Ericsson va cumpăra televiziunea americană FYI

  • Televiziunea americană FYI este un furnizor de conținut TV și media nivel global, cu sediul central în Grand Prairie, Texas, și are aproximativ 150 de angajați.
  • Combinând experiența de pe piața din SUA în servicii de metadate, convertire și integrare a celor de FYI cu poziția de lider a Ericsson în aceste domenii în Europa, cele două companii vor deveni o forță globală în ceea ce privește descoperirea de conținut.
  • Optimizarea descoperirii de conținut este o componentă cheie a strategiei Ericsson pe TV și Media de a îmbunătăți experiența video într-o lume în care conținutul TV și media se urmarește pe mai multe ecrane.Televiziunea FYI colectează și distribuie zilnic conținut media de divertisment și programe de televiziune liniară, clasică, de la peste 9,000 de canale TV. Mai mult decât atât, conținutul este transpus în formate personalizate pentru a fi utilizate pe dispozitive conectate precum tablete, telefoane, PC-uri, portale de internet sau console de jocuri.

Ericsson (NASDAQ: ERIC) va cumpăra televiziunea americană de divertisment FYI, unul dintre cei mai mari furnizori de conținut multimedia și metadate descriptive, cu sediul în Grand Prairie, Texas. Achiziția va consolida poziția deja dominantă a Ericsson pe piața globală de servicii TV și media.

Ericsson Image

Creșterea numărului de servicii TV și video disponibile pe din ce în ce mai multe dispozitive pune la dispoziția utilizatorilor o gamă largă de opțiuni. Conform ultimul raport Ericsson ConsumerLab, 50% din spectatorii care urmăresc programe TV în mod tradițional spun că nu pot găsi un program bun pe care să îl urmărească zilnic – evidențiând astfel importanța descoperirii de conținut. Combinând experiența de pe piața din SUA în materie de servicii de metadate, convertire și integrare a celor de FYI cu poziția de lider a Ericsson în aceste domenii în Europa, cele două companii vor deveni o forță globală în ceea ce privește descoperirea de conținut. Indiferent dacă spectatorii urmăresc televiziunea tradițională sau conținut video la cerere, Ericsson îi va ajuta pe aceștia să descopere coținutul cel mai potrivit pentru nevoile lor, oriunde și oricând îl vor căuta și mereu în formatul potrivit.

„Pe măsură ce industria de TV și media evoluează și comportamentul spectatorilor se schimbă, credem că un conținut de calitate, bogat în metadate descriptive va fi o componentă cheie pentru personalizarea experienței de vizionare TV”, a menționat Magnus Mandersson, Executive Vice President and Head of Business Unit Global Services la Ericsson. „Capabilitățile noastre în platforme TV și descoperire de conținut, ne vor oferi posibilitatea de a identifica noi oportunități de venituri, dar și să-i ajutăm pe clienții noștrii să-și îmbunătățească experiența de vizionare. Experiența și baza de utilizatori a televiziunii FYI din SUA va fi o parte integrată a strategiei noastre de dezvoltare și va consolida poziția noastră de lider pe piața furnizorilor de servicii media în lume.”

Angajații televiziunii FYI se vor alătura diviziei Broadcast & Media Services, parte a Ericsson Business Unit Global Services, achiziția fiind anticipată să se finalizeze în primul trimestru din 2016.

La începutul acestui an, Ericsson a pus bazele unui hub de emisie și servicii media în SUA, cu sediul în Atlanta, Georgia. Compania furnizează momentan servicii de subtitrare și afișare de informații către stații de emisie din toată lumea, cu planuri de a livra în următoarele luni și servicii de descriere video și narare pentru persoanele cu disabilități de vedere și auz.

În fiecare zi, oameni de pe toate continentele urmăresc programe de televiziune pregătite, administrate și difuzate de peste 2.500 de angajați Ericsson care lucrează în sedii din Europa, Orientul Mijlociu, Asia Pacifica și SUA.

Ericsson este cel mai mare furnizor de servicii de descoperire de conținut din Europa, livrând metadate descriptive, imagini, și recomandari pentru peste 3000 de canale TV, în peste 30 de limbi. În fiecare an, Ericsson Broadcast and Media Services distribuie peste 2,7 milioane de ore de programe în peste 90 de limbi pentru mai mult de 500 de canale TV la nivel global. Totodată, compania livrează mai mult de 200,000 de ore de subtitrări anual, dintre care 80,000 de ore sunt live.

Ericsson – 22 ianuarie 2016

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: