Oracle sprijină ASOS în dezvoltarea globală

Oracle anunță că ASOS, retailerul global de fashion care se adresează tinerilor cu vârste în jur de 20 de ani, va implementa serviciul Oracle Retail pentru a accelera procesul său de dezvoltare la nivel global.

ASOS s-a lansat în anul 2000 ca un retailer exclusiv online și în scurt timp a devenit una dintre cele mai importante destinații de shopping în materie de fashion pentru tinerii cu vârste în jur de 20 de ani. În prezent, compania livrează produse în peste 190 de țări din întreaga lume şi pentru a-și dezvolta în continuare serviciile globale, alături de îmbunătăţirea proceselor de achiziţii şi planificare, dar şi pentru a-şi gestiona mai eficient stocurile globale, ASOS va lucra cu Oracle Retail.

11046194_968330749845858_405610662955377693_o

Oracle Retail va oferi ASOS o vizibilitate crescută pentru cererile clienților internaționali, vânzări și stocuri în toate ariile de business. De asemenea, va contribui la personalizarea ofertelor, pentru ca acestea să se plieze la o cerere globală în continuă creștere și la preferințele clienților din fiecare piață.

„Avem obiective ambițioase la nivel global și este nevoie de o soluție care să țină pasul cu schimbările noastre pe măsură ce ne dezvoltăm“, a declarat Cliff Cohen, Chief Information Officer ASOS. „Acest lucru presupune livrarea mixului potrivit de produse pentru clienții potriviți, la momentul potrivit. Soluțiile de planificare și comercializare ale Oracle Retail ne vor permite să fim mai eficienți în modul în care ne targetăm, livrăm, transportăm și depozităm produsele la nivel global pentru a putea transmite către clienţii noştri globali valorile noastre de fashion dinamice şi interactive din mediul online.“

Soluțiile specifice Oracle Retail, împreună cu oferta variată de produse și servicii, sunt folosite de mii de retaileri din întreaga lume pentru a consolida relația cu clienții, a construi loialitatea față de brand și pentru a crește profiturile.

„ASOS are un apetit imens pentru schimbare și îşi doreşte rapid această schimbare, motiv pentru care a înregistrat un succes atât de mare“, a declarat Jill (Puleri) Standish, Vice Preşedinte Senior și General Manager Oracle Retail. „Oracle va inova alături de ASOS în aşa fel încât succesul şi creşterea sa să se întâmple cât mai repede.“

Informații suplimentare
Oracle oferă o gamă cuprinzătoare de aplicații Cloud și servicii de platformă. Pentru mai multe informații despre Oracle (NYSE: ORCL), vizitați www.oracle.com.

Despre ASOS
ASOS este un retailer global de fashion, care se adresează tinerilor cu vârste în jur de 20 de ani. Vinde cele mai noi colecții „fast fashion“ și are o varietate largă de produse, ceea ce face din ASOS centrul unei comunități pasionate de modă. Oferă peste 80.000 de produse de la diverse branduri și marcă proprie, care pot fi accesate online sau pe dispozitive mobile, cu livrare în aproape toată lumea din centrele din Marea Britanie, SUA, Europa şi China. ASOS oferă un mix format din brandul propriu, brandurile globale și brandurile locale vândute prin intermediul celor nouă site-uri din: Marea Britanie, SUA, Franța, Germania, Spania, Italia, Australia, Rusia și China. Din august 2015, site-ul ASOS a atras 1,1 miliarde de vizitatori și a avut 9,9 milioane de clienți activi.

Redwood Shores, California, 25 ianuarie 2016 – Oracle

Hits: 3

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: