Parteneriatul cu VTEX aduce vânzări de 7 ori mai mari magazinului online my Geisha

VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, anunță parteneriatul de succes cu myGeisha.ro, obținând vânzări online de 7 ori mai mari după migrarea pe VTEX. Clienții my Geisha, brand de parfumuri și produse cosmetice prezent în 13 țări cu peste 58 de magazine, se pot bucura acum de o versiune nouă a magazinului online, cu o identitate vizuală actualizată și funcționalități noi pentru cumpărături convenabile și personalizate.

Sub conceptul creativ #WhatsYourConfidencePower, my Geisha a sărbătorit relansarea magazinului online în luna septembrie. Clienții care preferă cumpărăturile online s-au bucurat de reduceri de 20% la sute de produse și livrare gratuită în perioada 16-18 septembrie, campania de relansare aducând o creștere spectaculoasă a numărului de comenzi. Interesul clienților a fost confirmat și de valoarea coșului de cumpărături, înregistrând o creștere de 14% a valorii medii a bonului fiscal. În topul celor mai bine vândute produse în campania de relansare au fost articolele din categoria de parfumerie, precum Oud, Sheikh, Musk, Ladies First, Carnal Rose, Sakura, Rose Poudre, dar și produse de skincare și bodycare. 

“În toate etapele migrării platformei am avut suportul și susținerea echipei VTEX, astfel încât să realizăm cu succes migrarea tuturor datelor, dar și integrarea cu toate serviciile și sistemele pe care le utilizam deja. Cred că acest lucru a fost provocarea cea mai mare, integrarea de soluții multiple și sincronizarea a trei sisteme diferite într-un singur ecosistem, zona de ERP, fiind și partea cea mai complexă și cu cele mai mari provocări atunci când vorbim despre fluxuri de comandă. De aceea, parteneriatul cu VTEX a contat foarte mult pentru noi, pentru că știm că ne putem baza pe o echipă cu expertiză în ecommerce la cel mai înalt nivel”, a declarat Denisa Tănase, CEO my Geisha.

Noua versiune a magazinului online my Geisha oferă acum clienților și posibilitatea de a împărtăși experiența oferită de brandul lor favorit cu prietenii lor, printr-un sistem de recomandare, prin care pot acumula puncte și alte beneficii. De asemenea, odată cu migrarea pe platforma VTEX, my Geisha a beneficiat de ecosistemul de parteneri ai companiei, fiind posibilă implementarea soluției de integrare a livrărilor Innoship și nu numai. Acum, clienții my Geisha beneficiază de livrări mai rapide și de informații în timp real cu privire la statusul acestora.

„Suntem încântați că my Geisha a ales VTEX pentru dezvoltarea și îmbunătățirea magazinului online. Cu ajutorul funcțiilor și capabilităților platformei noastre, magazinul online a reușit să-și atingă obiectivele și să-și servească mai bine consumatorii, confirmând acest lucru cu rezultatele obținute în campania de Black Friday”, a menționat Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.

Rezultatele my Geisha în campania de Black Friday

Campania BLACK FRIDAY my Geisha s-a desfășurat între 4 și 8 noiembrie, online și în magazine, cu 25% reducere la orice produs, gift box surpriză și un voucher cadou, la orice achiziție. Fanii my Geisha au avut 5 zile la dispoziție să se bucure de cele mai mari discount-uri. Campania s-a desfășurat și în cele 56 de magazine my Geisha din România și Europa (Franța, Belgia, Italia, Spania, Germania, Austria, Ungaria, Danemarca, Elveția și Republica Moldova). Pe divizia de magazine, s-au înregistrat vânzări record cu o creștere de 155.7% în 2022 comparativ cu 2021 și o creștere de 30% a valorii medie a bonului fiscal, comenzile din mediul online reprezentând 48.4% din total vânzări.

„Black Friday ne-a depăşit aşteptările! Am avut rezultate remarcabile, atât online, cât și în magazinele fizice. Relansarea magazinului online a generat performanțe spectaculoase, numărul de comenzi online crescând cu peste 90%. Suntem recunoscători pentru comunitatea my Geisha și ne dorim să oferim în continuare o experiență unică de shopping, în special în perioada sărbătorilor de iarnă, pentru care deja pregătim noi surprize”, a adăugat Denisa Tănase.

Astfel, datorită funcționalităților performante ale VTEX, my Geisha a reușit să-și optimizeze viteza de încărcare a site-ului, să optimizeze pagina de check-out și a proceselor post-vânzare, cu un design personalizat, dar și să creeze landing pages dedicate, special concepute pentru momentele importante, precum Black Friday, Crăciun, lansări și noutăți.

Hits: 16

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: