“Descoperă extraordinarul în fiecare zi” – Sony Mobile lansează noua platformă de comunicare la nivel global

Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”) lansează astăzi noua platformă “Extraordinar în fiecare zi”, care reflectă noua filozofie de brand. Platforma se adreseaza clienților Sony prin intermediul unei campanii integrate.

Campania reprezintă o nouă abordare pentru Sony Mobile și are originile în spiritul fondator Sony, care provoacă și satisface utilizatorii curioși și dornici de explorare, implicându-i direct în campanie într-un mod unic și inspirațional. Componentele campaniei arată felul în care Sony oferă clienților săi posibilitatea de a experimenta extraordinarul în viața de zi cu zi și au în rol principal chiar clienți reali Sony Mobile care vorbesc despre posibilitățile și oportunitățile din viața lor printr-o serie video de declarații care încep cu “Eu pot”.

Everyday Extraordinary  (4)

Dennis van Schie, Chief Commercial Officer Sony Mobile declară: “Noua noastră abordare în comunicare a fost foarte bine primită la Mobile World Congress și ne bucurăm să lansăm pentru toți clienții noștri această platformă creativă, îndrăzneață și distinctivă. Sărbătorim cu adevărat clienții noștri și îi aducem în centrul comunicării, aratând modul în care produsele noastre de top le pot oferi acestora experiențe creative și le pot da puterea de a descoperi ceva nou în fiecare zi”.

Sony Mobile a colaborat cu echipele din toată lumea pentru a ajunge la consumatori și a-i invita să participe în campanie. Aceasta a implicat urmărirea îndeaproape a conținutului din social media a brandului – Facebook, Twitter, Instagram și YouTube – pentru a identifica fanii Sony Mobile care și-au exprimat aprecierea pentru brand. Câțiva fani au selectați de pe paginile de Facebook, invitați la Barcelona, unde au filmat alături de multi premiatul regizor Simon Ratigan, recunoscut și apreciat pentru modul în care găsește și surprinde momente magice în cele mai surprinzătoare locuri.

Platforma de comunicare se va reflecta în outdoor și magazine, însă focusul principal va fi mediul online. Acesta este locul în care va fi găzduit conținutul generat de poveștile utilizatorilor, relația acestora cu brandul, mediul în care utilizatorii din toată lumea vor fi invitați să se alăture și să adauge conținut. Planul media este de asemenea puternic orientat în această direcție, cu reclame Youtube și conținut video on demand (VOD).

Materialele video sunt o expresie vizuală puternică a experiențelor superioare Sony Mobile, care încurajează pe cei șapte utilizatori veritabili să descopere mai mult din ceea ce îi înconjoară. Unul dintre filme, care se desfășoară la apus, o are ca protagonistă pe Briana – fashion blogger și DJ, din Madrid, care arată cum poate sta trează timp de mai multe zile, cu referire la durata de viață de până la două zile a terminalului Xperia. “Eu pot vedea în întuneric”, este descrisă prin intermediul unei vignette care arată o bufniță zburând pe timp de noapte, acțiune redată în slow motion pe ecran. “Eu pot supraviețui sub apă”, cel de-al treilea film al campaniei surprinde un client Sony într-o lume magică subacvatică, facând astfel trimitere la indicele de rezistență la apă1 a telefonului (IP 65/68).

Conținutul video va fi difuzat sub forma unui film manifest de 80 de secunde și 7 filme individule, a câte 20 de secunde, care vor fi folosite ca pre-rolls. Celelalte patru “puteri” descrise sunt: Hi-res Audio, tehnologia SmartWear care urmărește obiectivele personale de fitness, tehnologia de anulare digitală a zgomotelor de fundal și PS4™ Remote Play, care permite utilizatorilor să își conecteze dispozitivul Xperia cu consola PS4 de acasă, prin Wi-Fi, și să utilizeze controller-ul wireless DUALSHOCK®4 pentru a se bucura de jocurile PS4 oriunde în casă.

Fundalul sonor este semnat de Kid Arkade, un artist care a semnat recent un contract cu Sony Music și care combină stiluri muzicale contemporane și clasice.

Alături de clipurile video, șapte execuții print au fost create alături de fotograful Tom van Schelven, cu aceleași mesaje transmise de utilizatorii Sony.

Filmul are premiera pe YouTube astăzi și va rula la nivel global în această primavera.

Londra, 2 aprilie 2015 – Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”)

Lasă un răspuns