HMD x SINEAD GOREY = O COLABORARE INEDITĂ – Ochelari de soare îndrăzneți, sub forma unor smartphone-uri și rucsacuri concepute special pentru telefoane

  • Human Mobile Devices (HMD) și designerul Sinead Gorey, prezent la London Fashion Week au lansat „The Phonecore Collection”, pentru a sărbători start-ul vânzărilor smartphone-ului Pulse Pro de la HMD.
  • Printre accesoriile care ies în evidență din colecția Phonecore, ce completează noul Pulse Pro, se numără ochelarii de soare supradimensionați, cu lentile sub forma unor smartphone-uri, un rucsac conceput special pentru telefon și o curea cu toc pentru smartphone.
  • 43% din tinerii din generația Z spun că reparabilitatea va fi următorul subiect de mare importanță, iar 41% dintre ei spun că ar cumpăra un dispozitiv electronic pe care l-ar putea repara singuri. Doar 8% ar arunca un telefon cu ecranul defect sau spart.
  • Colecția HMD x Sinead Gorey „Phonecore” se lansează astăzi (marți, 21 mai) în întreaga lume.

Pentru a sărbători ieșirea pe piață a smartphone-ului HMD Pulse Pro, inovatorul european în materie de telefonie mobilă, Human Mobile Devices (HMD) și designerul Sinead Gorey, care își prezintă creațiile de ceva timp la London Fashion Week, au făcut echipă pentru a crea „The Phonecore Collection”, care include o pereche de „Screen shades” – ochelari de soare, cu rame verticale și lentile sub formă de telefon mobil.

Colecția Phonecore este o ediție limitată de accesorii marca Sinead Gorey, toate inspirate de – și integrate cu – unul dintre primele smartphone-uri originale HMD, HMD Pulse Pro și de culoarea acestuia, Glacier Green. Colecția își propune să însoțească, să pună în evidență și să accesorizeze un smartphone, așa cum nu a mai fost făcut în lumea modei până acum.

„Suntem foarte încântați să prezentăm lumii dispozitivul HMD Pulse Pro și această colecție unică Phonecore, gândită de Sinead Gorey. Este întruchiparea perfectă a ceea ce reprezintă HMD Pulse Pro, și HMD. Oamenii nu își mai doresc doar tehnologie de ultimă generație , ci vor ca smartphone-urile lor să fie și un  „statement” de modă – iar HMD Pulse Pro le reprezintă pe amândouă. Pe lângă camera de 50 MP, funcția selfie care se activează prin gesturi și tehnologia de ultimă generație, dispozitivul are o estetică diferită, ce readuce stilul „normcore” în prim plan, ceea ce face din acesta un accesoriu excelent pentru orice garderobă. Dispozitivul are, de asemenea, un preț accesibil, deoarece ne dorim ca oricine să poată avea access la telefoane de calitate.”, a declarat Lars Silberbauer, directorul de marketing al HMD.

„Având telefonul HMD Pulse Pro ca inspirație, colecția noastră Phonecore este testamentul perfect pentru îmbinarea dintre tehnologie și modă. Fiecare accesoriu amintește de estetica futuristă „space age” a anilor ’70, cu inspirație art-deco, dar având tehnologia modernă în centrul său. Pentru mine, este clar că intersecția dintre modă și tehnologie va duce la și mai multe inovații în industrie și va aduce în prim plan accesoriile.”, a declarat designerul de modă Sinead Gorey despre lansarea colecției Phonecore.

Gama HMD x Sinead Gorey „Phonecore” cuprinde:

  • Phonecore „Screen shades”: o pereche îndrăzneață de ochelari de soare supradimensionați, cu rame verticale care se potrivesc exact cu forma smartphone-ului, completate de lentile negre care imită ecranul dispozitivului. Să porți două siluete de smartphone pe post de ochelari de soare este cu adevărat „un vibe”, cum s-ar zice.
  • Phonecore „Mobile backpack”: un rucsac micuț imprimat 3D, conceput special pentru a ține smartphone-ul în el. Design-ul semitransparent se bazează pe trendul deja răspândit al mini-genților, dar pune smartphone-ul în prim-plan. Geanta a fost, de asemenea, proiectată pentru ca un HMD Pulse Pro să poată sta în poziție verticală, ceea ce înseamnă că ai mâinile libere să faci selfie-uri din mers. 
  • Cureaua Phonecore: un accesoriu modern care transformă smartphone-ul într-o vedetă. Cureaua amintește de centurile pentru scule, fiind  prevăzută cu o husă pentru telefon, ceea ce o face un accesoriu utilitar de ultimă generație.

Articolele din colecția HMD x Sinead Gorey „Phonecore” pot fi combinate cu o varietate mare de articole vestimentare și alte elemente „must have” de modă, dar combinația de culori aleasă se potrivește foarte bine cu estetica „normcore 2.0” și cu ținutele monocromatice.

