easySales integrează marketplace-ul Decathlon și deschide utilizatorilor accesul la 12 piețe europene

  • Decathlon estimează 200 de parteneri locali și 50.000 de produse disponibile în marketplace, la finalul anului 2022
  • Vânzările online Decathlon s-au triplat, în ultimul an
  • Segmentul Sport și Aer Liber este în top 3 creșteri anuale în platforma easySales, cu un avans de 13%
  • Noi platforme majore integrate în easySales vor fi anunțate în conferința eCommerce Talks by easySales din 31 octombrie

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales integrează marketplace-ul Decathlon și deschide clienților săi accesul la 12 piețe europene.

„Ne continuăm expansiunea și avansăm într-unul dintre domeniile care cresc spectaculos de la an la an, segmentul de Sport și Aer Liber, iar partenerul natural pentru această evoluție este Decathlon. Prin integrarea noului marketplace, deschidem drumul pentru accesul la 12 piețe europene pentru fiecare utilizator easySales”, declară Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Decathlon a lansat primul marketplace online dedicat exclusiv sportului din România și își propune colaborări cu peste 200 de parteneri locali și peste 50,000 articole disponibile până la final de 2022. Compania încheie în fiecare săptămână noi colaborări prin care extinde gama de produse din marketplace.

„În ultimii ani, mediul digital s-a dezvoltat, iar vânzarile online decathlon.ro s-au triplat. Am remarcat un interes tot mai crescut pentru anumite sporturi, iar asta ne-a determinat ca, prin intermediul marketplace-ului decathlon.ro, să completăm oferta existentă de produse. Ne dorim să dezvoltăm parteneriate de lungă durată cu vânzători de produse sportive din România, iar parteneriatul cu EasySales ne va ajuta să integrăm și sincronizăm rapid oferta sportivă pe decathlon.ro, pentru a continua să facem sportul accesibil”, adaugă Ioana Anghel, Marketplace Leader, Decathlon România.

easySales va anunța și alte noi integrări majore în platforma proprie, în cadrul evenimentului eCommerce Talks. Conferința organizată de easySales ajunge la a treia ediție și este susținută de partenerii: Gomag, Innoship, Soline, DPD, ConvKit, Packeta, Releva, Aqurate, MerchantPro, GunMedia, Simplify by KLG, Reefkig, Flanco, 2Ship și SMSO.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de coechipieri în 2021. Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate – preț foarte bun.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com.

Hits: 8

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: