Huawei este liderul în inovații în rândul producătorilor de dispozitive mobile

Pentru al doilea an la rând, Huawei a înregistrat cel mai mare număr de cereri internaționale de brevete pentru soluții inovatoare. Datorită celor 16 centre R&D din întreaga lume și a colaborării cu zeci de parteneri, precum și a bugetului anual dedicat dezvoltării, compania este unul dintre liderii mondiali în domeniul cercetării.

Huawei a demonstrat încă o dată că dezvoltarea și implementarea propriilor tehnologii, reprezintă baza unei strategii solide pe termen lung. Astfel, pentru al doilea an consecutiv, Organizația Mondială a Proprietății Intelectuale (WIPO) a clasat Huawei în fruntea listei de cereri internaționale de brevete. În 2015, Huawei a solicitat 3898 de brevete, pentru soluții inovatoare, dezvoltate în propriile centre R&D, cu aproape 1500 cereri mai multe decât ocupanta locului doi.

315px-Huawei.svg

Mai mult, creșterea există și la nivel de companie, numărul cererilor de brevete fiind cu 450 mai mare în comparație cu anul 2014 subliniind dezvoltarea rapidă a companiei și angajamentul pentru inovație.

În plus, față de cererile depuse către WIPO la nivel global, Huawei a depus un total de 1953 de aplicații la Oficiul European de Brevete (EPO), în anul 2015. În decursul aceluiași an, compania a fost pe primul loc în Europa în topul solicitărilor de brevete din domeniul comunicațiilor digitale, cu 1197 de cereri depuse numai în acest sector.

“Suntem foarte mândri de aceste realizări. Am muncit din greu și vom continua în același ritm pentru a susține dezvoltarea inovației. Implementarea propriilor soluții, care ne permit să le oferim clienților noștri produse și servicii de top, este o tradiție adânc înrădăcinată în istoria companiei noastre. Inovația face parte din ADN-ul companiei,” a declarat  Sorina Măcărescu, director marketing divizia de terminale Huawei România.

Angajamentul Huawei de a dezvolta tehnologii inovatoare se reflectă în noile produse lansate, precum cele din gama Mate și P. Astfel, noul vârf de gamă Huawei P9 oferă un sistem dual camera, dezvoltat împreună cu prestigioasa companie Leica reușind să surprindă fotografii de o calitate deosebită.

Inovațiile Huawei sunt generate în 6 centre de inovație, 45 centre de pregătire și în 16 centre R&D în țări precum Finlanda, Germania, Suedia, Statele Unite ale Americii, Franța, Italia, Rusia, India și China. Mai mult, peste 70.000 angajați, care reprezintă peste 45% din forța de muncă totală a companiei, sunt implicați în procesul de dezvoltare de produse și servicii.

Potrivit unui principiu stabilit de fondatorul companiei Huawei, bugetul anual pentru dezvoltare nu poate fi mai mic de 10% din profitul anual al companiei, însă compania alocă constant chiar mai mult în acest scop. Astfel, în 2012, procentul a fost de 13,7%, iar în 2015 14,3% din profit.

Despre Huawei Consumer Business Group

În 2014, produsele și serviciile Huawei au acoperit peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. În 2014, Huawei s-a clasat pe locul al treilea în ceea ce privește livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deține 16 centre R&D în țări precum Germania, Suedia, Statele Unite ale Americii, Rusia, India și China. Făcând parte din cele 3 filiale ale companiei Huawei, Huawei Consumer BG pune la dispoziția consumatorilor săi telefoane mobile, dispozitive pentru acasă și servicii cloud.

Cu peste 20 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, cu o rețea globală dezvoltată și parteneri din întreaga lume, Huawei Consumer BG este orientată spre a oferi soluții inovatoare, punând la dispoziție experiențe extraordinare prin tehnologii avansate. Huawei își respectă astfel angajamentul și îndeplinește visele oamenilor de pretutindeni.

Huawei – 13.06.2016

Views: 0

Lasă un răspuns