Mio România: piața locală de dispozitive GPS va urca anul acesta la 5,5 milioane de euro

• Utilizatorii preferă produse complete, mai scumpe, cu hărți preinstalate și cu funcții de top
• Actualizarea hărților devine un factor tot mai important pentru utilizatori în decizia de a cumpăra dispozitive GPS
• În 2014, pe plan local, Mio a ajuns la o cotă de piață 30% pe fondul lansării noilor game de GPS-uri și camere video pentru segmentul auto

Valoarea vânzărilor de dispozitive GPS ar putea urca anul acesta la 5,5 milioane de euro, pe fondul achiziției de produse mai scumpe, dar care oferă mai multe facilități, precum: actualizări gratuite ale hărților, diagonală mai mare a ecranului, hărți cu acoperire mai bună, informații din trafic în timp real, capacitatea de învățare a stilului de condus al utilizatorului, folosirea informațiilor colectate de la alți utilizatori etc.

Mio_Spirit_2014_6XXX_Range
„Utilizatorii își doresc un produs complet, rapid, pe care să se poată baza. Astfel că producătorii de echipamente GPS trebuie să ofere în continuare produse și servicii la cel mai înalt nivel. Prin asta mă refer la actualizarea permanentă a hardware-ului, a software-ului de navigație și a hărților folosite. Utilizarea unor facilități, precum actualizarea gratuită pe viață a hărților, pe care Mio o oferă încă din 2012, ar trebui să devină un standard ce trebuie respectat de toți producătorii”, declară Cosmin Dobranis, Country Director Mio pentru România și Ungaria.
Nouă actualizare gratuită a hărților
Mio a pus la dispoziția utilizatorilor o nouă actualizare a hărților pentru echipamentele GPS, la finalul lunii trecute. Prin serviciul Lifetime Map Update (LMU), aceștia pot actualiza gratuit hărțile, de până la 4 ori pe an, pe toată durata de viață a GPS-urilor. Utilizatorii vor avea astfel acces la hărți mai detaliate, cu mai multe Puncte de Interes și străzi secundare și vor ști cu exactitate unde se află radarele fixe și camerele de supraveghere.
În prezent, hărțile preinstalate pe GPS-urile Mio au o acoperire de 92% pentru drumurile principale din România și de 87% la nivel de orașe. Cât privește Europa, drumurile principale sunt acoperite în proporție de aproape 100%, iar la nivel de orașe acoperirea este de 80% (datele diferă de la o ţară la alta).
„Clienții au nevoie de un copilot de încredere, care să le poată oferi o experiență plăcută și completă atunci când sunt în călătorii. Iar acest lucru se traduce prin hărți actualizate și funcții premium, argumente de care ținem cont permanent în momentul în care lansăm pe piață produse noi. Cu atât mai mult cu cât, în ultimele luni, am observat o tendință în creștere a consumatorilor de a alege un produs complet, gata de drum și cu funcții de top”, spune Cosmin Dobranis.
Comportamentul utilizatorilor se schimbă și în raport cu navigatoarele pentru biciclete, ca urmare a conștientizării avantajelor acestor dispozitive. Produsele destinate bicicliștilor, din gama Mio Cyclo, sunt rezistente la umiditate şi la şocuri, fiind un companion de încredere, indiferent de condiţiile meteorologice. Acestea vin echipate cu hărţi care generează rute ce pot fi parcurse cu bicicleta și au preinstalate hărţile rutiere.
Noile produse introduse în portofoliul Mio în 2014 (7 noi dispozitive GPS, 7 noi camere video auto, iar pe final de an 3 modele de navigatoare pentru biciclete, un model de cameră video sport și un model de ceas inteligent) au contribuit la creșterea cotei de piață a Mio în România până la 30%.

București, 30 ianuarie 2015 – Mio România

Views: 0

Lasă un răspuns