Reper istoric pentru Ericsson în România: compania aniversează 20 de ani de activitate și creștere continuă

 

  • Centrul de Servicii Globale Ericsson din București deservește 34 de clienți internaționali și consolidează poziția companiei de lider în zona serviciilor de administrare a rețelelor
  • Ericsson România va continua să crească, extinzându-și oferta de servicii pentru a răspunde nevoilor companiilor de media și televiziune
  • Ericsson s-a implicat activ în dezvoltarea industriei IT&C locale, contribuind la introducerea tehnologiilor 3G și 4G

La 20 de ani de la înființare, Ericsson România a reușit să crească de la o echipă de doar 8 oameni la aproximativ 3.000 de angajați până la finalul anului 2014.* Aniversarea a coincis și cu o serie de alte evenimente marcante pentru companie, cum ar fi semnarea unor acorduri de servicii de administrare de rețea care îi vor permite Centrul de Servicii Globale din România să se dezvolte în continuare. Anul viitor, Centrul intenționează să își mărească echipa actuală de 1.900 de specialiști cu încă 300 de persoane și să își extindă oferta cu servicii dedicate companiilor media și de televiziune.

Ericsson - 20 de ani (1) Ericsson - 20 de ani (2)

Aniversarea Ericsson a fost marcată printr-o întâlnire cu Prim-Ministrul României Victor Ponta și Ministrul pentru Societatea Informațională Răzvan Cotovelea și vizita Excelențelor lor la Centrul de Servicii Globale.

“Sectorul IT&C este un sector cheie care va susţine, alături de alte câteva sectoare importante precum energia, creşterea economică europeană în următorul deceniu. De altfel, în România, valoarea exporturilor de servicii informatice a fost anul trecut mai mare decât cea a turismului. Cifrele sunt grăitoare și arată o piață solidă, companii locale și multinaționale care și-au dezvoltat an de an competențele, creând mii de locuri de munca pentru specialiști. Susținem și încurajăm toate companiile care, precum Ericsson, aduc plus valoare pe termen lung domeniului IT&C și investesc deopotrivă în oameni și în tehnologie”,  a declarat Răzvan Cotovelea, Ministrul pentru Societatea Informațională.

„Suntem mândri că, în acești 20 de ani, am contribuit la modelarea realității de astăzi: o piață de telecomunicații dezvoltată, cu un utilizator bine informat, care are acces la unele dintre cele mai bune pachete de servicii din Europa și care se bucură de una dintre cele mai mari viteze de acces mobil la Internet din lume. Intenția noastră este să ne concentrăm pe noi segmente de business, cum ar fi sectorul guvernamental sau alte industrii (furnizorii de energie electrică, utilități sau sectorul de sănătate). În ultimii câțiva ani, am dezvoltat o ofertă internațională cuprinzătoare de soluții pentru aceste segmente și sperăm să putem anunța primele contracte locale chiar de anul viitor”, a declarat Giovanni Dalla-Vedova, Head of Sales Ericsson Romania & Moldova și Country Manager Ericsson Romania.

În ultimele două decenii, Ericsson România s-a implicat activ în dezvoltarea industriei IT&C locale, numele său fiind legat de momente foarte importante precum lansarea tehnologiilor 3G și 4G sau dezvoltarea Sistemului Unic de Apeluri de Urgență 112.

Centrul de Servicii Globale România, o parte importantă a organizației globale de livrare de servicii Ericsson

„Încă de la început, România a fost deosebit de importantă în structura globală Ericsson, iar reușitele sale din acești 20 de ani i-au consolidat poziția. Datorită forței de muncă bine pregătite în domeniul IT, din 2007, unul dintre cele patru Centre de Servicii Globale și singurul din Europa își desfășoară activitatea la București. De aici, noi susținem și operăm rețele nu doar pentru clienți români, dar și pentru aproximativ 34 de clienți internaționali din Europa, Africa, Orientul Mijlociu și America de Nord”, a declarat Liam Coffey, Head of Global Services Center Romania.

Echipa Centrului de Servicii Globale numără, în prezent, 1.900 de specialiști cu experiență de IT și telecom, iar anul viitor se estimează că va crește cu încă 300 de persoane. „Centrul de Servicii Globale reprezintă o parte foarte importantă a organizației noastre de Servicii Globale prin care reușim să susținem peste 2,5 miliarde de abonați de pe tot globul. Centrul va continua să se dezvolte în anul care urmează, pe măsură ce ne pregătim să ne extindem portofoliul de servicii pentru a răspunde nevoilor unui nou tip de clienți: operatorii de televiziune”, a adăugat Liam Coffey.

* În prezent, Ericsson are 2.800 de angajați.

24 Spetembrie 2014, Bucuresti – Ericsson Romania

Visits: 0

Lasă un răspuns