Numărul de titluri cu NVIDIA RTX trece de 130 datorită adoptării largi în industrie a ray tracing și NVIDIA DLSS

‘DOOM Eternal’, ‘Rainbow Six Siege’ și ‘Red Dead Redemption 2’ printre cele mai recente titluri RTX; NVIDIA Reflex în 12 din top 15 cele mai competitive shootere

NVIDIA anunță astăzi că acum există peste 130 de jocuri și aplicații creative care au suport pentru tehnologii NVIDIA RTX™, inclusiv ray tracing accelerat de nuclee RT, NVIDIA® Deep Learning Super Sampling (DLSS) și funcții AI accelerate de nuclee Tensor. Tehnologia NVIDIA Reflex care scade latența este acum în 12 dintre top 15 cele mai competitive jocuri de tip shooter.

De la lansarea plăcilor video NVIDIA GeForce RTX™ acum doi ani, când au fost prezentate pentru prima data o serie de tehnologii care au schimbat drastic gaming-ul pe PC și crearea de conținut, NVIDIA a lucrat îndeaproape cu dezvoltatori de jocuri video și producători de aplicații creative pentru a se folosi de aceste inovații și pentru a crea noi standarde pentru gamerii pe PC și aplicații pentru creare de conținut.

„RTX a setat standardul, cu ray tracing și NVIDIA DLSS care împing calitatea imaginilor și performanța la niveluri neîntâlnite până acum,” a spus Matt Wuebbling, vice president of global GeForce marketing la NVIDIA. „Dezvoltatorii care vor să ofere cea mai bună experiență pe PC se bazează pe tehnologiile NVIDIA pentru a atinge acest scop.”

Lista de jocuri, motoare de jocuri, dezvoltatori, publisher și producători de hardware/periferice care folosesc tehnologiile NVIDIA este una extinsă. Până la această dată, peste 60 de jocuri RTX au suport pentru ray tracing sau DLSS, iar altele 20 au adoptat tehnologia NVIDIA Reflex.

NVIDIA DLSS crește performanța până la de 2 ori în timp ce menține imagini clare și păstrează calitatea acestora. Acest lucru a făcut ca oameni din industrie să numească tehnologia „magie neagră” pentru că a depășit pragul în care performanța era sacrificată pentru calitatea imaginii pe care producătorii de plăci video îl înfruntau.

Adopția tehnologiei DLSS a fost rapidă, cu suport în Unreal Engine și Unity Engine, numeroase motoare de jocuri private și peste 50 de titluri. Pe lista cu cele mai importante nume care folosesc DLSS pentru a livra un nou nivel de grafică se numără Battlefield, Call of Duty, Control, Crysis, Cyberpunk, Death Stranding, DOOM, Final Fantasy, Fortnite, Marvel Avengers, Metro, Minecraft, Monster Hunter, Outriders, Red Dead Redemption, Tom Clancy’s Rainbow Six, Tomb Raider, War Thunder, Watch Dogs, Wolfenstein și altele.

Ca parte din ecosistemul NVIDIA Studio, 70 de aplicații pentru creare de conținut sau design dispun de suport pentru ray tracing accelerat RTX, DLSS sau funcții AI precum Super Resolution în Adobe Photoshop, Magic Mask în Blackmagic Design DaVinci Resolve și eliminarea zgomotului de fundal prin AI în OBS.

COMPUTEX 2021 aduce și mai multe jocuri cu RTX

Ediția de anul acesta COMPUTEX aduce o nouă serie de anunțuri de jocuri care vor adăuga RTX.

Jocurile evidențiate în timpul ketnote-ului NVIDIA sau în cadrul evenimentului care vor adăuga atât ray tracing, cât și DLSS sunt The Ascent, DOOM Eternal, DYING : 1983, Icarus, LEGO® Builder’s Journey și The Persistence. Noile jocuri care accelerează performanța cu DLSS sunt Red Dead Redemption 2 și Rainbow Six Siege.

Adopția rapidă a tehnologiilor RTX prezintă un moment important în industria de jocuri, dar și una dintre cele mai rapide adopții din istoria tehnologiilor pentru platforme PC. Tehnologiile RTX au devenit rapid omniprezente în cele mai mari jocuri din zilele noastre, inclusiv în cel mai popular joc al tuturor timpurilor, în cel cele mai popular battle royale, dar și în cel mai popular RPG.

Pentru creatori de conținut și streamer, RTX accelerează cea mai folosită aplicație de fotografie – Adobe Photoshop, cea mai folosită aplicație de editare video – Adobe Premiere Pro, cea mai folosită aplicație de streaming – OBS și fiecare aplicație de randare 3D.

NVIDIA Reflex se află în 12 din top 15 shootere competitive

NVIDIA Reflex este o suită de tehnolgii care măsoară și optimizează latența sistemului în jocuri competitive și îmbunătățește modul în care PC-ul reacționează la comenzi, lucru care ajută gamerii să își țintească inamicii și să îi nimerească. A fost anunțat că Reflex vine curând în CrossFire HD, Escape from Tarkov, Naraka: Bladepoint și War Thunder.

La doar 9 luni de la lansare, 12 dintre top 15 cele mai jucate shootere competitive au suport pentru Reflex, printre care și Apex Legends, Call of Duty: Black Ops Cold War, Call of Duty: Warzone, Destiny 2, Enlisted, Fortnite, Overwatch, Rainbow Six Siege, Rust și Valorant.

Suport extins pentru Dezvoltatorii de Jocuri

„Piesele de LEGO sunt ceva cunoscut și iubit de toată lumea. Ray tracing și NVIDIA DLSS oferite de GeForce RTX aduc lumea LEGO la viață, cu grafică incredibilă și performanță optima.” – Mkkel Fredborg, tech lead at Light Brick Studio, creatorii LEGO Builders Journey.

„Creăm o experiență imersivă, investigativă de rezolvat puzzle-uri cu elemente împrumutate de la SCP pentru jucătorii noștri, unde aceștia nu vor știi niciodată ce urmează. Ray tracing ne ajută să oferim imersiune cu efecte de lumină realiste. NVIDIA DLSS oferă o performanță imbatabilă, deci singurul lucru de care trebuie să-ți faci griji este să descoperi adevărul și să scapi de moarte.” – XiangYu Luo , CEO la NEKCOM Entertainment, creatorii DYING : 1983

„Această tehnologie excepțională oferă jucătorilor cea mai imersivă experiență văzută vreodată în genul de jocuri survival. Iluminarea globală ray-traced aduce lumea Icarus la viață cu un alt nivel de realism. NVIDIA DLSS oferă un nivel semnificativ crescut de performanță fără a pierde din calitatea imaginii datorită nucleelor Tensor din plăcile video GeForce RTX, asigurând ca toți jucătorii noștri au cea mai bună experiență posibilă.”

— Dean Hall, CEO la RocketWerkz, creatorii Icarus

„În Rainbow Six Siege, reațiile de fracțiune de secundă pot face diferența dintre câștig sau pierdere. NVIDIA DLSS asigură că ai performanța maximă și calitatea imaginii astfel încât victoria să fie mereu la îndemână.”

— Anthony De Rochefort, 3D programmer la Ubisoft, creatorii Rainbow Six Siege

Vezi cum ray tracing, DLSS și Reflex fac jocurile să se miște mai rapid și să arate mai bine ca niciodată în keynote-ul NVIDIA de la COMPUTEX.

Hits: 14

%d blogeri au apreciat: