Konica Minolta devine Microsoft Silver Partner

Konica Minolta Business Solutions România a devenit Microsoft Silver Partner pentru competența Small and Midmarket Cloud Solutions. Această certificare confirmă expertiza și competențele Konica Minolta în furnizarea de servicii aferente celor mai moderne platforme și tehnologii Cloud.

Certificarea Small and Midmarket Cloud Solutions extinde către tehnologia cloud conceptul “More than Printing. Information Management”, sub umbrela căruia Konica Minolta își propune să devină furnizor unic de soluții în domeniul managementului documentelor și al informației în general, fie că acestea sunt stocate pe platforme on-premise sau în cloud.

Products%20200x150

Helmut Ignat, General Manager Konica Minolta Business Solutions România: “Obținerea acestei noi competențe Microsoft, prima din zona Cloud, este rezultatul eforturilor depuse de întreaga echipă și face parte din strategia noastră de dezvoltare pe termen lung ca furnizor de servicii IT și de întărire a parteneriatului strategic cu Microsoft. Concentrarea pe soluții Cloud vine ca răspuns direct la nevoile exprimate de clienții noștri din sfera SMB, Konica Minolta oferindu-le soluții flexibile de productivitate și management al informației, predictibile din punct de vedere bugetar, alături de un parteneriat de încredere și durabil. În ultima perioadă, serviciile IT au devenit de importanță strategică pentru Konica Minolta iar platforma Cloud ne permite să furnizăm o gamă largă de soluții, de la arhivare electronică la management de documente, fluxuri automate de lucru sau soluții de colaborare. Integrăm platformele Cloud de la Microsoft cu sistemele și aplicațiile noastre tradiționale de management al documentelor tipărite și captură a informației, oferind astfel soluții complete și coerente în ceea ce privește managementul informației.”

Silver Small and Midmarket Cloud Solutions este a treia certificare Microsoft obținută de Konica Minolta, alături de Silver Midmarket Solution Provider în 2013 și Silver Content & Collaboration Partner în 2015.

Konica Minolta Business Solutions Romania, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa,a fost înfiinţată pe 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi rețeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa de peste 24 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca şi în anii precedenţi, rezultatele anului 2015 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă Servicii Optimizate de Printare bazate pe soluţii complete de management al documentelor.

București, 2 martie 2016 – Konica Minolta Business Solutions România

Visits: 0

Lasă un răspuns