Huawei își prezintă strategia de vânzări pentru open market
Huawei este în prezent cel de-al treilea producător de smartphone-uri la nivel global, iar compania impune noi tendințe atât în ceea ce privește tehnologiile integrate în produsele sale, cât și în ceea ce privește strategia sa de vânzări. Astăzi, compania a prezentat abordarea sa în piața de open market, astfel că, în timpul CEE&Nordic Huawei CBG Open Channel Meeting, reprezentanții Huawei și clienții cheie din regiune și-au împărtășit experiențele pe acest segment de piață.
La sfârșitul lunii iulie a acestui an, Huawei Consumer Business Group a anunțat performanțele sale financiare pentru prima jumătate a anului 2016: veniturile înregistrate din vânzări în această perioadă au crescut cu 41%, în comparație cu același interval al anului precedent, ajungând la 77,4 miliarde de yuani chinezești. Livrarile de smartphone-uri au ajuns la 60.56 milioane de unități, ceea ce reprezintă o creștere de la an la an de 25%. Aceste rezultate remarcabile au fost posibile datorită popularității în creștere pe care smartphone-urile vârf de gamă Huawei o au, precum și datorită strategiei de vânzări.
Potrivit ultimelor date din raportul GFK, în Iulie 2016, Huawei a ajuns la 12,5% cota de piață, raportată la volumul livrărilor. Compania își mărește în permanență canalele de vânzări și își dezvoltă capabilitățile de distribuție. În cadrul conferinței dedicate canalelor open market, experții Huawei și partenerii au împărtășit observațiile lor, discutând despre strategia de produs, precum și despre cea de vânzări. Mai mult decât atât, au vorbit și despre planurile pentru 2017.
“Suntem bucuroși să împărtășim informații legate de strategia noastră, care a dus la o creștere incredibilă a Huawei, atât în ceea ce privește vânzările, cât și în ceea ce privește recunoașterea brandului. Poziția noastră, cea de al treilea brand la nivel global, ne obligă să vorbim despre planurile noastre și să ne împărtășim experiențele care ne-au adus acolo unde suntem, printre pionierii pieței de dispozitive mobile,” a declarat Wang Yanmin, Președintele CEE&Nordic Region, Huawei Consumer Business Group.
Conferința s-a desfășurat sub motto-ul Deschidere, transparență, cooperare și câștig, iar panel-urile au fost dedicate strategiei Huawei și colaborării cu operatorii și partenerii de business. Wang Yanmin, Președintele Huawei pentru Europa Centrala și de Vest a discutat nu doar despre rezultatele de vânzări, ca de exemplu imensa popularitate pe care P8lite o are în Polonia, ci și despre imaginea brandului, precum clasarea pe poziția 50 în topul BrandZ “Top 100 Global Brands.”
Despre Huawei Consumer Business Group
În 2014, produsele și serviciile Huawei au acoperit peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. În 2014, Huawei s-a clasat pe locul al treilea în ceea ce privește livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deține 16 centre R&D în țări precum Germania, Suedia, Statele Unite ale Americii, Rusia, India și China. Făcând parte din cele 3 filiale ale companiei Huawei, Huawei Consumer BG pune la dispoziția consumatorilor săi telefoane mobile, dispozitive pentru acasă și servicii cloud.
Cu peste 20 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, cu o rețea globală dezvoltată și parteneri din întreaga lume, Huawei Consumer BG este orientată spre a oferi soluții inovatoare, punând la dispoziție experiențe extraordinare prin tehnologii avansate. Huawei își respectă astfel angajamentul și îndeplinește visele oamenilor de pretutindeni.
Pentru mai multe informații, puteți accesa link-ul: http://consumer.huawei.com
Varșovia, 30 August 2016 – Huawei
Views: 0