Samsung anunță disponibilitatea comercială a lui The Sero, televizor din noua sa gamă de lifestyle

Samsung anunță lansarea comercială în România a ultimului televizor din gama de lifestyle, The Sero, care se alătură celorlalte televizoare din serie, The Frame și The Serif.

Conținutul vizual tradițional, ca de exemplu fotografiile sau video-urile, sunt în mare parte în format orizontal. Cu toate acestea, în ultimii ani, utilizatorii din întreaga lume consumă din ce în ce mai mult conținut pe social media, în format vertical. Prin urmare, echipa din spatele The Sero a ținut cont de trendurile de consum din prezent și a creat un televizor care are capacitatea de a auto-poziționa vertical sau orizontal, în funcție de formatul conținutului rulat – la fel ca un smartphone sau o tabletă.

„Suntem extrem de entuziasmați de lansarea comercială a lui The Sero în România. The Sero este primul televizor creat de Samsung echipat cu un ecran care se rotește automat, putând să alterneze între orientarea orizontală și cea verticală în conformitate cu conținutul afișat, așa cum poate să facă un smartphone. Este un televizor neconvențional care redefinește rolul ecranului, care oferă o experiență de utilizare cu totul unică și excepțională, de care suntem siguri că utilizatorii vor fi încântați”, a declarat Victor Armășelu, Head of Consumer Electronics Samsung Electronics.

Tehnologia de orientare a display-ului Sero se conectează perfect cu dispozitivele mobile ale utilizatorilor pentru a afișa conținutul în formatul orizontal tradițional, precum și în formatul vertical, specific consumului de pe mobil. Utilizatorii se vor bucura de o varietate mare de conținut – inclusiv social media, YouTube și alte videoclipuri personale – în orice poziție a display-ului.

The Sero a fost conceput nu doar ca un simplu televizor, ci de asemenea ca un obiect de design. Potrivit unor studii inițiate de echipa de R&D, șapte din zece utilizatori The Sero folosesc cel mai des modul portrait pentru redare conținut. În afară de conținutul afișat în modul portrait, utilizatorii se folosesc de acesta și pentru a afișa propriul conținut, ca de exemplu fotografiile sau videoclipurile făcute de aceștia.

The Sero este un televizor de sine stătător, spre deosebire de alte televizoare care trebuie montate pe un perete sau plasate pe un suport special. Fiecare aspect a fost bine gândit de echipa din spatele produsului, de la cum arată The Sero în poziție verticală, precum și orizontală, precum și în momentul în care se rotește. Indiferent de poziția în care stă, The Sero se integrează perfect în decorul încăperii, ca un obiect de design modern.

Câștigător al premiului „Best of Innovation” la CES, The Sero oferă specificații de top specifice televizoarelor produse de Samsung, în timp ce oferă o nouă modalitate de abordare a conținutui și a divertismentului, care satisface nevoile unei audiențe cu obiceiuri de vizionare diferite de cele din trecut.

Samsung România, București, 10 noiembrie 2020 – Samsung

%d blogeri au apreciat: