O nouă soluție Telekom de Internet Wi-Fi cu componente de data analytics pentru companii

  • Telekom adaugă în portofoliul de serviciide Internet wireless o soluție cu componente de data analytics
  • Telekom Managed Wi-Fi este ideală pentru hoteluri, mall-uri, magazine, restaurante, dar și pentru orice alt tip de spaţii publice
  • Telekom Managed Wi-Fi poate fi integrată în proiectele de tip smart city

Telekom Romania lansează Managed Wi-Fi, un serviciu de Internet wireless cu componente de data analytics pentru companii, devenit disponibil comercial după o perioadă de testare. Telekom Managed Wi-Fi este cea mai nouă soluție de Internet wireless din portofoliul companiei, după ce anul trecut au fost lansate pentru clienții persoane fizice, respectiv GCA (Global Corporate Access) pentru companii. În plus, de la începutul acestui an este disponibilă și o soluție inovatoare pentru spații publice – copacul digital – un încărcător solar pentru dispozitivele mobile cu Wi-Fi încorporat.

Managed Wi-Fi

Telekom Managed Wi-Fi este o soluţie B2B completă, bazată pe echipamente Cisco, eficientă atât în birouri, cât şi în spaţii publice mai vaste, precum hoteluri, restaurante, mall-uri, magazine sau alte zone de interes public. Utilizatorii finali beneficiază de acces gratuit la Internet, iar companiile pot extrage date relevante pentru afacerile lor în funcție de traficul efectuat. De exemplu, proprietarul unui restaurant poate afla de câte ori i-a trecut pragul un client și îi poate face oferte de fidelizare. Proprietarii unui magazin pot identifica raioanele care prezintă mai puțin interes și pot reconsidera strategia de aranjare a rafturilor în funcție de informațiile obținute.Un hotel poate obține scoruri mai bune în funcție de calitatea serviciului wireless pe care îl oferă, iar stabilitatea acestui serviciu poate fi determinată de numărul de clienți conectați simultan, informație în funcție de care poate fi redimensionat numărul de access points.

Soluția oferă date și despre zonele cu traficul cel mai intens, în funcție de intervalele orare, putând fi adoptată și de administrațiile locale și amplasată în parcuri, ca parte a unor proiecte de tip smart city. Aceste informații pot fi prelucrate ulterior pentru reamenajarea spațiului respectiv sau pentru a gestiona mai eficient serviciile de securitate din zonă.

Telekom Managed Wi-Fi este disponibil începând cu 30 Euro/ lună, fără TVA, pentru fiecare dintre punctele de acces. Serviciului standard îi pot fi adăugate o pagină de acces adaptată la elementele de design ale clientului, funcții avansate de analytics, access pointscu o capacitate mai mare sau adecvate zonelor cu intemperii, alte echipamente de rețea sau cablarea structurată aferentă, costurile variind în funcție de aceste opțiuni suplimentare.
Pentru detalii suplimentare vă rugăm vizitaţi:https://www.telekom.ro/business/solutii-cloud-cisco/

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii, precum și un timp de preluare preferențial de 10 secunde în call center. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.

La finalul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Telekom Romania – 25noiembrie 2015

Hits: 5

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: