vivo s-a clasat pe locul patru în livrările globale de smartphone-uri în trimestrul 3 din 2021, potrivit Canalys

Conform celor mai recente date de la Canalys, vivo s-a clasat pentru prima dată pe locul patru în livrările globale de smartphone-uri, cu o cotă de piață de 10% în al treilea trimestru al anului 2021. Datele trimestriale anterioare de la Canalys au indicat faptul că vivo a rămas printre primii cinci la livrările globale de smartphone-uri în ultimele patru trimestre și compania s-a situat în topul producătorilor de smartphone-uri din China în trimestrul 2 din 2021, potrivit IDC Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker, menținând un impuls puternic de creștere.

Mizând pe un management localizat al business-ului și pe înțelegerea culturii locale, vivo continuă să se extindă pe mai multe piețe și să-și accelereze globalizarea. Până acum, vivo și-a extins rețeaua de vânzări în peste 50 de țări și regiuni și este apreciat de peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume.

Despre vivo

vivo este o companie de tehnologie care creează produse excelente, cu valoare bazată pe design, oferind astfel dispozitive și servicii inteligente. Compania își propune să construiască o punte între oameni și lumea digitală. Prin creativitate unică, vivo oferă utilizatorilor o viață mobilă și digitală din ce în ce mai convenabilă. Urmând valorile esențiale ale companiei, care includ Benfen *, orientate spre design și utilizator, dar și pe invățarea continuă și spiritul de echipă, vivo a implementat o strategie de dezvoltare durabilă, cu viziunea de a deveni o corporație de clasă mondială sustenabilă și durabilă.

În timp ce recrutează și dezvoltă cele mai bune talente locale pentru a livra excelență, vivo este susținut de o rețea de 10 centre de cercetare și dezvoltare în Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai, Xi’an, Taipei, Tokyo și San Diego. vivo se concentrează pe dezvoltarea tehnologiilor de ultimă generație pentru consumatori, inclusiv 5G, inteligență artificială, design industrial, fotografie și alte tehnologii emergente. Compania a înființat, de asemenea, cinci hub-uri de producție (inclusiv un centru de producție autorizat de brand), în China, Asia de Sud și de Sud-Est, cu o capacitate anuală de producție de aproape 200 de milioane de smartphone-uri. În prezent, vivo și-a extins rețeaua de vânzări în peste 50 de țări și regiuni și este iubit de peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume.

*“Benfen” este un termen care descrie filosofia „să facem lucrurile corect şi să le facem bine“, aceasta fiind descrierea ideală a misiunii vivo de a crea valoare pentru societate.

Visits: 0