In Europa Centrala si de Est se fac mai multe tranzactii de pe smartphone-uri cu Android decat de pe iPhone-uri

  • In tarile din Europa Centrala si de Est, 18% din toate tranzactiile de e-commerce se desfasoara pe dispozitive mobile, un procentaj situat mult sub media globala de 38%
  • 57% din aceste tranzactii mobile sunt realizate de pe smartphone-uri
  • 75% din toate tranzactiile realizate pe smartphone-uri in Europa Centralasi de Est sunt finalizate pe dispozitive cu Android

Criteo (3)

Criteo (NASDAQ: CRTO), lider international in marketing performance, a lansat studiul sau trimestrial dedicat comertului pe dispozitive mobile, studiu ce ofera o analiza cuprinzatoare a tendintelor si obiceiurilor de cumparaturi online din T1 2016. Acest raport evidentiazafaptul ca utilizatorii au din ce in ce mai multa nevoie de mobilitate, 38% din toate tranzactiile globaledesfasurandu-se deja cu ajutorul unui dispozitiv mobil. Aceasta proportie este prognozata sacreascain perioada urmatoare, in conditiilein care, intari precum Japonia si Marea Britanie, peste 50% dintre tranzactiile online sunt finalizate deja de pe un dispozitiv mobil. Pentru prima data, studiul Criteo contine informatii detaliate si despre tarile din regiunea Europei Centrale si de Est, inclusiv Romania, oferind astfel o privire de ansamblu asupra uneia dintre pietele de e-commerce cu cea mai rapidarata de crestere din Europa.

„Ceea ce vedem tot mai des este cadispozitivele mobile sunt din ce in ce mai importante cand vine vorba de cumparaturi online, majoritatea consumatorilor cautand produse si cumparand intr-un proces ce poate utiliza mai multe dispozitive”, a mentionat Alexander Gösswein, Managing Director Central Europe, Criteo. „In Europa de Est, 18% din toate cumparaturile online se desfasoara pe dispozitive mobile, iar noi anticipam un potential semnificativ de crestere, in special dacane uitam la situatia de la nivel international, unde aproape patru din zece tranzactii e-commerce au acum loc pe dispozitive mobile. Mai mult, cresterea importantei dispozitivelor mobile in e-commerce este evidentasi prin faptul ca, acum, valoarea unui cos de cumparaturi de pe un dispozitiv mobil reprezinta 85% din valoarea unui cos de cumparaturi de pe desktop.”

Utilizatorii de dispozitive mobile din Europa Centrala si de Est folosesc preponderent terminale cu Android si prefera sa faca cumparaturi de pe smartphone.

Criteo (2)

Din ce in ce mai des, smartphone-urile devin dispozitivele mobile preferate cand vine vorba de cumparaturile online, majoritatea tranzactiilor mobile la nivel global finalizandu-se pe un smartphone. In special in Europa Centralasi de Est, 57% din toate tranzactiile electronice mobile sunt realizate de pe smartphone-urisi doar 43% de pe tablete. La nivel regional, dispozitivele cu Android sunt mai populare decat terminalele cu iOS –   75% dintoate tranzactiile mobilein Europa Centralasi de Est sunt finalizate pe dispozitive cu Android. In acest context,in care devine evident ca o aplicatie pentru iPhone nu va mai fi suficienta pentru a ajunge la multi potentiali cumparatori, Criteo crede ca pietele locale vor trebuie sa se reorienteze catre aplicatii si solutii pentru Android.

Criteo (1)

Aplicatiile mobile genereaza mai multe vanzari la nivel global, in timp ce numarul utilizatorilor care folosesc mai multe dispozitive mobile pentru a finaliza o tranzactiecrest

Studiul Criteo mai arata ca, la nivel global, aplicatiile sunt mai eficiente decat browserele mobile pentru incurajarea cumparaturilor online, cu rate de conversie cu pana la 20% mai bune, chiar si in comparatie cu desktop-urile

Mai mult, obiceiul de a face cumparaturi de pe mai multe dispozitive – laptopuri, tablete sau smartphone-uri – a devenit foarte popular. Chiar si asa, aproximativ 46% din tranzactiile efectuate de pe dispozitivele mentionate se realizeazatot de pe smartphone-uri, acest lucru confirmandinca o dataimportanta dispozitivelor mobile

Despre Criteo

Criteo (NASDAQ: CRTO) furnizeaza servicii personalizate de performance marketing la scara larga.

Criteo masoaraperformanta vanzarilor post-click siasigura transparenta randamentului investitiilor. Cu peste 2.000 angajati in 31 de birouri, cu sedii in America, EMEA si Asia-Pacific, Criteo deserveste 11.000 agenti de publicitate la nivel global si are o legatura directa cu 16.000 de editori. Pentru mai multe informatii, puteti accesa website-ul:www.criteo.com.

Bucuresti, 23 iunie 2016 – Criteo (NASDAQ: CRTO),

Visits: 0

Lasă un răspuns