Samsung este declarat producătorul nr.1 mondial în categoria de televizoare pentru cel de-al 15-lea an consecutiv

 Samsung Electronics Co., Ltd. a ocupat primul loc în piața mondială de televizoare pentru cel de-al 15-lea an consecutiv, potrivit companiei de cercetare de piață Omdia. Datele publicate recent, pe 23 februarie, arata că Samsung Electronics a înregistrat 31,8% cotă de piață globală în categoria de televizoare pe baza veniturilor din trimestrul IV 2020, păstrând cea mai mare cotă de piață anuală la nivel de venituri în 2020 – 31,9%.

Creșterea Samsung în cadrul sectorului de Visual Display reflectă angajamentul constant pentru cele mai premium experiențe de vizionare la domiciliu, fiind susținută atât de portofoliul de televizoare QLED care se află în creștere accelerată, pozitia de lider in segmentul de ecrane ultra mari de peste 75 de inci, introducerea și extinderea portofoliului de televizoare Lifestyle, cât și prin o serie de „premiere” la nivel de industrie și produse, posibile datorită impulsului permanent spre inovație al Samsung.

“Utilizatorii se folosesc de ecrane zi de zi pentru divertisment, pentru a se conecta cu cei dragi, pentru a lucra sau a face mișcare în confortul locuinței lor și pentru a-și depăși limitele. În același timp am văzut cum diferite stiluri de viață și rutina din fiecare zi nu doar că au evoluat, dar s-au și aliniat. Continuăm să privim cu modestie incredibila încredere acordată viziunii și produselor noastre; acest lucru reprezintă forță care ne ghideaza neîncetat catre a oferi inovații de ultimă oră și experiențe de vizionare de cea mai bună calitate pentru a răspunde tuturor nevoilor utilizatorului modern”, a declarat Jong-hee Han, President of Visual Display Business, Samsung Electronics.

Privind spre ultimii 15 ani, agenda de creștere condusă de inovațiile Samsung a încorporat tehnologii revoluționare noi, care în timp au acoperit tot mai multe categorii de produse, ajungând astfel la o gamă variată de utilizatori și situații de utilizare.

În 2021, Samsung se așteaptă să își mențină poziția de lider pe piața industriei de televizoare odată cu introducerea a noi produse și extinderea gamei, dar și prin încorporarea tehnologiilor proprii în toate gamele de televizoare. Acesta include noua gamă Neo QLED Samsung, împreună cu televizoarele MICRO LED și Lifestyle, precum și o reconfigurare a operațiunilor la nivelul întregii companii prin programe de sustenabilitate pe termen lung. În următorii ani, Samsung va continua să investească în R&D și dezvoltare de noi produse în domenii strategice pentru a-și consolida ofertele tehnologice de bază și emergente.

Hits: 13

%d blogeri au apreciat: