Modele Huawei P9 și P9 Plus depășesc 10 milioane de unități livrate

Înaintea discursului oficial al lui Richard Yu, CEO al Huawei Consumer Business Group (CBG) din cadrul ediției de anul acesta a târgului de tehnologie CES, compania a anunțatcă au fost livrate mai mult de 10 milioane de smartphone-uri Huawei P9 și P9 Plus la nivel global, realizare ce stabilește un nou record pentru companie: prima serie de flagship-uri care a fost livrată în peste 10 milioane de unități.

Mai mult decât atât, dacă, la nivel global, piața de smartphone-uri a avut o evoluție lentă în 2016, Huawei P9 și P9 Plus au obținut rezultate impresionante pe segmentul premium, confirmând astfel interesul din ce în ce mai crescut pentru produsele Huawei.

Infografic Huawei P9_P9 Plus_10 milioane de vanzari_2

Lansate în luna aprilie 2016, smartphone-urile cu sistem dual-camera, Huawei P9 și P9 Plus au fost primele smartphone-uri high-end din portofoliu Huawei care au fost dezvoltate în colaborare cu legendarul brand german în industria optică, Leica Camera AG. Acest parteneriat amplua stabilit deja noi repere în ceea ce privește tehnologiile avansate integrate în camera foto a unui smartphone.

Încă de la lansare, Huawei P9 și P9 Plus au devenit un adevărat “hit”pe piața smartphone-urilor la nivel mondial. Livrările globale de P9 au depășit 2,6 milioane în doar șase săptămâni de la lansarea lui globală, iar după opt luni, Huawei P9 și-a menținut popularitatea, câștigând recunoaștere atât din partea experților, cât și din partea consumatorilor din întreaga lume, care s-au bucurat de experiențe de fotografiat uimitoare, de un design premium și de performanțe de top.

În plus, în afara câștigării unor importante premii din industrie, precum cel acordat de EISA – European Consumer Smartphone 2016-2017 și cel obținut la ediția CES Asia – Best Personal Computing Device, Huawei P9 a primit, deasemenea, aprecieri de la sute de publicații internaționale renumite.

Datorită popularității uriașe obținute de P9 și P9 Plus, precum și a succesului înregistrat de gama Mate, reprezentată de modelele Mate 8 și Mate 9, Huawei face progrese semnificative pe piața globală a smartphone-urilor high-end. Astfel, în al treilea trimestru din 2016, Huawei a livrat 33,59 milioane de smartphone-uri, în creștere cu 23% față de anul precedent, dispozitivele mid spre high-end reprezentând aproximativ 44% din totalul livrărilor. Cota de piață Huawei este în acest moment de peste 15% în 30 de țări și de peste 20% în 20 de țări. Compania a făcut, deasemenea, progrese vizibile pe piețe-cheie, precum Marea Britanie, Franța sau Germania.

Notorietatea de brand la nivel globala companiei Huawei a continuat să crească odată cu performanțele obținute. În 2016, Huawei s-aclasat  pe locul 72 în “Top 100 cele mai valoroase branduri la nivel global”, top realizat de Interbrand, urcând 16 locuri în comparație cu locul ocupat în anul 2015.

De asemenea, Huawei a fost din nou inclusă în primele 100 cele mai valoroase branduri la nivel mondial, în topul realizat de Brand Z, clasându-se pelocul 50 și urcând astfel 20 de poziții față de anul 2015, când s-a clasat pe locul 70.

În plus, în luna noiembrie, Huawei a fost numit “Best Consumer Electronics Brand” în clasamentul realizat în China de către compania GfK, “Best Brands 2016”, bazat pe un sondaj în rândul  consumatorilor din această țară.

Shenzhen, China – Huawei

Views: 0

Lasă un răspuns