Sony participă la CESⓇ 2024Compania prezintă inițiative și tehnologii diverse care îi susțin pe creatori să-și transforme ideile creative în povești
Sony Group („Sony”) participă la CESⓇ 2024, care are loc în Las Vegas, Nevada începând de marți, 9 ianuarie (PST), sub tema „Stimularea creativității prin intermediul tehnologiei”.
Kenichiro Yoshida, Președinte și CEO Sony Group Corporation a urcat pe scenă în cadrul conferinței de presă Sony ce a avut loc luni, 8 ianuarie, înainte de deschiderea publică a evenimentului. Acesta a început prin a preciza că, în calitate de companie de divertisment creativ, Sony a pus întotdeauna oamenii în centrul creativității și s-a angajat să fie o forță a binelui prin încurajarea creatorilor. Acestuia i s-au alăturat, de asemenea, mai mulți vorbitori și, împreună, au prezentat inițiative dedicate susținerii creatorilor care desfășoară activități de producție muzicală, cinematografică și producție de televiziune în grupul Sony, noi soluții dedicate producției vizuale și creării de conținut spațial, dar și idei de implicare a fanilor în comunități precum cele de anime, sport și jocuri, inițiative de divertisment și siguranță pentru evoluția zonei de mobilitate. Prezentarea a integrat și detalii despre tehnologiile variate ce stau la baza acestor inițiative. Acesta a marcat încheierea conferinței de presă prin evidențierea faptului că Sony încurajează ideile oamenilor și le susține poveștile pe măsură ce continuă să stimuleze creativitatea prin intermediul tehnologiei.
De la tehnologia dedicată creatorilor, la implicarea fanilor, și până la extinderea spațiilor pentru Kando, expoziția se va concentra pe modul în care Sony le permite creatorilor să facă mai mult, să exploreze mai mult și să creeze mai mult, oferind tehnologii inovatoare care susțin tehnica de storytelling, divertisment și nu numai, și permit noi modalități de a umple lumea cu emoție.
Sony depune, de asemenea, eforturi pentru a reduce impactul expoziției sale asupra mediului, reutilizând materialele de anul trecut și adoptând un design ce reduce utilizarea structurilor de mari dimensiuni. În plus, panourile informative din cadrul standului sunt realizate din „Original Blended Material*”, un material din hârtie dezvoltat de Sony.
*Un material ecologic din hârtie, fabricat din bambus, trestie de zahăr și hârtie reciclată post-consum cu origine specificată.
- Extinderea limitelor creativității: Contribuția la crearea de noi oportunități în domeniul producției, prin intermediul tehnologiilor inovatoare
- Noua facilitate de vizualizare avansată a Sony Pictures Entertainment (SPE): Torchlight
Sony prezintă Torchlight, un nou spațiu revoluționar de vizualizare avansată, care include cele mai noi tehnologii brevetate de companiile din grupul Sony în colaborare cu Unreal Engine de la Epic Games, cel mai avansat instrument 3D în timp real din lume. Torchlight le permite cineaștilor să creeze scene digitale înainte de filmările principale, într-un mediu virtual foarte realist, folosind Unreal Engine și camere virtuale, inclusiv setul de instrumente de producție virtuală, care leagă perfect mediile virtuale de producția de pe platou cu ajutorul camerei digitale de cinema VENICE de la Sony. În plus, creatorii vor avea acces la diverse tehnologii brevetate de Sony, inclusiv la sistemul mobil de captare a mișcărilor, „mocopiTM”. Aceste tehnologii, dar și multe altele, sunt încorporate în fluxul de lucru de la Torchlight și îi sprijină pe creatori să își exploreze creativitatea în timp real.
*Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați comunicatul de presă: https://www.sonypictures.com/corp/press_releases/2024/0104
- Viitorul producției de conținut – Producția Virtuală
Pentru a oferi și mai multă putere creatorilor, Sony sprijină dezvoltarea Producției Virtuale, o nouă formă de producție de conținut, de la dezvoltarea sa tehnologică până la furnizarea de soluții de producție. În acest domeniu, Sony combină progresele înregistrate în tehnologiile sale de imagistică, de detectare și de afișaj și valorifică redarea în timp real cu ajutorul game engines. Pixomondo, Sony PCL și SPE oferă servicii de creație end-to-end și o infrastructură scenografică la nivel global pentru a acoperi întregul proces de producție, de la pre-producție și filmări pe platou, folosind Producția Virtuală, până la post-producție.
- Implicarea fanilor: Oferirea unor experiențe de ultimă generație pentru fani prin integrarea reală și virtuală
- Produse PlayStationⓇ5 și jocuri
Sony Interactive Entertainment prezintă cea mai recentă gamă de hardware PlayStation 5, ce integrează produse inovatoare precum noua consolă PlayStation 5 într-un format mai mic, dispozitivul PlayStation PortalTM, căștile wireless Pulse ExploreTM, controller-ul AccessTM și viitoarele căști wireless Pulse EliteTM. Colecția Deep Earth de panouri metalice și elegante pentru consola PS5 și controllerele wireless DualSenseⓇ vor fi, de asemenea, expuse. Participanții pot experimenta la stand Gran Turismo 7Ⓡ atât pe PS5, cât și pe PlayStationⓇVR2 (PS VR2), în moduri de curse imersive, și pot vedea în avanpremieră cel mai recent mod No Return din The Last of UsTM Part II Remastered de la Naughty Dog, ce va fi lansat pe 19 ianuarie.
