Inovații la IFA 2016: Philips prezintă noi monitoare curbate, tehnologia UltraColor și Pop-Up Security
MMD, partener licențiat al Philips pentru producția de monitoare, prezintă în perioada 2-7 septembrie la Berlin în cadrul IFA 2016 o serie de inovații pentru profesioniștii din domeniul afacerilor cât și pentru utilizatorii obișnuiți. Cu tehnologia UltraColor și cu o noua gamă mai largă, cu cel mai nou monitor curbat 4K de 40 de inci și monitoare cu camere web de tip pop-up care apar numai atunci când sunt utilizate, împreună cu șansa de a vedea noile inovații, standul Philips din sala numărul 22 este o atracție sigură pentru iubitorii de tehnologie.
Monitoare curbate și cel mai mare monitor curbat 4K de pe piață
Vizitatorii IFA care vor trece pragul standului Philips vor putea experimenta claritatea fantastică a modelului de 40 de inci Brilliance Curved, cel mai mare monitor curbat 4K de pe piață. Modelul, care va apărea în magazinele de specialitate începând cu trimestrul patru al anului, umple câmpul vizual pentru a crea un spațiu cât mai intim și pentru a păstra utilizatorii concentrați asupra sarcinilor de lucru. De când utilizatorii stau atât de aproape de un monitor, un model curbat oferă o experiență de lucru cu adevărat captivantă. Distanțele din marginea ecranului și până în centrul său sunt egale astfel încât utilizatorii nu trebuie să-și miște capul foarte mult pentru a vizualiza conținutul care se află în marginea ecranului și se pot bucura de cea mai bună calitate a imaginii. Marginile foarte înguste ale monitorului oferă un aspect unitar.
“Noul monitor curbat de 40 de inci dovedește angajamentul nostru continuu de a oferi experiențe avansate utilizatorilor care stau fie la un birou, fie acasă. Cu ajutorul rezoluției 4K, acest model oferă o claritate fantastică și spațiul mult dorit pentru multitasking”, a declarat Stefan Sommer, Director Marketing & Business Management din cadrul MMD.
Modelul 4K de 40 de inci nu este singurul curbat din cadrul standului: vizitatorii pot vedea o prezentare în avanpremieră a viitoarei serii X7 de monitoare 21:9 fără ramă, curbate, de 34 de inci. Acest monitor ultra subțire ce va urma să fie lansat anul acesta poate fi reglat pe înălțime oferind în același timp o rezoluție Quad HD și sunet integrat.
UltraColor pentru imagini cât mai reale
Noile monitoare UltraColor aduc culori mai precise pentru aplicațiile uzuale, domestice, care de obicei fac rabat de la calitatea imaginilor îmbunătățind experiența vizualizării. Tehnologia UltraColor extinde spectrul de culori ce poate fi perceput de utilizatori cu 90%-95% din gama NTSC în comparație cu 72% cât oferă monitoarele standard. UltraColor reușește să reproducă imagini cât se poate de aproape de realitate prin culori foarte vii de verde, roșu și albastru. Prin intermediul reproducerii fidele a culorilor de către tehnologia UltraColor, utilizatorii nu trebuie să se gândească de două ori înainte de a achiziționa un obiect de pe un magazin online. De asemenea, tehnologia UltraColor garantează certitudinea culorilor reproduse ca fiind cât se poate de apropiată de viață reală, aspect important pentru editorii video, designerii și fotografii începători. “Spre deosebire de programele software care funcționează cu reglaje fine ale setărilor balansului de culoare, UltraColor implică schimbarea chimiei actuale din panou și a sincronizării reglajelor inovatoare în compoziția paletelor de culori” explică Stefan Sommer.
Această tehnologie inovatoare este prezentă pe un număr mai mare de modele de monitoare prezente la IFA 2016, inclusiv noua serie E lansată în această vară cât și pe cele mai subțiri monitoare de pe piață din seria C7 care urmează să apară începând cu luna octombrie. Totodată, la IFA 2016 va fi prezentat și modelul de monitor Ultra Slim FHD. În ciuda grosimii sale de numai 5,2 mm, acest model afișează 90% din gama NTSC, dispune de tehnologia FlickerFree (anti scintilație), unghi larg de vizualizare și ecran care nu este înrămat.
Camera web de tip pop-up face viața grea hackerilor de camere web
Vizitatorii IFA 2016 care ar dori să-și îmbunătățească nivelul securității la birou ar trebui să încerce primul monitor Philips cu camera web de tip pop-up. Nou lansatul monitor de 27 de inci blochează tentativele de spionaj ale hackerilor având în vedere că modelul pop-up de cameră web iese din rama monitorului doar atunci când este activat.
Despre MMD:
MMD este o companie detinuţă de TPV, înfiinţată în 2009 printr-un parteneriat de brand cu Philips. MMD distribuie şi comercializează exclusiv display-uri LCD Philips în întreaga lume. Combinând calităţile brandului Philips cu expertiza în producţia display-urilor a TPV, MMD urmează o strategie rapidă şi eficientă pentru a lansa produse inovative pe piaţă. MMD conduce piețele din Europa de Vest, Orientul Mijlociu și Africa de la sediul central din Amsterdam. Estul Europei și CIS sunt susținute de la sediul din Praga. Prin reţeaua de parteneri locali, MMD colaborează cu toţi marii distribuitori IT din Europa. Centrele de design şi dezvoltare ale companiei sunt situate în Taiwan. www.mmd-p.com
București, 31 august, 2016 – MMD
Views: 0