Monitoarele AOC şi Philips se menţin în fruntea pieţei europene

  • În ciuda provocărilor din unele pieţe, monitoarele AOC şi Philips continuă creşterea şi se află pe prima poziţie pe piaţa europeană, înregistrând peste zece trimestre la rând în această poziţie. Împreună, cele două companii se află cu mai mult de zece procente în faţa următorilor competitori.
  • În ultimii cinci ani, cele două companii şiau triplat cota de piaţă, devenind astfel lideri pe piaţa din Europa

 

În ciuda provocărilor pe care unele pieţe din Europa de Est le-au avut, AOC şi MMD, partener licenţiat pentru monitoarele Philips, s-au bucurat de un real succes în regiune. Companiile AOC şi MMD sunt subsidiare ale TPV, cel mai mare producător de display-uri din lume.

image003

Dispunând de o cotă de piaţă de 14 procente, monitoarele Philips ocupă prima poziţie în Europa de Est. AOC şi Philips deţin împreună o cotă de piaţă de aproximativ 22 de procente din totalul pieţei de monitoare din Europa de Est. Cu o cotă de piaţă de 15 procente, Philips conduce de asemenea segmentul monitoarelor de 27 inchi. Împreună, cele două brand-uri deţin aproape 24 de procente din piaţa acestor monitoare cu display mare.

“Rezultatele pe care monitoarele Philips si AOC le-au înregistrat pe piaţa din Europa de Est ne bucură foarte mult, cotele de piaţă mari fiind rezultatul focus-ului nostru susţinut în ceea ce priveşte inovaţia şi nevoile utilizatorilor”, a afirmat Arabela Umbră, sales manager în cadrul companiei. Rezultatele sunt oferite în urma ultimelor cercetări realizate de firma de analiză Context. “Monitoarele Philips şi AOC cu funcţii inovative, distribuţia şi strategia de marketing au condus la acest succes”, a mai precizat Arabela Umbră.

Succesul din întreaga piaţă a fost acompaniat de o creştere pozitivă pe segmentul monitoarelor de 27 inci. În comparaţie cu al treilea trimestru din anul 2013, cele două branduri şi-au mărit din nou cota de piaţă în al treilea trimestru al anului 2014. Aceste rezultate au dus la ocuparea unei prime poziţii comune pentru Philips şi AOC pe acest segment.

“Segmentul de ecrane mari a fost încă de la început un pilon important al dezvoltării noastre, deoarece dimenisunile şi rezoluţiile mai mari îmbunătăţesc productivitatea utilizatorilor. Acum, la aflarea noilor cote de piaţă, putem observa că strategia noastră dă roade”, a mai adăugat Arabela Umbră.

Redresarea pieţei continuă în România – monitoarele Philips conduc piaţa

În România, piata continuă să se redreseze: în ultimele şase trimestre, piaţa de monitoare se află în creştere. Philips continuă să ocupe prima poziţie în piaţă. AOC şi Philips deţin împreună o cotă de piaţă de aproximativ 27 de procente. De asemenea, în segmentul de monitoare de 27 inci, Philips conduce piaţa cu aproximativ 27 de procente. Împreună cu cota deţinută de AOC, de nouă procente, cele două branduri ating peste o treime din totalul pieţei în segmentul de ecrane mari.

 Bucureşti, 3 februarie 2015 – MMD

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: