DRESSBOX face bilanțul anului: cât de interesate au fost româncele sa închirieze rochii de ocazie

DRESSBOX, cel mai popular serviciu de închirieri rochii din România, face bilanțul pentru 2016 înainte de ultimele două mari evenimente: Crăciun și Revelion. Anul acesta a însemnat o creștere însemnată a afacerii și, mai ales, a interesului pe care femeile din România l-au aratat ideii de a închiria rochii elegante, premium pentru evenimentele importante din viața lor.

Showroom DRESSBOX (2)

 Nunţile sunt de departe cele pentru care s-au închiriat cele mai multe rochii şi accesorii. Acestea sunt urmate de botezuri, baluri de absolvire sau gale elegante, cu cod vestimentar. Femeile au mai preferat să-și închirieze ținuta în loc să cumpere pentru cununii civile, aniversări, petreceri, şedinţe foto, ieşiri în club sau concerte. Astfel, la final de 2016, DRESSBOX raportează o dublare a cifrei de afaceri față de 2016, cele mai mari încasări fiind în luna septembrie, urmată de mai şi cele trei luni de vară.

Trafic mai mare pe site și mii de femei mulțumite

În 2016, DRESSBOX a ajuns la peste 2.500 de comenzi, cu o valoare medie a coşului de aproximativ 360 de lei. Peste 1.800 de femei au apelat la serviciile companiei şi au închiriat în total în jur de 2.400 de rochii şi 850 de accesorii. Cele mai multe rochii închiriate de acelaşi client au fost în număr de 12, adică, în medie, o rochie pe lună. Comenzile online au crescut semnificativ față de anul precendent, din ce în mai multe femei alegând să închirieze direct online rochia preferată.

Showroom DRESSBOX (1)

Mai mult, site-ul DRESSBOX a fost accesat de peste 600.000 de utilizatori, cu aproximativ 1.000.000 de sesiuni. De remarcat este că mai mult de jumătate din comenzile plasate în 2016 au fost înregistrate de pe telefon sau tabletă, iar în ceea ce privește vizitele ponderea e cu 68% în favoarea telefoanelor, 27% pentru desktop și 5% pentru tabletă.

Clientele DRESSBOX sunt atente la calitatea materialului, croiala şi modul în care se aşază fiecare rochie. Aici intervin şi stiliştii companiei, care le stau la dispoziţie doamnelor cu sfaturi pentru alegerea rochiei potrivite, în showroom şi la telefon, mail sau chat. Brandurile preferate sunt Terani Couture, Halston Heritage, Blumarine, Roberto Cavalli și Elisabetta Franchi.

Pentru petrecerile de Crăciun și Revelion, specialiștii DRESSBOX susțin că acest sezon este despre paiete cât mai colorate în combinaţii extravagante, catifea şi dantelă, potrivite atât pentru petrecerea de Crăciun, cât şi pentru Revelion. Aici intervine imaginaţia pentru stylingul ţinutei, care trebuie adaptat fiecărei ocazii. Mai mult, pentru doamnele care nu doresc neapărat o rochie pentru petrecerile sezonului, designerii aduc veşti bune: salopete vaporoase sunt în tendinţe.

În ceea ce privește cromatica, nuanţele preferate din această perioada sunt: burgundy, navy blue, negru şi, bineînţeles, reflexiile metalice. Stiliştii recomandă înlocuirea nuanţelor închise cu tonuri vibrante, preferatele podiumurilor de prezentare.

Sfatul esențial de care ar trebui să țină cont toate doamnele care se pregătesc pentru petreceri speciale de Crăciun și Revelion e că să fie bine îmbrăcate presupune să adauge accente glam stilului personal, evitând o apariţie prea încărcată. Dacă stilul este unul simplu, e potrivită o rochie minimalistă, iar lookul poate fi completat cu accesorii de statement. Pentru cele care doresc o apariție originală, pot opta pentru paiete şi un styling out of the box. Nu în ultimul rând, stiliştii DRESSBOX reamintesc că ţinuta trebuie să fie potrivită locaţiei şi atmosferei petrecerii.

Despre DRESSBOX

DRESSBOX este un serviciu de închiriat rochii și accesorii, care a debutat oficial pe piața din România în urmă cu 2 ani. În prezent, portofoliul cuprinde peste 1.500 de rochii, pantofi și bijuterii autentice de la peste 100 de designeri de top.

DRESSBOX a pornit de la un scop practic: costul redus pentru o ținută de înaltă calitate. Prețurile sunt cu până la 90% mai mici decât în magazine și se găsesc disponibile creațiile unor dsigneri precum Valentino, Oscar de la Renta, Alexander McQueen, Saint Laurent, Dolce&Gabbana sau Vivienne Westwood. Odată cu costul redus, DRESSBOX își ajută clientele și să economisească timp. Prin intermediul platformei dressbox.ro, acestea își pot alege rapid o ținută completă pentru evenimentele la care participă .

DRESSBOX se adresează celor care vor să experimenteze cu branduri și stiluri noi și care prețuiesc eleganța, fără a investi o avere în haine. DRESSBOX este și pe Facebook.

DRESSBOX – București, 22 decembrie 2016

Visits: 0

One thought on “DRESSBOX face bilanțul anului: cât de interesate au fost româncele sa închirieze rochii de ocazie

Lasă un răspuns