EuroGsm a inregistrat cresteri de peste 35% la vanzarea de gadget-uri si accesorii

  • Prima jumătate a anului 2016 a fost marcată de o creștere semnificativă a interesului clienților EuroGsm față de oferta de gadget-uri și accesorii a retailerului
  • În prima jumătate a anului, din cele 110 magazine EuroGsm din țară s-au cumpărat cu 35% mai multe gadget-uri și accesorii decât în aceeași perioadă a anului trecut
  • La rândul său, magazinul online eurogsm.ro a generat un interes crescut al clienților companiei, astfel încât numărul comenzilor pentru achiziția online de gadget-uri și accesorii a crescut cu 40%

Prima jumătate a anului 2016 a fost marcată de o creștere semnificativă a interesului clienților EuroGsm față de oferta de gadget-uri și accesorii a companiei. Aceasta a înregistrat creșteri în volum de 35% la vânzările efectuate direct din magazinele din țară și de 40% din shop-ul online.

Zoltan Halmai

”2016 este anul în care putem observa că achiziția de gadget-uri și de accesorii inteligente nu mai reprezintă un domeniu predilect al bărbaților, femeile devenind cel puțin la fel de interesate de acest aspect. Practic, putem observa un interes aproximativ egal din partea acestora, însă comportamente de achiziție diferite: în timp ce bărbații par mai încrezători în achiziția unor gadget-uri online, femeile sunt puțin mai precaute, preferă să testeze direct in magazine, să verifice variante și să înțeleagă mai bine funcționalitățile produselor. Ne bucurăm că putem oferi ambele variante clienților noștri și sperăm să ne menținem pe aceeași tendință pozitivă până la finalul anului.”, a declarat Zoltan Halmai, Director Comercial al EuroGsm.

În prima jumătate a anului, cel mai popular produs achiziționat din magazinele EuroGsm a fost acumulatorul extern Setty 4000 mAh în timp ce, direct din magazinul online al companiei, cel mai bine vândut produs a fost smartphone-ul Samsung Galaxy J5.

19 septembrie 2016 – EuroGsm

Hits: 0

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: