; de asemenea, vor fi expuse mai multe obiective customizate, printre care se numără și seria G Master™, dar și lucrări fotografice.
Cu doar un tip de montură (E-mount), utilizatorii pot folosi o gamălargă de camera foto. La stand sunt expuse camerele foto cu obiective interschimbabile α (compatibile cu obiective E-mount pentru senzori de imagine full-frame și APS-C), camcorder-ul XDCAM™, precum și camera profesională video CineAlta VENICE.
Sony țintește să îmbunătățească toate cele 5 aspecte fundamentale ale camerelor foto mirrorless (obiective, calitatea imaginii, viteză, autonomia bateriei și corpul compact, cu greutate redusă). La standul Sony sunt pregătite demo-uri care vor evidenția cele cinci caracteristici fundamentale menționate mai sus pentru camerele foto din seria α, dedicate profesioniștilor. Printre ele se numără cele concentrate pe viteza ridicată, rezoluția înaltă, autofocus performant și funcția Eye AF. Mai mult, vizitatorii vor putea fotografia și filma dansatori și alți performeri la standul Sony.
PlayStation
PlayStation, cea mai mare ”comunitate cu interese comune” a Sony, continuă să crească pe fondul popularității PlayStation®4 (PS4™), care a ajuns la 91,6 milioane de unități vândute la nivel global, al PlayStation™Network, cu peste 90 de milioane de utilizatori activi în fiecare lună. În cadrul standului, gamerii pot juca titluri de PS4 și de VR precum Astro Bot: Rescue Mission sau PlayStation®VR, sistemul de realitate virtuală care îmbogățește experiența de gaming și extinde atractivitatea platformei PS4.
În plus, vizitatorii se pot duela în demo-urile Gran Turismo Sport disponibile la stand și să urmărească clipuri de prezentare pentru jocurile PlayStation pe sisteme de display de 16’ lățime și 9’ înălțime cu Crystal LED, care oferă o experiență vizuală unică, în 4K HDR.
La stand va mai putea fi vizionat un video de tip concept care prezintă viitorul șofatului autonom, realizat cu ajutorul senzorilor de imagine Sony pentru industria auto, dar și robotul“aibo,” care a fost lansat în SUA în septembrie 2018.
8 ianuarie 2018 – Sony
Views: 0
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.