DAAS INTERNATIONAL: tehnologia moderna sustine eficienta comunicarii

DAAS a intrat pe piata romaneasca inca din anul 1993, fiind unul dintre pionierii industriei HoReCa in furnizarea de servicii si echipamente profesionale. Astazi, compania este prezenta in cele mai importante orase din Romania si are reprezentante si in afara tarii.

In conditiile unei prezente distribuite geografic, buna comunicare intre membrii echipei este o prioritate. Iar cum cele mai active centre sunt cele din Ploiesti si Bucuresti, compania a decis sa aduca in primul aici imbunatiri in infrastructura IT care sa sustina necesitatile curente de colaborare si comunicare.

„Traim intr-o era avansat tehnologizata, iar a te folosi de mijloacele moderne actuale este, cu siguranta, o forma distincta de competitivitate. Totul a pornit de la o realitate: colegii nostri faceau in mod frecvent deplasari intre sediile principale pentru a realiza intalniri de lucru sau consultative. Ca atare, ne-am dat seama ca trebuie sa gasim o solutie care sa rezolve nevoile de comunicare si care sa reduca eforturile, pierderile de timp si cheltuielile de transport. Am inceput sa ne gandim la o solutie, o tehnologie care sa permita mentinerea sau chiar imbunatatirea comunicarii intre echipele aflate in sediile din Bucuresti si Ploiesti,” afirma Daniel Mocanu, CEO, DAAS International Group.

DAAS International isi bazeaza in prezent activitatea curenta pe o infrastructura IT completa, majoritatea echipamentelor fiind furnizate de unul din cei mai importanti integratori romani, Maguay. Construind solutii custom de HORECA pentru cei mai multi dintre beneficiari, specialistii companiei lucreaza in mod frecvent in echipe mixte si apeleaza la sedinte consultative de grup pentru a determina arhitecturile de solutii, iar in unele situatii simpla posta electronica sau comunicarea telefonica nu sunt suficiente.

Daniel-Mocanu-DAAS

„Credem in conceptul de specializare (si supraspecializare). De aceea, atunci cand ne-am pus problema unei solutii tehnice care sa rezolve aceasta situatie, am apelat la specialistii de Maguay. Colaboram cu ei de mai bine de 10 ani si, de fiecare data, ne-au sustinut cu idei, servicii si tehnologii de cea mai buna calitate,” continua Daniel Mocanu, CEO, DAAS International Group.

Pentru alegerea finala a solutiei, s-au testat mai multe solutii de telecomunicatii si tele/videoconferinta, de la cei importanti producatori de solutii disponibili pe piata. In urma testelor comparative si a sesiunilor demo, DAAS International a ales o solutie LifeSize, respectiv Icon 400, care a oferit toate funcionalitatile si optiunile urmarite de beneficar, dar si cel mai bun raport prêt/perfomanta.

Proiectat pentru maxima simplitate, flexibilitate si valoare, aceasta solutie de videoconferinta LifeSize este usor de instalat si de configurat prin intermediul unei telecomenzi, pentru a gestiona in mod eficient reuniunile. LifeSize Icon 400 are o imagine Full HD 1080p cu zoom 6x si sunet de cristal, rupand astfel barierele si creandu-i utilizatorului impresia ca oamenii cu care comunica sunt in aceeasi incapere cu el.

Proiectul a fost implementat in mai putin de 30 de zile de la finalizarea sesiunii DEMO, iar pana in prezent s-au realizat deja zeci de sesiuni de videoconferinta la cel mai bun nivel calitativ de sunet si imagine.

Solutiile LifeSize sunt distribuite in Romania de Veracomp si sunt disponibile prin reteaua sa de parteneri specializati.

Veracomp – 8.07.2015

Views: 0

Lasă un răspuns