Sonorizare de 1 milion de euro la Berăria H. Cel mai mare sistem audio de tip install din România

  • Noul sistem de sunet L-Acoustics de la Berăria H duce investiția totală în sonorizare la peste 1 milion de euro
  • Cea mai importantă investiție după deschiderea Berăriei H
  • L-Acoustics, lider mondial în sisteme ProAudio, este folosit de cele mai mari trupe și festivaluri internaționale

La Berăria H , Orașul cu Chef de Viață, vin atât pentru concertele susținute de artiști îndrăgiți, cât și pentru bucatele delicioase și diferitele tipuri de bere. Pentru ca experiența acestora să fie și mai intensă, calitatea sunetului din Berăria H va fi acum la cel mai înalt nivel pentru noul sistem audio L-Acoustics, cel mai mare sistem de tip „permanent install” de interior, dedicat și personalizat Berăria. H, reprezentând o premieră în România și ducând investiția totală în sonorizarea locației peste 1 milion de euro.

Sunetul joacă un rol esențial în cadrul show-urilor ce au loc la Berăria H, iar presiunea, calitatea audio superioară și răspunsul tonal unic la sistemele L-Acoustics vor oferi cea mai bună experiență peste 4000 de participanți ce pot fi concomitent la evenimentele locației. , atât în ​​interior cât și pe terasă.

„Toată lumea, oriunde s-ar afla în Berăria H, trebuie să aibă aceeași experiență din punct de vedere al sunetului. Asta a fost foarte important. Trebuie să avem putere, trebuie să avem inteligibilitate. Am vrut să ne asigurăm că fiecare vizitator va auzi cel mai bun sunet la concertul său preferat.” Alexandru Pană – Pro Audio Manager, Eltek Multimedia – partener L-Acoustics în România

Sistemul audio este construit în jurul top-urilor Kara II cu subwoofere K28 și flying subs SB18 amplificate cu LA4x și LA12x. Nici artiștii nu au fost uitați; și monitorizarea de pe scenă (boxele în care se aud artiștii în timpul concertelor) a avut parte de un upgrade major, acum sunt folosite monitoare L-Acoustics X12. Proiectul a fost unul mplu: a fost recablată sistem complet clădire, au fost necesare noi porți și grile de susținere, de prindere (în total sistem cântărit peste 4 tone), rack-uri, conectică, rețelistică. Certificarea și verificarea calibrării finale a sistemului a fost făcută cu ajutorul lui Wili Klein, Application Engineer – L’Acoustics

L-Acoustics este un brand de top în industria audio profesională, fiind specializată în sisteme de amplificare a sunetului de înaltă performanță, utilizare în evenimente live, concerte și alte producții la scară mare.

Câteva dintre atributele cheie care fac ca sistemul L-Acoustics să fie important și performant sunt calitatea excepțională a sunetului, acoperirea precisă și uniformitatea în întreaga locație, abordarea inovatoare în ingineria audio, scalabilitatea și flexibilitatea, ușurința de utilizare, fiabilitatea și durabilitatea. Recunoașterea în industria muzicală este demonstrată prin faptul că L-Acoustics este preferat de artiști de top precum Rammstein, Robbie Williams, Madonna, Adele, Maluma, J. Balvin, Rihanna, Depeche Mode, Red Hot Chili Peppers, sau de festivaluri precum Untold, Tomorrowland, Coachella.

Noua sonorizare a avut parte și de un eveniment de prezentare la care au participat peste 150 de profesioniști din industriile de sound engineering și entertainment, artiști și invitați în cadrul presei, ce a culminat cu un live demo cu trupa Bosquito.

Radu Almașan (Bosquito): „Este incredibil cum poți să stai în orice punct din sala și să se audă impecabil. Din punctul ăsta de a vedea nu știu unde există echipament mai performant în țară, și din cât am fost pe afară, mai greu și acolo”. „Acum chiar puteți să dați vina pe artiști dacă nu sună bine concertul” a declarat în glumă Radu, „deranjat” că live demo-ul făcut de Bosquito a avut doar 3 piese: „Noi eram pregătiți să mai cântăm cel puțin o oră” 😊

„E un next-level”, „congrats L-Acoustics și Berăria H Johnuțule, abia aștept să cântăm aici” a spus entuziasmat Dorian Popa.

Și Adrian Minune, prezent la evenimentul de prezentare, sa arătat încântat de noul sunet și de-abia așteaptă următorul concert, mai ales că și „feblețea” lui, Madonna preferă deasemeni L-Acoustics.

Visits: 12

Lasă un răspuns