Colecția este, de asemenea, un simbol venit la momentul oportun al importanței smartphone-ului în viața de zi cu zi a oamenilor în materie de modă. Noile studii efectuate de HMD au arătat că 54% dintre tinerii din generația Z consideră că smartphone-ul lor este mai mult decât un simplu dispozitiv funcțional, considerându-l și un accesoriu[1] (o tendință care revine în prim plan și care a fost observată pentru prima dată în perioada Y2K), iar unul din patru respondenți a declarat că a cumpărat un telefon pentru că se potrivește stilului său[2].

Studiul a fost realizat pentru a însoți lansarea produselor și a scos la iveală o serie de alte statistici notabile, în primul rând legate de costuri. Având în vedere că multe telefoane mobile din Mare Britanie au acum un preț ridicat, de peste 1.000£, jumătate dintre tinerii din generația Z au recunoscut că au renunțat la unele mici „răfățuri” costisitoare, cum ar fi mesele în oraș sau ieșirile cu prietenii, pentru a cumpăra un telefon. Mai mult, 15% au declarat că au sacrificat chiar și „lucruri importante”, cum ar fi vacanțe în locații însorite sau avansul pentru o casă, pentru a-și lua telefonul mobil dorit. Pe de altă parte, și îmbucurător, 53% au declarat că nu ar cheltui niciodată 1.000£ pe un telefon[3].

În plus, studiul a explorat posibilitatea de reparare a dispozitivelor – un avantaj cheie al telefonului Pulse Pro – care, potrivit generației Z, va fi următoarea tendință la scară largă în rândul produselor de consum. Un procent considerabil de 43% au afirmat acest lucru, iar 41% au spus că ar fi mai predispuși să cumpere un dispozitiv electronic dacă l-ar putea repara singuri. Pentru a demonstra cât de dedicată este generația Z sustenabilității, doar 8% au declarat că ar arunca un telefon cu ecranul defect sau spart[4].

Colecția HMD x Sinead Gorey „Phonecore” va fi lansată la nivel global cu un număr limitat de accesorii disponibile pentru publicul larg. Pentru noutăți, vizitați pagina de Instagram HMD.

Despre HMD Pulse Pro: Selfie-uri la alt nivel

HMD Pulse Pro este cel mai nou bun prieten al iubitorilor de selfie-uri. Cu o cameră frontală de 50 MP, fotografiile perfecte de vară ce pot fi imortalizate cu aceasta vor fi invidiate de toți. Cu două degete în semn de salut poate fi pornită funcția „Selfie Gesture Navigation”. Astfel se pot face poze cu o simplă mișcare a mâinii, sau „hands-free”, imitând o inimă cu degetele, îndreptând degetul mare în sus sau ridicând ambele mâini – perfect pentru selfie-urile de grup. În același timp, selfie-urile neclare pe timp de noapte nu mai sunt motiv de îngrijorare, datorită modului „AI Super Portrait” al HMD Pulse Pro, care face ca până și cele mai întunecate selfie-uri să pară la fel de clare ca ziua. Fiind mai ușor ca niciodată să surprindeți amintiri la calitate înaltă, HMD Pulse Pro ajută orice utilizator să pară un fotograf profesionist, fără nicio pregătire.

HMD Pulse Pro de la HMD este un „statement” de modă care nu se va demoda, disponibil în trei nuanțe electrizante: Glacier Green, Twilight Purple și Black Ocean. Și culorile nu se rezumă la telefon. Pulse Pro Glacier Green are un încărcător asortat, care se vinde separat. Cu un design mereu la zi, este un telefon care te face să te simți ca o celebritate, dar fără prețul pe care l-ar plăti o celebritate pentru un smartphone.

La prețul de 799 RON, HMD Pulse Pro este disponibil pentru achiziționare în culorile Glacier Green, Black Ocean și Twilight Purple: www.hmd.com/ro_ro/hmd-pulse-pro. HMD Pulse Pro face parte din noua colecție originală HMD, care include, de asemenea, HMD Pulse+ și HMD Pulse.

Gestionați-vă în mod responsabil timpul petrecut în fața ecranului, surprindeți momentul, dar asigurați-vă că trăiți și momentul. Găsiți aici sfaturi pentru a începe detoxifierea digitală.

Pot exista variații în ceea ce privește oferta. Verificați disponibilitatea la nivel local. Toate specificațiile, caracteristicile și alte informații despre produs furnizate pot fi modificate fără notificare prealabilă.


[1] Pe baza unui sondaj realizat de One Poll în numele HMD, în perioada 12-17 aprilie 2024, pe un eșantion de 1.000 de posesori de telefoane mobile din Marea Britanie.

[2] Pe baza unui sondaj realizat de One Poll în numele HMD, în perioada 12-17  aprilie 2024, pe un eșantion de 1.000 de posesori de telefoane mobile din Marea Britanie.

[3] Pe baza unui sondaj realizat de One Poll în numele HMD, în perioada 12-17 aprilie 2024, pe un eșantion de 1.000 de posesori de telefoane mobile din Marea Britanie.

[4] Pe baza unui sondaj realizat de One Poll în numele HMD, în perioada 12-17 aprilie 2024, pe un eșantion de 1.000 de posesori de telefoane mobile din Marea Britanie.

Views: 6

Lasă un răspuns