Dash Cam MIO Mivue J85 la review

Dash Cam MIO Mivue J85 este o camera formidabila pentru monitorizarea activitatii in traficul exterior autoturismului.

Cu toate acestea nu este o camera pentru toate autoturismele, intrucat Sandero, de exemplu, nu poate livra curent de alimentare in conectorul de bricheta in situatia in care autoturismul este mobilizat in parcare, si ar trebui sa supraveghem activitatile perecute in parcare, decat pentru o perioada redusa, datorita acumulatorului de capacitate redusa de 240mAh, in lipsa soferului din autoturism. Aceasta situatie se va intalni si in cazul altor camere testate, fiind o caracteristica ce tine de constructia autoturismului.

Cu toate acestea am fost incantat ca am regasit o camera cu o rezolutie foarte buna de rezolutie 2,5 K QHD 2560 x 1600p, astfel incat este surprins fiecare detaliu, avand un senzor de fabricatie SONY, de inalta calitate denumit STARVIS CMOS. Cu unghiul larg de 150° camera poate aduce imagini de calitate inclusiv in conditii de slaba iluminare.

Camera poate fi controlata prin aplicatia MiVue Pro App  (iOS/Androis) si MiVue Manager. Locatia pe GPS si viteza sunt inregistrate pe fiecare film: in acest fel stiti ca informatiile esentiale sunt stocate in caz ca aveti nevoie de ele. Modulul GPS este incorporat in unitate. Modulul GPS cuprinde si alarme de vitezaă si locatiile radarelor fixe, pentru a va ajuta sa respectati limita de viteza. Senzorul integrat G-Sensor cu 3 axe detecteaza schimbari bruste de directie, inregistrarea este protejata imediat si nu poate fi suprascrisa.

O alta caracteristica aparte este lipsa unui display, care sa poata ajuta parcurgerea meniurilor. Acest lucru este posibil numai prin conectarea cu smartphone-ul personal activand conexiunea WiFi si software-ul dedicat. In aceasta situatie modalitatile de notificare se vor realiza prin mesaje vocale. Camera MiVue™ J85 ofera alerte sonore daca va deplasati din mijlocul benzii de rulare sau cand circulati peste limita de viteza permisa, sau alerta vocala pentru oboseala. Selectati ușor limba dorita si ascultati indrumarile primite, adaptate diferitelor evenimente din trafic, fiind si din punct de vedere legislativ la zi, cunoscand ca nu mai avem libertatea de a mai consulta oricand informatiile de pe ecranele telefoanelor, decat atunci cand avem autoturismul imobilizat pe partea dreapta a drumului.

Mai jos aveti componenta pachetului de vanzare atunci cand acesta va ajunge in posesia voastra. Dash Cam, manualele de utilizare, incarcatorul auto si suportul – placa de prindere pe parbriz cu adeziv dublu.

Am realizat si un clip video cu ocazia unboxingului si al instalarii in autoturismul conjugal.

http://www.youtube.com/watch?v=g5KFV1SHQf8

Camera prin lipsa unui display se prezinta mult mai robusta si din cauza acestui motiv. Insa, mai mult decat atat este calitatea materialelor, care mereu nu lasa dubii despre categoria pentru care aceste camere au fost fabricate si demonstrate in timp. Este vorba despre vibratiile pe multiple axe si cu multiple componente care in domeniul optic ar reprezenta multe probleme in ceea ce reprezinta montura optica. Da, pot exista axe care datorita orientarii prin multiplicarea componentelor si al anumitor rezonante sa duca la craparea lentilelor sau a senzorului optic. Va puteti da seama ca nu oricine se poate ocupa de proiectarea de echipamente auto, acolo unde explozia combustibilului, mai precis combustia se manifesta precum o micro-bomba atunci cand are loc detenta intre ciclii de functionare a motorului.

Daca doar luati in mana camera Dash de dimensiuni 38.8 X 100 X 34 mm la 79 g, va veti da seama ca aceasta nu va avea de suferit din punct de vedere mecanic la atasarea acesteia de parbriz, chiar daca in acest caz nu este vorba despre o ventuza. In montura exista niste pufere care atenueaza vibratiile.

Cu toate acestea, producatorul s-a gandit ca Dash Cam va trebui totusi sa interactioneze intr-un fel cu conducatorul auto astfel incat sa nu ii distraga atentia de la manevrarea autoturismului gandind un mod de interactiune cu 3 LED-uri: WIFI, REC, MUTE dar si doua butoane: Power ON/OFF/STANDBY si de conectare WIFI dar si orificiul microfonului de fundal ce vor limita interactiunile si dezlipirea mainilor de pe volanul auto. De asemenea prin conectarea unei alte camere compatibila de spate vom avea acces si la inregistrarile realzate direct de pe luneta.

Pe parea frontala putem regasi lentilele protejate printr-o pelicula colorizate tratata chimic de catre producator unde putem distinge urmatoarele inscriptionari:”WIDE ANGLE CAMERA LENS” referitor la deschidrea de 150°, „HIGH-DEFINITION VIDEO” si „ADVANCED NIGHT VISION” referitor la functionarea in conditii de slaba iluminare. De asemenea exista un LED ce indica existenta camerei dar si grila speakerului extern cu care camera comunica vocal cu utilzatorul. Te avertizeaza dupa 2 ore sa iei o pauza, are senzor de lumina si te avertizeaza vocal sa aprinzi farurile.

In laterale intalnim conectorul pentru cardul microSD de pana la 128 GB si conectorul mini USB pentru alimentare de la priza de bricheta cu 5V / 2A cc.

Despre cum s-a achitat de responsabilitati camera MIO Mivue J85 puteti vedea in capura video de mai jos.

http://www.youtube.com/watch?v=ny0Wd76VDNs

Views: 3