Inovaţii tehnice în funcţie de obiceiurile utilizatorilor
12 luni și 10 piețe pe bătrânul continent pentru brandul de smartphone-uri clasat pe locul patru în lume
- Planuri să dubleze prezența pe piața europeană până la finalul anului 2022
- Parteneriate cu cei mai importanţi retaileri şi operatori
- Parteneriat strategic cu ZEISS, companie pionieră în domeniul opticii, pentru a-i ajuta pe utilizatori să obţină Cadrul Perfec
vivo aniversează astăzi primul an pe piaţa din Europa. România a fost în primele zece pieţe din Europa unde a fost lansată o gamă extinsă de smartphone-uri vivo şi unde utilizatorii au putut descoperi produsele inovatoare vivo, cu design unic. În ultimul an, vivo a avut mai multe reuşite tehnologice remarcabile, a încheiat parteneriate cu cei mai importanţi retaileri şi operatori şi a sărbătorit „Cadrul Perfect” la campionatul european de fotbal UEFA EURO 2020. Parteneriatul strategic, pe termen lung, cu ZEISS, una dintre companiile pioniere în domeniul opticii, le-a oferit utilizatorilor experienţe mobile incredibile şi unul dintre rezultatele acestui parteneriat este lansarea modelului de referinţă X60 Pro. Astfel, vivo îşi îndeplineşte promisiunea făcută clienţilor europeni de a pune camera pe primul loc şi le oferă utilizatorilor încrederea de care au nevoie pentru a face „Cadrul Perfect “.
Rezumatul primului an pe piaţa din Europa
vivo – producător de smartphone-uri aflat pe locul patru în lume– îşi stabileşte sediul central din Europa la Düsseldorf în noiembrie 2019 şi îşi face debutul oficial pe piaţa europeană pe 20 octombrie 2020. În decurs de 12 luni, vivo a lansat produse pe zece pieţe din Europa: în Franţa, Germania, Italia, Polonia, Spania, UK şi la scurt timp în Austria, Republica Cehă, România şi Serbia. Înainte de lansarea pe piaţa europeană, vivo a realizat studii şi sondaje la care au participat 9000 de persoane din Europa, cu scopul de a înţelege care sunt nevoile fiecărui client. Echipele vivo din ţările europene s-au extins de la 120 la peste 200 de experţi în diverse domenii. vivo susţine diversitatea culturală, având 84 de angajaţi de 16 naţionalităţi diferite la sediul central european din Düsseldorf. În continuare, vivo îşi doreşte să se dezvolte şi mai mult în Europa. Compania plănuieşte să dubleze numărul de ţări din Europa în care este prezentă până la finalul anului 2022, iar la începutul lunii noiembrie 2021 va ajunge în Portugalia.
„Suntem încântaţi să sărbătorim primul „vivoversary” în Europa şi cu această ocazie, aş dori să le mulţumesc consumatorilor europeni care ne-au oferit încrederea lor în momentul alegerii celui mai personal obiect pe care îl folosec – smartphone-ul. Deşi în primul an am avut parte de multe provocări, deoarece ne-am lansat în plină pandemie, sunt extrem de mulţumit să declar că suntem prezenţi în 10 ţări europene şi am făcut progrese importante. Vom continua să depunem toate eforturile şi să ne respectăm promisiunea făcută utilizatorilor de a le oferi o experienţă excepţională pentru imagini când folosesc smarthone-urile noastre, vom continua să punem camera pe primul loc şi suntem nerăbdători să ne facem noi prieteni în ţările europene în care vom ajunge”, a spus Denny Deng, vicepreşedinte vivo şi preşedintele diviziei europene vivo.
De la smartphone-urile din gama de mijloc din seria Y la modelele de referinţă precum X60 Pro, produsele vivo au fost foarte apreciate de consumatori, de parteneri şi de publicaţiile media de specialitate. Pentru a dezvolta o tehnologie inovatoare bazată pe obiceiurile utilizatorilor, vivo a investit mereu în studii de piaţă. Din punct de vedere tehnic, în ultimul an, vivo a lansat tehnologia Gimbal 2.0, care îmbunătăţeşte stabilitatea camerelor folosite la smartphone-uri şi le oferă utilizatorilor o experienţă profesională la fotografiere. Un alt pas important a fost dezvoltarea cipului de imagistică V1 care va fi folosit pe noile dispozitive lansate în 2022. Această tehnologie nouă oferă un sistem AI integrat, de înaltă calitate, dar şi viteză mai mare şi un consum de energie mai mic, optimizând aplicaţiile pentru imagini folosite pe smartphone. Noua tehnologie a fost dezvoltată în 24 de luni, iar la aceasta au lucrat peste 300 de experţi din departamentul de dezvoltare şi cercetare din laboratoarele de imagistică vivo.
Pentru a se asigura că respectă promisiunea făcută clienţilor europeni de a pune camera pe primul loc, vivo a încheiat un parteneriat cu compania germană ZEISS, unul dintre cele mai revoluţionare branduri de optică şi optoelectronică. Prin cercetarea şi dezvoltarea pe care le fac împreună în imagistică, cele două companii îşi propun să îmbine cunoştinţele unice de tehnologie imagistică cu utilizarea intuitivă a smartphone-urilor. ZEISS şi vivo împărtăşesc pasiunea pentru calitate şi precizie şi crează smartphone-uri cu tehnologii şi funcţii specifice camerelor profesionale.
Partenerul oficial al campionatului european de fotbal UEFA EURO2020: O creştere importantă a expunerii
vivo a sărbătorit „Cadrul Perfect” alături de UEFA în timpul campionatului european de fotbal EURO 2020. Milioane de spectatori şi iubitori ai fotbalului din Europa au urmărit meciurile echipelor favorite, iar acest campionat a avut un rol important în creşterea expunerii şi a recunoaşterii brandului vivo. Compania îşi doreşte să continue sponsorizarea pe termen lung ca partener al campionatului mondial de fotbal FIFA World Cup 2022 şi al campionatului european de fotbal UEFA EURO 2024.
Extindere prin parteneriate noi
De la lansarea de anul trecut în octombrie, vivo a purtat numeroase discuţii cu partenerii actuali şi potenţiali, pentru a se asigura că toţi utilizatorii pot achiziţiona smartphone-urile şi accesoriile vivo din magazinul preferat. vivo a avut o evoluţie bună în Europa, având o creştere constantă în toate rapoartele de analiză importante şi demonstrând seriozitate şi implicare în ţările europene, respectând filosofia companiei: să facem lucrurile corect şi să le facem bine. Reţeaua de parteneri pentru noile pieţe a avut o creştere remarcabilă şi acum include distribuitori importanţi precum Ebuyer, El Corte Inglés, EMAG, FNAC, MediaMarkt/MediaWorld şi Unieuro, dar şi companii de telecomunicaţii precum A1, Drei, Free, Orange, SFR, TIM şi Windtre.
Despre vivo
vivo este o companie de tehnologie care creează produse excelente, cu valoare bazată pe design, oferind astfel dispozitive și servicii inteligente. Compania își propune să construiască o punte între oameni și lumea digitală. Prin creativitate unică, vivo oferă utilizatorilor o viață mobilă și digitală din ce în ce mai convenabilă. Urmând valorile esențiale ale companiei, care includ Benfen *, orientate spre design și utilizator, dar și pe invățarea continuă și spiritul de echipă, vivo a implementat o strategie de dezvoltare durabilă, cu viziunea de a deveni o corporație de clasă mondială sustenabilă și durabilă.
Views: 0
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.