- O nouă modalitate de implicare a fanilor prin intermediul tehnologiei și al divertismentului
Sony dezvoltă inițiativele de implicare a fanilor în domeniul sportului. Alături de clubul de fotbal Manchester City, Sony lucrează în prezent la un PoC (proof of concept) cu scopul de a oferi noi servicii care să creeze o comunitate globală de fani online. Un serviciu beta va fi lansat pentru fani în cursul acestui an. Prima fază a testării a început deja, iar fanii s-au arătat curioși și entuziasmați de acest proiect. La stand, vizitatorii pot vedea noul conținut de pe stadionul virtual Etihad și se pot implica în experiențe pentru a-și împărtăși pasiunea pentru echipă și jucători.
Activitățile sportive ale Sony prezintă inițiative cu mai multe proprietăți sportive majore din întreaga lume, care reunesc urmărirea optică Hawk-Eye Innovations, tehnologia de vizualizare a datelor Beyond Sports și expertiza Pulselive în ceea ce privește implicarea fanilor, pentru a crea experiențe inedite pentru fani, destinate unui public divers, inclusiv generațiilor tinere.
- Experiențe muzicale imersive de ultimă generație
Sony Music dezvoltă noi oportunități pentru artiști, pentru ca aceștia să-și poată extinde domeniul de interacțiune cu fanii pe platformele de gaming și în alte medii de divertisment, folosind tehnologii de tip game engine și de producție virtuală. Vizitatorii standului pot testa trei aplicații practice ce ajută la construirea experiențelor muzicale imersive, de ultimă generație. Expoziția va prezenta modul în care capabilitățile de producție virtuală ale Sony și Unreal Editor for Fortnite (UEFN) de la Epic Games au fost folosite pentru a crea videoclipul melodiei „Jericho”, a artistului Columbia Records numit Iniko, precum și mediul virtual Journey Through Jericho, o insulă în jocul Fortnite care a fost realizată pe baza videoclipului. Vizitatorii standului vor putea să experimenteze și Nitewave, o nouă insulă în Fortnite construită în jurul muzicii și realizată în colaborare cu UEFN. În plus, aceștia vor putea intra în AVNU: Where Music Meets, o destinație muzicală pentru Roblox centrată pe un gameplay legat de muzică, provocări, și pe colecționarea de obiecte virtuale, pe un fundal sonor al artiștilor Sony Music, inclusiv al cântărețului Paul Russell, reprezentat de Arista Records.
- Sony Pictures – Realitate Virtuală
Sony Pictures Virtual Reality (SPVR) prezintă cel mai recent joc VR multi-player cross-platform, Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord, o expansiune a universului îndrăgit Ghostbusters. Expoziția va include experiența de eye-tracking și feedback-ul PS VR2, cea mai recentă generație de căști de realitate virtuală pentru PS5, împreună cu declanșatoarele adaptive ale controlerului PS VR2 Sense. SPVR extinde utilizarea de către SPE a proprietății intelectuale prin furnizarea de divertisment imersiv pentru producția și distribuția de jocuri și experiențe VR la nivel global pe toate canalele de consum, inclusiv divertismentul la domiciliu și cel din locații externe.
- Storytelling imersiv: Crearea de experiențe tactile viscerale care extind IP-uri în lumea reală prin intermediul divertismentului în locații dedicate entertainment-ului
- Expoziție de tehnologie senzorială și interactivă dedicată divertismentului, în locații de entertainment
Pentru a oferi creatorilor noi modalități de exprimare și pentru a extinde valoarea conținutului de tip IP, Sony promovează proof of concepts pentru oferirea de experiențe imersive care utilizează tehnologiile sale de detectare și interactive prin intermediul unei colaborări la nivel de grup. În cadrul acestei demonstrații, vizitatorii pot experimenta lumea imersivă a filmului Ghostbusters folosind tehnologia haptică unică a Sony, captarea mișcării fără stimuli sau sistemul mobil de captare a mișcărilor numit „mocopi™”.
În plus, SPE se concentrează pe divertismentul bazat pe locații specifice din întreaga lume, inclusiv pe Columbia Pictures Aquaverse din Thailanda, care a fost ales ca unul dintre cele mai bune parcuri tematice noi din lume de către CNN. Această expoziție prezintă un videoclip al acestor inițiative, inclusiv prima destinație de divertisment imersiv operată de studio, Wonderverse, care se va deschide în zona Chicago în luna ianuarie a acestui an.
- Noi spații creative: Viitorul este definit de mai multe spații pentru momente Kando – Mobilitatea transformată
- Tehnologie de detectare pentru îmbunătățirea siguranței mobilității
„Safety Cocoon” este un concept dedicat evoluției siguranței vehiculului în diverse situații de conducere zilnică, ce le permite șoferilor să facă din timp manevrele necesare pentru a evita riscurile. La stand, vizitatorii pot experimenta diverse tehnologii senzoriale Sony care sprijină realizarea acestui concept. Prin dorința de a obține o rezoluție și o sensibilitate mai mari decât cele specifice ochiului uman, tehnologia de detectare de la Sony are ca scop creșterea siguranței, prin transformarea în „ochii mobilității” și prin contribuția la livrarea unor noi experiențe de mobilitate.
Views: 0