Huawei și Swarovski au colaborat pentru lansarea unor noi versiuni a Huawei Watch

Huawei a prezentat recent versiunile Jewel și Elegant ale. Dezvoltate în colaborare cu divizia Gemstone a companiei Swarovski, cele două noi versiuni marchează targetarea publicului feminin de către companie.

Frumusețe atemporală, pentru orice ocazieHuawei Watch Jewel_1

Venind în completarea versiunilor Huawei Watch lansate anul trecut, noile ediții Jewel și Elegant reprezintă două opțiuni stylish destinate femeilor.

Cu 68 de cristale de zirconiu Swarovski încrustate în jurul cadranului placat cu aur roz, fiecare măsurând 1,5 mm, versiunea Huawei Watch Jewel lucește și strălucește ca niciun alt smartwatch disponibil pe piață.

O opțiune mai discretă, ediția Elegant are un model striat în jurul carcasei placată cu aur roz.

Completate într-un mod elegant de două curele de ceas din piele autentic italiană, disponibile în variantele de culoare alb perlat și albastru safir, Huawei Watch Jewel și Elegant au disponibile peste 40 de fețe, respectiv cele disponibile pentru modelul original, și încă 10 fețe exclusive.

Huawei Watch, moda și tehnologia se întâlnesc

Cu aceleași specificații premium ca și cele ale modelului original Huawei Watch, edițiile Jewel și Elegant au la rândul lor un ecran circular de 42 mm acoperit cu cristale de safir (alegerea preferată de brandurile elvețiene high-end). Ambele modele sunt concepute din oțel inoxidabil placat cu aur roz.

Huawei Watch le permite utilizatorilor să rămână conectați oriunde ar fi, trimițându-le notificări în timp real pentru apeluri, mesaje și e-mailuri.

Prin intermediul conectivității Bluetooth pentru utilizare wireless, ceasul se sincronizează cu smartphone-ul unui utilizator, cu condiția ca acesta să aibă instalată aplicația Android Wear.Huawei Watch Elegant

Utilizatorii pot asculta muzică prin intermediul comenzilor vocale, pot selecta destinațiile dorite și pot naviga, tot prin intermediul acestuia. Localizarea telefonului nu a fost niciodată mai ușoară, și asta datorită funcției “Find my phone” integrată în ceas. În plus, datorită ultimei versiuni Google Android Wear™, atât utilizatorii platformei Android, cât și cei ai platformei iOS, se vor putea conecta la Huawei Watch.

Senzorul de mișcare în 6 axe, împreună cu un giroscop și cu un accelerometru, monitorizează activitățile realizate, oricând și oriunde, și poate face diferența dacă utilizatorul se plimbă, aleargă sau se cațără.

Despre Huawei Consumer Business Group

În 2014, produsele și serviciile Huawei au acoperit peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. În 2014, Huawei s-a clasat pe locul al treilea în ceea ce privește livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deține 16 centre R&D în țări precum Germania, Suedia, Statele Unite ale Americii, Rusia, India și China. Făcând parte din cele 3 filiale ale companiei Huawei, Huawei Consumer BG pune la dispoziția consumatorilor săi telefoane mobile, dispozitive pentru acasă și servicii cloud.

Cu peste 20 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, cu o rețea globală dezvoltată și parteneri din întreaga lume, Huawei Consumer BG este orientată spre a oferi soluții inovatoare, punând la dispoziție experiențe extraordinare prin tehnologii avansate. Huawei își respectă astfel angajamentul și îndeplinește visele oamenilor de pretutindeni.

Despre Swarovski

Swarovski înseamnă calitate inegalabilă, măiestrie și creativitate. Înființat în 1895 în Austria, Swarovski creează, produce și comercializează cristale de înaltă calitate, pietre prețioase și pietre create, precum și produse finite, cum ar fi bijuterii, accesorii și produse de iluminat. Sărbătorind în prezent cea de-a 120-a aniversare și fiind condusă de cea de-a cincea generație de membri ai familiei, Swarovski Crystal Business are o acoperire globală, cu aproximativ 2560 de magazine în 170 de țări, mai mult de 25.000 de angajati, și venituri de aproximativ 2,33 miliarde de euro în 2014. Împreună cu compania Swarovski Optik (care produce dispozitive optice) și Tyrolit (produse abrazive), Swarovski Crystal Business formează Grupul Swarovski. În 2014, Grupul Swarovski a generat venituri de aproximativ 3,05 miliarde de euro și a angajat mai mult de 30.000 de oameni. Fundația Swarovski a fost înființată în 2012 pentru a onora spiritul filantropic al fondatorului Daniel Swarovski. Misiunea sa este de a sprijini creativitatea și cultura, de a promova bunăstarea și conservarea resurselor naturale.

Huawei – 11 ianuarie 2016

Views: 0

Lasă un răspuns