NVIDIA anunță seria de resurse GameWorks DX12

NVIDIA a anunțat astăzi GameWorks™ DX12, o serie de resurse pentru dezvoltatorii de jocuri bazate pe API-ul Microsoft DirectX 12, dedicat graficii și simulărilor, incluzand update-uri la NVIDIA GameWorks SDK, prin care se obțin experiențe cinematice interactive în jocurile pe PC. Update-uri la NVIDIA VRWorks™ SDK pentru experiențe de realitate virtuală realiste, noi tool-uri pentru dezvoltatori și un nou driver Game Ready. Suita de noutăți le oferă dezvoltatorilor un plus de performanță, mai multe efecte în randare și simulări, precum și capacitatea de a crea jocuri optimizate pentru DirectX 12.

nv

Pentru a maximiza eficiența computing-ului asincron pentru efectele de gaming, NVIDIA a introdus cel mai avansat motor de simulare fizică în timp real în cadrul DX12, cu două tehnologii care obțin maximum din computing-ul asincron:

  • NVIDIA Flow™ 1.0 – o librărie de efecte vizuale care oferă randare de simulare și volum pentru fluide, foc și fum, într-un mod dinamic. Tehnologia suportă DirectX 12 și 11.
  • NVIDIA FleX™ 1.1 – o tehnică de simulare unificată particle-based pentru efecte vizuale în timp real. Tehnologia suportă DirectX 12 compute.

FleX și Flow sunt disponibile gratuit în acest moment pentru dezvoltatorii înregistrați.

Update-urile GameWorks includ de asemenea NVIDIA HairWorks™ 1.3, o librărie care le permite dezvoltatorilor să simuleze și să randeze în mod realist blana și părul pentru jocuri. Versiunea 1.3 e compatibilă cu DirectX 12 și e disponibilă începând de azi.

VRWorks vine ”la pachet” cu DirectX 12

VRWorks include API-uri, librării și feature-uri care le permit dezvoltatorilor de aplicații și căști să obțină un nou nivel de realism în VR. Tehnologia a fost updatată pentru compatibilitate cu DirectX 12 pentru performanțe mai bune, latență mai scăzută și compatibilitate plug-and-play. Tehnologia va avea suport în Unity 2017.1 beta, care va fi disponibilă în această primăvară, și în motoarele de joc Unreal Engine 4 —acoperind astfel majoritatea platformelor dedicate dezvoltării de jocuri.

NVIDIA a anunțat totodată un driver Game Ready optimizat pentru jocuri DirectX 12. Compania a optimizat codul implementat în driver și a lucrat alături de dezvoltatorii de jocuri pentru a livra creșteri de performanță de până la 16% în medie, într-o gamă de 12 jocuri în DirectX 12, precum Ashes of the Singularity, Gears of War 4, Hitman, Rise of the Tomb RaiderșiTom Clancy’s The Division.(1)

De la lansarea arhitecturii Pascal™ — cea mai avansată familie de GPU-uri DX12, inclusiv vârful de gamă GeForce GTX 1080 Tiși GPU-urile GTX 1080— NVIDIA a îmbunătățit continuu performanța jocurilor DX12 prin lansări de drivere  Game Ready. Driverele sunt sincronizate cu lansarea celor mai noi jocuri de către partenerii de top.

SAN FRANCISCO—Game Developers Conference— 1 martie 2017—NVIDIA

Visits: 0

Lasă un răspuns