easySales, parteneriat cu Aqurate pentru o mai bună retenție a clienților din eCommerce, prin Inteligența Artificială

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că oferă opțiuni pentru o retenție mai eficientă a clienților magazinelor online, prin parteneriatul cu Aqurate, soluție bazată pe Inteligența Artificială (AI).

Aqurate este un produs românesc special construit pentru eCommerce, care ajută comercianții să își crească afacerea utilizând inteligența artificială pentru analiza datelor.

„Ținând cont de misiunea noastră comună de a ajuta comercianții să își crească vânzările, deschidem un parteneriat prin care comercianții easySales vor beneficia de trei instrumente ce îi vor ajuta să înțeleagă mai bine cum să convertească și să își păstreze eficient clienții. Potrivit principiului conform căruia nu poți evalua ceea ce nu măsori, soluția Aqurate se asigură că utilizatorii aleg acțiunile ce le aduc un mai mare randament al investiției”, declară Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

“Ne bucurăm să lucrăm îndeaproape cu easySales pentru a le permite clienților noștri o experiență cât mai plăcută, folosind platforma Aqurate. Dorim ca acest parteneriat să reprezinte, pentru cât mai multe magazine din eCommerce, o oportunitate de a beneficia de un produs bazat pe inteligența artificială, ce permite o mai bună cunoaștere a propriilor date, oferă recomandări de produse personalizate și ajută la segmentarea clienților”, adaugă Vlad Marincas, CEO Aqurate.

easySales rezolvă problemele complexității prezenței pe marketplace-uri populare, ale lipsei de integrare între diferitele platforme utilizate de comercianți – platforme eCommerce, soft de facturare, platforme curieri, marketplace-uri, astfel încât comerciantul își poate crea propriul ecosistem eficient, fără să se conecteze la alte platforme.

Aqurate oferă trei produse principale:

Insights, ce permite:

  • vizualizarea tuturor informațiilor legate de shop, într-un dashboard ușor de înțeles care ajută comerciantul să înțeleagă în ce anume să investească mai departe;
  • monitorizarea indicatorilor esențiali – cost de achiziție, randament al promovării, valoare totală a unui client;
  • notificări care ajută la identificarea amenințărilor sau a oportunităților – spre exemplu, creșterea sau scăderea ratei de conversie;

Recommendations, ce include recomandări personalizate de produse, astfel:

  • ofertare de produse recomandate în baza analizei coșului de cumpărături, pe website și prin email;
  • listare de produse similare în pagina de detalii produs;
  • listare de produse complementare (cross-sell) în pagina de detalii produs și pagina de check-out;

Segmentation, ce ajută la îmbunătățirea retenției, prin emailuri eficient segmentate:

  • segmentare conform modelului recency – frequency – monetary value – în funcție de durata de la ultima comandă efectuată, frecvența cumpărăturilor și valoarea totală plătită;
  • newsletter și discount-uri personalizate;
  • analiză a comportamentului consumatorului;

Aqurate este o platformă SaaS bazată pe inteligența artificială, care ajută companiile din eCommerce să își folosească datele pentru a-și crește magazinele online. Aqurate oferă 3 produse: analiză a datelor, recomandări personalizate de produse și segmentare de clienți, toate acestea îmbunătățind procesul decizional și ajutând clienții să își mărească conversiile. Mai multe informații sunt disponibile pe: www.aqurate.ai

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com

Hits: 8

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: