Faceţi cunoştinţă cu noul Logitech

Logitech dezvăluie cea mai mare transformare de brand din istoria sa. Luând naştere ca o companie tech, Logitech poziţionează astăzi design-ul în centrul existenţei sale. Compania a reuşit să dezvolte un portofoliu de produse care reprezintă mai mult decât simple periferice pentru PC, cât şi dispozitive care îşi găsesc funcţionalitatea în viaţa de zi cu zi a fiecăruia dintre noi. Brandul reflectă noua viziune a companiei printr-o paletă de culori proaspete şi un logo reconceput. Un nou brand va fi creat pentru cele mai noi categorii de produse: Logi.

Logitech-MXMaster

Începând cu 2013, Logitech a lucrat la reinventarea companiei prin inovarea produselor sale. Cele mai noi dispozitive reprezintă o expresie ale acestor schimbări, Logitech aflându-se în proces de schimbare a identităţii de brand. În următorul an, veţi recunoaşte noile culori îndrăzneţe şi design-uri simple pe Logitech.com, pe platformele de social media, ambalaje şi display-urile in-store.

“Procesul de rebranding a Logitech a început cu ceva timp în urmă prin crearea de produse care îmbină design-ul şi tehnologia, oferind experienţe incredibile pentru utilizatori”, a precizat Bracken Darrell, CEO şi preşedinte Logitech. “Am organizat o echipă de design redutabilă, condusă de Alastair Curtis. Design-ul este, de acum, în centrul a tot ceea ce facem. Atenţia pe care o dăm acestuia transcede clasica definiţie. Pentru noi, design-ul reprezintă o îmbinare a tehnologiei avansate cu strategia de business şi insight-urile venite de la utilizatori.”

Ca parte a reinventării brand-ului, numele Logi va însoţi produse selecţionate în categoriile existente, iar câteva suprize sunt aşteptate în noile categorii.

“Logitech a trecut prin schimbări majore, creând o identitate care reflectă pe deplin ceea ce suntem astăzi şi ceea ce vom fi în viitor”, a precizat Alastair Curtis, chief design officer în cadrul Logitech. “O transformare a unei companii de o asemenea magnitudine are nevoie de o schimbare la fel de îndrăzneaţă a brandului său.“

Despre Logitech

Logitech concepe produse care îşi găsesc locul în viaţa de zi cu zi a oamenilor, conectându-i la experienţele digitale pe care şi le doresc. În urmă cu 30 de ani, Logitech a început să-i conecteze pe oameni prin computere, iar în acest moment crează produse care îi aduc pe oameni mai aproape prin muzică, gaming, video şi computing. Înfiinţată în 1981, Logitech International este o companie elveţiană listată la SIX Swiss Exchange (LOGN) şi la Nasdaq Global Select Market (LOGI).

NEWARK, California – 8 iulie 2015 – Logitech

Hits: 3

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: