Deutsche Telekom, Telekom Romania și Billie Eilish pun în lumină contribuția pe care o aduce societății generația Z

  • Astăzi sărbătorim Ziua Internațională a Tineretului și lansăm campania #WHATWEDONEXT, prin care dorim să recunoaștem inițiativele tinerilor de pretutindeni la viața, procesele politice, economice și sociale
  • Deutsche Telekom se parteneriază cu câștigătoarea a 5 premii GRAMMY, pentru a răspândi un mesaj de optimism în mediul digital, într-o lume afectată de criza COVID-19, prin prisma primei generații cu adevarat digital nativă
  • Cercetările Deutsche Telekom arată că generația Z a manifestat un nivel ridicat de optimism pentru potențialul pe care îl poate oferi tehnologia
  • Billie Eilish, Deutsche Telekom și Telekom Romania dau startul în social media conversației în jurul viziunii generației Z asupra viitorului, folosind hashtag-ul #WHATWEDONEXT

Împreună cu câștigătoarea a 5 premii GRAMMY, Billie Eilish,  Deutsche Telekom își propune să transmită un mesaj de optimism în mediul digital într-o lume afectată de criza COVID-19. Prin noua sa campanie #WHATWEDONEXT, Deutsche Telekom va arăta modul inspirațional prin care prima generație cu adevărat digital nativă, utilizează tehnologia conectată nu numai pentru beneficiul propriei generații, ci și pentru al societății în ansamblu.

Telekom Romania salută inițiativa Deutsche Telekom și îi susține pe tinerii din Romania care își aduc contribuția în societate

 „Suntem o generație cu un potențial atât de mare; să creăm, să colaborăm, să comunicăm, să facem diferența. Facem deja atât de multe lucruri uimitoare și suntem abia la început.” a comentat Billie Eilish.

Deutsche Telekom consideră că viața este despre a împărtăși. Acum, mai mult decât oricând, facilitarea participării în egală măsură la viața socială, economică și culturală reprezintă obiectivul principal al brandului.

„Vrem să oferim generației Z o voce și o platformă prin care să demonstrăm cum utilizarea tehnologiei conectate poate face o diferență reală.” explică Wolfgang Kampbartold, VP International Market Communications la Deutsche Telekom. „Prin colaborarea lui Billie cu echipa noastră de tineri, punem în lumină potențialul incredibil al acestei generații, pe măsură ce avansează în viitor.”

Rezultatele unui studiu publicat de Deutsche Telekom arată că, înainte de criza COVID-19, tinerii europeni cu vârste cuprinse între 16 și 26 de ani au manifestat un nivel ridicat de optimism pentru potențialul pe care îl poate oferi tehnologia. În Germania, 84% dintre tinerii chestionați au spus că tehnologia conectată le permite să interacționeze cu comunitățile online cu care împărtășesc pasiuni comune. 83% au declarat că social media joacă un rol important în opozitia față de nedreptate. Chiar înainte ca școlile și universitățile să fie obligate să se mute online, 90% au declarat că au simțit că tehnologia conectată poate fi un instrument util pentru învățare și educare. În același timp, 72% au simțit că utilizarea tehnologiei conectate a contribuit la o neînțelegere a generației lor.

Întrucât toate generațiile experimentează o nouă perspectivă a beneficiilor practice și sociale ale tehnologiilor conectate, Deutsche Telekom își propune să sprijine această tendință de optimism în mediul digital, punând în lumină modul în care generația Z utilizează tehnologia conectată.

Campania internațională este lansată astăzi cu un film care o prezintă pe Billie Eilish împreună cu o serie de colaboratori inspiraționali, reprezentanți ai generației Z, ce au povești autentice de spus. Regizat de Vincent Haycock, filmul celebrează lucrurile incredibile pe care tinerii le fac astăzi, cu un mesaj puternic transmis de vocea reprezentativă a acestei generații, Billie Eilish. Vedem cum această generație contestă percepțiile negative create în jurul folosirii tehnologiei de către tineri, arătând cum o folosesc pentru a susține lucrurile de care le pasă cu adevărat, de la campanii pentru schimbările climatice, promovarea egalității, creativității și chiar securitatea cibernetică.

Contestând ideea că sunt pur și simplu atașați de ecran, acest film inaugurează misiunea Deutsche Telekom de a sprijini această generație pe măsură ce își găsește drumul într-o lume nouă.

Prin platforma sa muzicală de mare succes, Telekom Electronic Beats, Deutsche Telekom va continua să susțină comunicarea #WHATWEDONEXT,

oferind o platformă pentru poveștile inspiraționale ale generației Z.

Deoarece o întreagă generație cu o perspectivă revoluționară caută să se afirme în cele mai creative moduri, Telekom Romania îi încurajează pe tineri să își îndeplinească visele, să își facă auzite ideile, fără limite, online și le facilitează accesul la mediul digital cu oferta Mobil Nelimitat 2 în 1, cu beneficii multiple: nelimitat net 4G, minute și SMS-uri naționale.

Mai multe informații despre oferta Mobil Nelimitat 2 în 1, găsiți aici:

https://www.telekom.ro/mobil-nelimitat-2-la-pret-de-1/

Video-ul și mai multe informații despre campanie găsiți aici: www.electronicbeats.net

 

%d blogeri au apreciat: